eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Łańcucka › Budowa zadaszenia sceny tanecznej przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie Łańcuckiej na cele społeczno-kulturalne



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia sceny tanecznej przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie Łańcuckiej na cele społeczno-kulturalne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W RUDZIE ŁAŃCUCKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691544609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 200

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Łańcucka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osprudalancucka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.facebook.com/osprudalan

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d377ca08-6f25-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszenia sceny tanecznej przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie Łańcuckiej na cele społeczno-kulturalne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d377ca08-6f25-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00447344/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zadaszenia sceny tanecznej przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie Łańcuckiej na cele społeczno-kulturalne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: "Europa inwestująca w obszary wiejskie" w ramach Programu Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zadaszenia sceny tanecznej przy budynku OSP w Rudzie Łańcuckiej na cele społeczno-kulturalne” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zakres zadania obejmuje
1) roboty przygotowawcze i pomiarowe
2) zakup oraz dostawa materiałów,
3) wykonanie robót budowlanych
4) uporządkowanie terenu placu budowy,
5) opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
Zakres robót budowlanych obejmuje budowę zadaszonej sceny tanecznej przy budynku remizy OSP w Rudzie Łańcuckiej na działce nr ewid. 323. Wiata o wymiarach 15,33 m x 9,00 m, wysokość 5,85 m. Elementy konstrukcyjne obiektu z drewna klasy „C24”, slupy drewniane o przekroju 25 x 25 cm usztywnione za pomocą mieczy skośnych 10 x 35 cm, mocowane za pomocą śrub oraz gniazd ciesielskich, płatwie 18 x 18 cm, mocowane za pomocą połączeń ciesielskich oraz wkrętów stalowych. Slupy zamontowane na stopach fundamentowych betonowych w izolacji. Balustrady miedzy slupami drewniane kratownicowe, ściana pełna z desek w niej dwa okna drewniane o wymiarach 170,0 cm x 0,90 cm. Wszystkie elementy drewniane zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych, owadów oraz grzybów. Dach pokryty blachodachówką lub blachą trapezowa powlekaną na pełnym deskowaniu, rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej powlekanej lub PCV. W obiekcie należy wykonać wewnętrzną instalację elektryczną policznikową, (oświetlenia ogólnego, gniazd wtyczkowych i siły oraz instalację piorunochronną).
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.

2. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy:
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).

5. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (karta przekazania i utylizacji odpadów).

7. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ podział przedmiotowego zamówienia na części nie jest uzasadniony ze względu na niewielki zakres prac objętych zamówieniem. Podział zamówienia na części został wprowadzony przez ustawodawcę w celu zwiększenia udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych oraz zwiększenia konkurencyjności. Zdaniem Zamawiającego zakres niniejszego zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności jego dalszego rozdrabniania. Dokonanie jego podziału jest zatem niecelowe. W dodatku podział taki mógłby przynieść odmienne od zamierzonych przez ustawodawcę skutki dla konkurencyjności postępowania i racjonalności dokonywanych wydatków, ponieważ, jeśli zamówienie zostałoby zbyt rozdrobnione, to mogłoby przestać być atrakcyjne także dla MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258802,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258802,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258802,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUDALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380696441

7.3.3) Ulica: ul. św. Maksymiliana Kolbego 26

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258802,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.