Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528025/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
- 2023/BZP 00529441/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311095480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 46
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2704137
1.5.8.) Numer faksu: 632704137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekr@dps.powiat.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.powiat.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08f869dd-9038-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08f869dd-9038-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00513153/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS-AGA.3601.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa nabiału4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 127147,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wędliny, mięso4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 150134,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 130991,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 67751,77 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa, owoce i jaja4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 109724,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku prowadzonego postępowania, w wyniku zapytań które wpłynęły od wykonawców, podjął decyzję o zmianie podziału na części przedmiotowego zamówienia. Zmiana polegać będzie na zwiększeniu ilości części zamówienia, którego celem będzie poszerzenie ilości wykonawców którzy będą mogli złożyć oferty. W związku z tym, że prowadziłoby to do istotnej zmiany zakresu przedmiotowego postępowania, zmiana SWZ nie jest możliwa, a dalsze prowadzenie postępowania jest bezcelowe.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku prowadzonego postępowania, w wyniku zapytań które wpłynęły od wykonawców, podjął decyzję o zmianie podziału na części przedmiotowego zamówienia. Zmiana polegać będzie na zwiększeniu ilości części zamówienia, którego celem będzie poszerzenie ilości wykonawców którzy będą mogli złożyć oferty. W związku z tym, że prowadziłoby to do istotnej zmiany zakresu przedmiotowego postępowania, zmiana SWZ nie jest możliwa, a dalsze prowadzenie postępowania jest bezcelowe.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku prowadzonego postępowania, w wyniku zapytań które wpłynęły od wykonawców, podjął decyzję o zmianie podziału na części przedmiotowego zamówienia. Zmiana polegać będzie na zwiększeniu ilości części zamówienia, którego celem będzie poszerzenie ilości wykonawców którzy będą mogli złożyć oferty. W związku z tym, że prowadziłoby to do istotnej zmiany zakresu przedmiotowego postępowania, zmiana SWZ nie jest możliwa, a dalsze prowadzenie postępowania jest bezcelowe.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku prowadzonego postępowania, w wyniku zapytań które wpłynęły od wykonawców, podjął decyzję o zmianie podziału na części przedmiotowego zamówienia. Zmiana polegać będzie na zwiększeniu ilości części zamówienia, którego celem będzie poszerzenie ilości wykonawców którzy będą mogli złożyć oferty. W związku z tym, że prowadziłoby to do istotnej zmiany zakresu przedmiotowego postępowania, zmiana SWZ nie jest możliwa, a dalsze prowadzenie postępowania jest bezcelowe.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku prowadzonego postępowania, w wyniku zapytań które wpłynęły od wykonawców, podjął decyzję o zmianie podziału na części przedmiotowego zamówienia. Zmiana polegać będzie na zwiększeniu ilości części zamówienia, którego celem będzie poszerzenie ilości wykonawców którzy będą mogli złożyć oferty. W związku z tym, że prowadziłoby to do istotnej zmiany zakresu przedmiotowego postępowania, zmiana SWZ nie jest możliwa, a dalsze prowadzenie postępowania jest bezcelowe.
INNE PRZETARGI ŚLESIN
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
więcej: przetargi ŚLESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2024 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.