eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Ustawienie nowych oraz naprawa uszkodzonych barier ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Białogard-zamówienie na podst. art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7 ust. Pzp



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ustawienie nowych oraz naprawa uszkodzonych barier ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Białogard-zamówienie na podst. art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7 ust. Pzp

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 0 94 312 32 71

1.5.8.) Numer faksu: 0 94 312 42 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.bialogard@zzdw.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ustawienie nowych oraz naprawa uszkodzonych barier ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Białogard-zamówienie na podst. art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7 ust. Pzp

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-592bf8b9-9fcd-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

a) udzielenie zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego – umowa nr 372/1/2023 z dn. 27.11.2023 r.
b) udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Usługowy Zakład Ślusarsko Instalacyjny Janusz Chroł, ul. Mostnika 23A,
84-300 Lębork.
c) zakres zamówienia obejmuje powtórzenie podobnych usług zgodnych
z przedmiotem zamówienia podstawowego opisanych w wyszczególnionych w wycenionym przedmiarze robót w wysokości (netto) do 48 000,00 zł
d) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu o numerze
2023/BZP 00469804/01 z dnia z dnia 31.10.2023 r. i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
e) powodem rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego jest ustawienie nowych barier ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie, co służy poprawie bezpieczeństwa ruchu drogowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.310.232.2023.1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia Ustawienie nowych oraz naprawa uszkodzonych barier ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Białogard, w tym :
­Ustawienie barier ochronnych typu N2W4 B rozstaw słupka co 4 mb – 84 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16531,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16531,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16531,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Ślusarsko Instalacyjny Janusz Chroł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411336326

7.3.3) Ulica: Mostnika 23A

7.3.4) Miejscowość: Lębork

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16531,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.