Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00429290/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00442347/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2024/BZP 00036471/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00036629/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystian.kolodziejski@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/129873/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca12c030-61e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr III „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.2 Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej, nr projektu POPC.03.02.00-00-0001/22.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PAKT.903.28.2023.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT” - część nr 1 – Zestawy programowalnych klocków edukacyjnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 25498,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 2 – Roboty edukacyjne I.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 33459,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 3 – Zestaw edukacyjny do budowy obwodów elektronicznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 13031,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 4 – Programowalne zestawy edukacyjne.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 8910,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 5 – Mikroprocesorowe moduły do nauki programowania.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712116-6 - Mikroprocesory
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
4.5.5.) Wartość części: 20240,43 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 6 – Mikroprocesorowe moduły do nauki programowania.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712116-6 - Mikroprocesory
4.5.5.) Wartość części: 109628,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 7 – Czujniki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125100-7 - Czujniki
4.5.5.) Wartość części: 20945,82 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 8 – Programowalne mikroprocesorowe zestawy edukacyjne z akcesoriami.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 4089,23 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 9 – Mierniki i czujniki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 1192,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 10 – Urządzenia do diagnostyki pojazdów samochodowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 22738,77 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 11 – Elektronika pojazdów samochodowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 52496,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 12 – Zasilacz awaryjny UPS.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 1855,41 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 13 – Wiskozymetr.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38425200-2 - Lepkościomierze
4.5.5.) Wartość części: 25348,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13382,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20061,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15639,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340157860
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15639,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13039,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13039,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13039,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361548876
7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13039,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27218,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27218,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27218,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361548876
7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27218,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24443,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26992,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24443,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340157860
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24443,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert
tj. do dnia 20.10.2023 r. do godz. 10:00, w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert
tj. do dnia 20.10.2023 r. do godz. 10:00, w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert
tj. do dnia 20.10.2023 r. do godz. 10:00, w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121963,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121963,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121963,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGS Nauka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123032105
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121963,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMARO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691529395
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XVIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Klatka nr 1
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robot bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2024 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 2
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- System monitoringu
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do kontroli celno-skarbowej - analizator siarki
- Budowa monitoringu dla Miasta Darłowo
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO LABORATORIUM KONTROLI JAKOŚCI LEKÓW WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.