eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y › "Utrzymanie ro¶linno¶ci wysokiej na terenie gminy Micha³owice"



Og³oszenie z dnia 2023-12-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Utrzymanie ro¶linno¶ci wysokiej na terenie gminy Micha³owice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie ro¶linno¶ci wysokiej na terenie gminy Micha³owice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da59e75b-9f27-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00564243

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.34 Utrzymanie ro¶linno¶ci wysokiej na terenie gminy Micha³owice w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da59e75b-9f27-11ee-948d-82b0c04ef850

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. 4) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum
Pomocy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415): a) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodów,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w ogólnodostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf. b) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym: a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES, b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wewnêtrznego w formacie XAdES, c) w przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ, aby przekazaæ zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnêtrznego. 4) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP. Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na stronie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporz±dzonych w formacie .pdf mo¿liwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf. 5)
Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty. 5. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl 2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy
móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. 4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada jawno¶ci, o
której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.78.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi polegaj±ce na utrzymaniu ro¶linno¶ci wysokiej na terenach le¿±cych w gminie Micha³owice.
2. Zakres prac bêdzie obejmowa³ prace przy ro¶linno¶ci wysokiej na terenie Gminy Micha³owice, polegaj±ce na utrzymaniu prawid³owego i charakterystycznego dla gatunków (odmian) pokroju, poprawnej konstrukcji koron oraz mo¿liwie najlepszego stanu zdrowotnego drzew.
3. W ramach przedmiotu zamówienia bêd± wykonywane zabiegi pielêgnacyjne i chirurgiczne stosowane przy zieleni wysokiej.
4. Wykonane zabiegi maj± na celu utrzymanie prawid³owego i charakterystycznego dla gatunku (odmiany) pokroju, poprawnej konstrukcji korony oraz mo¿liwie najlepszego stanu zdrowotnego drzewa.
5. Wykonawca realizuj±cy zamówienie bêdzie zobowi±zany do:
1) wykonywania prac objêtych niniejszym zamówieniem w terminie, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± ogrodnicz±, wymogami bhp oraz do utrzymywania miejsca prac w czysto¶ci i porz±dku,
2) pisemnego zg³aszania Zamawiaj±cemu tygodniowych raportów dot. zakoñczonych prac, do których Wykonawca przyst±pi³ w danym tygodniu, wynikaj±cych z Przedmiotu umowy. Raporty bêd± przesy³ane w pi±tki do godz. 15:00 na adres skrzynki zielen@michalowice.pl,
3) sporz±dzenia kompletnej dokumentacji rozliczeniowej i przedstawienia jej Zamawiaj±cemu do odbioru prac, za prace zlecone przez Zleceniodawcê, za jego wiedz± i zgod±. Wykonawca do 5 dnia nastêpnego miesi±ca przedstawi rzeczywisty kosztorys wykonanych prac, który po weryfikacji i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru bêdzie stanowiæ za³±cznik do protoko³u odbioru, podpisanego przez obie Strony,
4) wykonywania prac w sposób nie powoduj±cy szkód, w tym zagro¿enia bezpieczeñstwa ludzi i mienia oraz zapewniaj±cy ochronê uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialno¶ci cywilnej za powsta³e szkody,
5) ubezpieczenia prac z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z dodatkowymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
6) wywozu odpadów i pozosta³o¶ci po pracach we w³asnym zakresie i na w³asny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru . Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
7) usuniêcia na swój koszt wszelkich szkód, powsta³ych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materia³u ro¶linnego, uszkodzeñ istniej±cych nawierzchni, instalacji, obiektach ma³ej architektury),
8) do protokolarnego dokonywania odbioru zakoñczonych, zg³oszonych do odbioru prac.
6. Szczegó³owy zakres i sposób prac chirurgicznych i pielêgnacyjnych zosta³ okre¶lony w „Opisie przedmiotu”, stanowi±cym za³±cznik nr 7do SWZ.
7. Ilo¶ci prac do wykonania objêtych przedmiotem zamówienia zosta³ wskazany w „Kosztorysie ofertowym” stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
8. Wykonawca przedmiot zamówienia bêdzie wykonywa³ systematycznie wed³ug potrzeb i zleceñ Zamawiaj±cego.
9. Za zakoñczenie prac oraz ich prawid³owe wykonanie rozumie siê prace zakoñczone, potwierdzone i odebrane uprzednio przez przedstawicieli Wykonawcy, a nastêpnie zg³oszone Zamawiaj±cemu.
10. Wykonywane prace pielêgnacyjne na drzewach musz± byæ zgodne z aktualnymi normami jako¶ciowymi Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew (PTCHD) [„Pielêgnacja i ochrona drzew (z normami jako¶ci), Autor: Andrzej Skup, wyd. Opole 1995 r., nak³adca PTCHD Kraków 1995 r., publikacja dotowana przez NFO¦IGW w Warszawie – dostêpna w Oddziale Warszawskim PTCHD, ul. Smyczkowa 6, 02-678 Warszawa.
11. Us³uga musi byæ wykonywana zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
12. Wszystkie prace musz± byæ prawid³owo wykonane, zgodnie ze sztuk± ogrodnicz±, obowi±zuj±cymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp.
13. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± prace, od chwili rozpoczêcia prac, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
14. Prowadzone prace winny byæ oznakowane zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy pracach utrudniaj±cych ruch drogowy, wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt.
15. Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu umowy zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego, na którym prowadzone s± prace, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
16. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji us³ugi zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
17. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ wszelkie materia³y i produkty niezbêdne do realizacji us³ugi bêd± spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z przepisów dotycz±cych Ochrony ¦rodowiska.
18. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania prac z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o pozostaj±ce w jego dostêpie ro¶liny.
19. Wykonawca zobowi±zany bêdzie po przycinaniu ga³êzi i wycinaniu drzew do ka¿dorazowego ich rozdrobnienia rêbark± i bie¿±cego uprz±tania i wywiezienia drewna. Urobek z miejsca pracy musi byæ wywieziony i nie mo¿e pozostawaæ na dzieñ ¶wi±teczny, ustawowo wolny od pracy.
20. Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia i przed³o¿enia wraz z ostatni± faktur±, sprawozdania uwzglêdniaj±cego ilo¶ci i rodzaj odpadów ro¶linnych w m³ (w tym ilo¶ci grubizny z drzew iglastych i li¶ciastych) zebranych z terenów Gminy Micha³owice w okresie realizacji niniejszego zamówienia.
21. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich,
w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
22. Odbiór wykonanych prac bêdzie odbywa³ siê w dni robocze z wy³±czeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporz±dzenia i podpisania protoko³u odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie uczestniczy³ w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protoko³u. W przypadku prac wykonanych nieprawid³owo, sporz±dzony protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych,
23. Pracownicy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi oraz pojazdy s³u¿±ce do realizacji zadañ musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77211500-7 - Us³ugi pielêgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby odpowiedzialnej za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci (brygadzista)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, posiadaj±cych uprawnienia alpinistyczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa: odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 150.000,00 z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 150.000,00 z³.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy: Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat, przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³:
• 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu zabiegów pielêgnacyjnych na drzewach – pomnikach przyrody lub rosn±cych na terenach wpisanych do rejestru zabytków o warto¶ci min. 50 000 z³ brutto
oraz
• 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu ciêæ technicznych i pielêgnacyjnych drzew i krzewów (w tym usuwaj±ce kolizjê z napowietrznymi liniami energetycznymi) o warto¶ci min. 400 000 z³ brutto ka¿da.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) dysponowania osobami:
Wykonawca potwierdzi spe³nianie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie w stanie skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego ni¿ej wymienione osoby odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci, tj.:
• min. 1 osobê pe³ni±c± funkcjê brygadzisty posiadaj±cego co najmniej:
- wykszta³cenie ¶rednie lub zawodowe ogrodnicze, architektury krajobrazu lub terenów zielonych,
- minimum 36 miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu prac zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej (w wykonawstwie).
Do¶wiadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert w tym postêpowaniu.
• min. 3 osoby - pilarzy drzew przeszkolonych z zakresu u¿ytkowania pilarek do drzew,
• min. 3 osoby, które posiadaj± uprawnienia do prowadzenia prac na wysoko¶ciach oraz wykonywa³y zabiegi pielêgnacyjne na pomnikach przyrody,
• min. 1 osobê, która przesz³a szkolenie w zakresie pielêgnacji drzew - w tym ukoñczony kurs II stopnia leczenia i pielêgnacji drzew PTCHD lub równowa¿ny,
• min. 1 osobê, która posiada uprawnienia do pracy z drzewami posiadaj±cymi status pomnika przyrody i objêtymi ochron± konserwatora Zabytków.
c) dysponowania sprzêtem:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ w celu wykonania zamówienia narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi w ni¿ej wymienionym zakresie, umo¿liwiajacym wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami bhp jak:
• podno¶nikiem koszowym - min. 1 szt.,
• pilark± spalinow± - min. 3 szt.,
• frezark± do karp - min. 1 szt.,
• rêbakiem do ga³êzi - min. 1 szt.,
• sprzêtem bhp umo¿liwiaj±cym pracê w koronie drzewa metod± alpinistyczn± - min. 2 kpl.,
• sprzêtem specjalistycznym do wykonywania wzmocnieñ mechanicznych drzew oraz zabezpieczania ubytków drewna - min. 1 kpl.,
• samochodem ciê¿arowym skrzyniowym, samowy³adowczym o ³adowno¶ci min. 3,5 t - min. 1 szt.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
2. krajowych:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
3. zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
4. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5. Wykaz wykonanych/wykonywanych us³ug potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych us³ug - z wykorzystaniem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
6. Wykaz osób.
7. Wykaz sprzêtu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty:
1) Interaktywny Formularz Oferty
2) Prawid³owo wype³niony Formularz cenowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
3) Prawid³owo wype³niony Kosztorys ofertowy (wed³ug za³±czonego druku, za³±cznik nr 8 do SWZ);
4) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 12.000,00 z³.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci: 5 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie Wykonawcy.
2. Szczegó³owe zasady wp³aty i zwolnienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zosta³y okre¶lone w „Projekcie umowy” stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-28 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

warto¶æ oferty netto _________________

stawka podatku VAT __________________

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.