eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71d5bed2-8f6b-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki KSRiS w Kozienicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.59.2023/I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją części (zadania) I, II, III, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną
Część (zadanie ) I:
Budowa boisk i przebudowa kortu tenisowego na terenie KCRiS w Kozienicach – obejmujący budowę boisk sportowych oraz obiektów małej architektury w miejscu publicznym, w tym:
 Roboty ziemne, przygotowawcze, demontaż zabawek i urządzeń.
 Zabezpieczenie drzewostanu, krzewów przed przystąpieniem do prac.
 Roboty budowlane:
- Nawierzchnia poliuretanowa – boisko do gry w streetball o powierzchni 250 m2
- Nawierzchnia z warstwy piasku – boisko do gry w siatkówkę plażową o powierzchni 690 m2
- Nawierzchnia utwardzona mineralna – boisko do gry w boule –petanque o powierzchni 62,30 m2
 Plantowanie.
 Roboty montażowe, elementy małej architektury:
- Ławki z oparciem drewniane na stelażu metalowym – 8 kpl.
- Kosze na śmieci – 3 kpl.
- Ławka trybuna – 2 kpl.
- Płot – 1 kpl.
- Słupki do siatkówki – 2 kpl.
- Kosz do koszykówki – 1 kpl.
- Ścianka do tenisa – 1 kpl.
- Stojak na rowery – 4 kpl.
 Odtworzenie terenów zielonych.
 W razie konieczności uzyskanie decyzji na wycinkę kolizyjnych drzew i ich usunięcie.
 Demontaż słupa betonowego – w razie konieczności.
 Roboty porządkowe.
 Dokumentacja powykonawcza - dokumentacja geodezyjna
 Oferowane przez wykonawcę elementy wyposażenia małej architektury musza być fabrycznie nowe pochodzące z bieżącej produkcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 493991,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji
i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja6PGR/2023/4063/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
2) Część (zadanie ) II:
Budowa domku socjalno – magazynowego na terenie ośrodka rekreacji i sportu, na terenie działki o nr Ew. 1601/10, w tym:
 Roboty przygotowawcze i ziemne,
 Wycięcie kolidujących drzew, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince,
 Budowa domku socjalno – magazynowego /domek ratownika/ wraz z instalacjami, przyłączami i wyposażeniem,
 Budowa przyłączy i instalacji zewnętrznej do domku socjalno – magazynowego:
- Wodociągowej,
- Kanalizacji sanitarnej,
- Linii kablowej dla zasilania domku,
- Telekomunikacyjnej,
- Instalacji odgromowej.
 Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia na czas prowadzenia robót, wykonanie trawników wokół domku socjalno – magazynowego.
 Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 431386,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji
i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja6PGR/2023/4063/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
3) Część (zadanie ) III:
Budowa dwóch domków kempingowych na terenie ośrodka rekreacji i sportu, w tym przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących – ETAP II, w tym:
 Roboty przygotowawcze i ziemne,
 Wycięcie kolidujących drzew, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince,
 Roboty budowlano – montażowe.
 Budowę dwóch domków kempingowych wraz z instalacjami, przyłączami i wyposażeniem,
 Budowę przyłączy i instalacji zewnętrznej :
- wodociągowej,
- kanalizacji sanitarnej,
- linii kablowej dla zasilania domków,
- telekomunikacyjnej,
- instalacji odgromowej
- wykonanie przyłącza do 6 domków,: wod- kan, zasilanie elektryczne.
 Roboty wykończeniowe,
 Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia zajętego na czas prowadzenia robót, odtworzenie terenów zielonych, wykonanie trawników wokół dwóch domków kempingowych.
 Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną.
UWAGA: Dokumentacja projektowa podzielona jest na dwa etapy: ETAP I i ETAP II.

W ramach przedmiotowego postępowania należy do realizacji tylko ETAP II – dwa domki

ETAP II obejmuje: budowę dwóch domków kempingowych wraz z przyłączami, i wyposażeniem oraz wykonanie przyłącz wod-kan i energetycznych do 2 domków. Załączony przedmiar pomocniczy – dotyczy przyłącz do 6 domków.

UWAGA: prace nie obejmują wykonania zagospodarowania terenu w elementy małej architektury, ścieżek oraz wykonania zieleni, a także wykonania oświetlenia parkowego i girland świetlnych.

Jeśli na terenie inwestycji pracują inne firmy Wykonawca – danej części, ma obowiązek uzgodnić i skoordynować wszystkie prace razem z nimi, tak aby zapewnić terminową realizację prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 2020950,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 30 listopada 2023r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia. W dniu 15.12.2023r. dokonano otwarcia ofert. Stosownie do wymogu art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 500 000,00 zł.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty, przy czym cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 30 listopada 2023r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia. W dniu 15.12.2023r. dokonano otwarcia ofert. Stosownie do wymogu art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 400 000,00 zł.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty, przy czym cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 30 listopada 2023r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia. W dniu 15.12.2023r. dokonano otwarcia ofert. Stosownie do wymogu art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 1 000 000,00 zł.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty, przy czym cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1906500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.