eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Malowanie pomieszczeń w Opolskim Centrum Edukacji



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie pomieszczeń w Opolskim Centrum Edukacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM EDUKACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@oce.opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oce.opolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/oce.opolskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie pomieszczeń w Opolskim Centrum Edukacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ad6fc0-890b-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029306/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Malowanie pomieszczeń w Opolskim Centrum Edukacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/ZP/OCE/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81253,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń w Opolskim Centrum Edukacji.
2. Realizacja robót odbywać się będzie w czynnym i użytkowanym obiekcie Zamawiającego. Termin rozpoczęcia prac musi być uzgodniony z Zamawiającym. Prace mogą być wykonywane w godzinach między 8.00 – 16.00 w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki, piątki. Zamówienie obejmuje prace malarskie w ciągach komunikacyjnych oraz pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a/ robocizna:
-zabezpieczenie podłóg filcem ochronnym 620 m2
- przenoszenie mebli i ich zabezpieczenie – 30 roboczogodzin
- likwidacja spękań i ubytków – 2528 m2
- dwukrotne malowanie sufitów i ścian – 2528 m2
-dwukrotne lakierowanie ścian w korytarzach i na klatce schodowej - 994 m2
b/ materiały:
- filc ochronny z folią 10 metrów – 20 szt.
- taśmy PCV 50 metrów – 35 szt.
- taśmy papierowe 50 metrów – 150 szt.
- folie malarskie 4 x 5 metrów – 50 szt.
- akryl w tubie szybkoschnący – 32 szt.
- gładź szpachlowa worek 25 kg- 3 szt.
- grunt głęboko penetrujący – 50 litrów
- farba lateksowa plamoodporna – 680 litrów
- lakier zabezpieczający ściany – 100 litrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie wskazał w Opisie przedmiotu zamówienia, że zamówienie bezwarunkowo powinno być wykonane w 2023 roku, z uwagi na zabezpieczone środki finansowe w budżecie. Biorąc pod uwagę terminy proceduralne wynikające z ustawy Pzp, nie ma fizycznej możliwości wykonania zamówienia do końca 2023 roku.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.