eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Remont drogi gminnej nr 2512003 "Rdzawka - Sołtysia Rola - Zakopianka" w miejscowości Rdzawka w km 0+042-0+631

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 2512003 „Rdzawka – Sołtysia Rola – Zakopianka” w miejscowości Rdzawka w km 0+042-0+631

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rabka-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 92 000

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rabka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 2512003 „Rdzawka – Sołtysia Rola – Zakopianka” w miejscowości Rdzawka w km 0+042-0+631

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b698f6f-6f29-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006473/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Remont drogi gminnej nr 2512003 „Rdzawka – Sołtysia Rola – Zakopianka” w miejscowości Rdzawka w km 0+042-0+631

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.80.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonanie remontu drogi gminnej Sołtysia Rola w Rdzawce w km 0+042-0+631 wraz budową kanalizacji sanitarnej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
3. Przedmiar Robót zostały zamieszczony jako element pomocniczy z zastrzeżeniem, że ma on jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i STWiOR, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia.
4. Brak ujęcia w Przedmiarach Robót, robót ujętych w dokumentacji projektowej lub różnice w ilościach robót do wykonania ujętych w Przedmiarze Robót w stosunku do dokumentacji projektowej oraz różniące się technologie realizacji prac założone w Przedmiarze Robót w stosunku do dokumentacji projektowej nie stanowią podstawy do zmiany ceny ryczałtowej.
5. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji oraz nie utrudniać użytkowania przylegających terenów.
Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do terenów przyległych, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Ewentualny materiał z rozbiórki zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy na jego koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Gmina Rabka-Zdrój działając na podstawie art. 260 ust. 2
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 z późn. zm.) informuje o unieważnieniu postępowania, na realizację
przedmiotowego zamówienia pn.: „Remont drogi gminnej nr 2512003 „Rdzawka –
Sołtysia Rola – Zakopianka” w miejscowości Rdzawka w km 0+042-0+631”
prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 ust. 3) ustawy Prawo
zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty
lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty (1 472 526,16 zł), przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (800 000,00 zł)
i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy
Prawo zamówień publicznych unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie
zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472526,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1541745,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.