eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2023-12-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIURO OBS£UGI JEDNOSTEK O¦WIATOWYCH W SULEJOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100121628

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446162815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@bojosulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.bojosulejow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Sulejów

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590648327

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Konecka

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Sulejów

1.11.5.) Kod pocztowy: 97-330

1.11.6.) Województwo: ³ódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.11.9.) Numer telefonu: 446102530

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.biuletyn.sulejow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a90a5e8-9e57-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00560991

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00549094/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/863193

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezp³atne. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿
komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@sulejow.pl. W tym celu zaleca siê, aby Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda³ adres poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
Zgodnie z SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da (INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW). Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar pliku podpisywany
za pomoc± podpisu zaufanego na stronie https://moj.gov.pl wynosi 10 MB (UWAGA: wielko¶æ pliku liczona jest wraz z podpisem).
Maksymalny rozmiar pliku podpisywanego w aplikacji „eDoApp” wynosi 5 MB. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 80 MB.
Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platforma zakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/863193.
Do oferty nale¿y do³±czyæ wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk
„Przejd¼ do podsumowania”. W procesie sk³adania oferty za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow, wykonawca powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na dokumentach przes³anych za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow. Za datê z³o¿enia oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku “Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona.
Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
20.1 Administratorem danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest Dyrektor Biura Obs³ugi Jednostek O¶wiatowych w Sulejowie, ul. Targowa 20, 97-330 Sulejów, mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Biurze Obs³ugi Jednostek O¶wiatowych w Sulejowie, ul. Targowa 20, 97-330 Sulejów;
20.2 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sulejów jest Pani Aleksandra Stañczyk. Kontakt: kontakt@wbsystem.pl;
20.3 Dane osobowe Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
20.4 Odbiorcami danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp;
20.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
20.6 Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
20.7 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
20.8 Ka¿dy Wykonawca uczestnicz±cy w postêpowaniu posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
20.9 Do Pañstwa danych osobowych mog± mieæ dostêp, wy³±cznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnêtrzne realizuj±ce us³ugi na rzecz Gminy Sulejów, w szczególno¶ci firma Open Nexus Sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu, ul. Boles³awa Krzywoustego 3.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. RODO (obowi±zek informacyjny) 20.10 Wykonawcom uczestnicz±cym w
postêpowaniu nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
20.11 W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
20.12 W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e
zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOJO.3601.4.2023.SO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w krytej p³ywalni w Sulejowie
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1a do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie w 2024 roku us³ug polegaj±cych na kompleksowej obs³udze ratowniczej w krytej p³ywalni w Sulejowie. Us³ugi dotycz±ce obs³ugi ratowniczej nie bêd± ¶wiadczone w dni, kiedy przypada: Nowego Roku, ¦wiêta Wielkanocne (od Wielkiej Soboty do II Dnia ¦wi±t), Bo¿e Cia³o, przerwa techniczna (trwaj±ca ok. 1 miesi±ca), 15 sierpnia, 1 listopada, Wigilia i ¦wiêta Bo¿ego Narodzenia.
Zgodnie z SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru Znaczenie - waga
Cena 60 % (60 pkt)
Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego 40 % (40 pkt)
1%=1pkt

Kryterium I: Cena (C1)
C1= (cena oferty najtañszej niepodlegaj±cej odrzuceniu/cena oferty badanej)x 60
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania wyliczonego na podstawie powy¿szego wzoru. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.

Kryterium II: Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego (U)
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryterium oraz jego wagê. Oferty oceniane bêd± punktowo. W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 40 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryterium wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Deklarowany czas potrzebny na uzupe³nienie sk³adu ratowniczego Zamawiaj±cy definiuje jako czas potrzebny na stawienie siê ratownika wyznaczonego przez Wykonawcê w ramach zastêpstwa za ratownika bêd±cego na stanowisku pracy w sytuacji nag³ej niemo¿liwej do przewidzenia (np. nag³a choroba, zdarzenie losowe), w której wyst±pi konieczno¶æ zachowania ¶wiadczenia us³ugi ratowniczej przez ratowników w liczbie odpowiedniej dla danej zmiany, a dotychczasowy ratownik z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego nie mo¿e wykonywaæ tej us³ugi. Czas ten liczony bêdzie od momentu zg³oszenia telefonicznego przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci uzupe³nienia sk³adu ratowniczego do liczby
odpowiedniej dla danej zmiany.
Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
• do 20 minut - 40 punktów
• 21-30 minut - 20 punktów
• powy¿ej 30 minut - 0 punktów

Wykonawca winien wype³niæ w Formularzu ofertowym tabelê dotycz±c± kryterium: Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego.
Je¿eli Wykonawca w ofercie nie zaznaczy ¿adnej pozycji, wówczas Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca wskazuje maksymalny czas uzupe³nienia sk³adu, tj. powy¿ej 30 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Ka¿da z ofert otrzyma liczbê punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C1 + U
LP – ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie
C1- liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena w Czê¶ci 1
U – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1b do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie w 2024 roku us³ug polegaj±cych na prowadzeniu zajêæ nauki p³ywania dla dzieci ze szkó³ podstawowych z terenu gminy Sulejów w dniach prowadzenia zajêæ dydaktycznych w placówkach publicznych w oparciu o Rozporz±dzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1211 z pó¼n. zm.). Zgodnie z SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru Znaczenie - waga
Cena 60 % (60 pkt)
Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa 40 % (40 pkt)
1%=1 pkt
Kryterium I: Cena (C2)
C2= (cena oferty najtañszej niepodlegaj±cej odrzuceniu/cena oferty badanej)x 60

Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania wyliczonego na podstawie powy¿szego wzoru. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.

Kryterium II: Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa (R)
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryterium oraz jego wagê. Oferty oceniane bêd± punktowo. W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 40 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryterium wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Deklarowany czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa Zamawiaj±cy definiuje jako czas potrzebny na stawienie siê instruktora wyznaczonego przez Wykonawcê w ramach zastêpstwa za instruktora bêd±cego na stanowisku pracy w sytuacji nag³ej niemo¿liwej do przewidzenia (np. nag³a choroba, zdarzenie losowe), w której wyst±pi konieczno¶æ zachowania ¶wiadczenia us³ugi instruktorskiej, a dotychczasowy instruktor z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego nie mo¿e wykonywaæ tej us³ugi. Czas ten liczony bêdzie od momentu zg³oszenia telefonicznego przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa.
Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
• do 20 minut - 40 punktów
• 21-30 minut - 20 punktów
• powy¿ej 30 minut - 0 punktów
Wykonawca winien wype³niæ w Formularzu ofertowym tabelê dotycz±c± kryterium: Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa.
Je¿eli Wykonawca w ofercie nie zaznaczy ¿adnej pozycji, wówczas Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca wskazuje maksymalny czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa, tj. powy¿ej 30 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Ka¿da z ofert otrzyma liczbê punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C2 + R
LP – ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie
C2- liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena w Czê¶ci 2
R – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II – Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Dla Czê¶ci 1:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
• zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych udzielonej w drodze decyzji administracyjnej na wykonywanie ratownictwa wodnego, zgodnie z Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych,
• wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 Ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla Czê¶ci 1:
co najmniej 2 osobami posiadaj±cymi:
• uprawnienia ratownika wodnego zgodnie z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych oraz aktami wykonawczymi do tej¿e ustawy,
• co najmniej jedn± z innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym zgodnie z Wykazem dokumentów wymienionych w Rozporz±dzeniu z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym
• aktualne za¶wiadczenie potwierdzaj±ce ukoñczony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskanie tytu³u ratownika,
• aktualne badanie lekarskie potwierdzaj±ce zdolno¶æ do wykonywania prac na stanowisku ratownika wodnego oraz której stan zdrowia pozwala na udzielenie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym
Uwaga!
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla potencja³u kadrowego w zakresie powy¿szych wymagañ,
dopuszcza odpowiadaj±ce im wymagania, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.

Dla Czê¶ci 2:
co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia instruktora p³ywania zgodne w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie oraz z Rozporz±dzeniem Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalno¶ci na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba.

Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tych samych osób w obu czê¶ciach pod warunkiem spe³nienia przez nich wymogów odpowiednio do danych czê¶ci.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e osoba wskazana zarówno w Czê¶ci 1, jak i w Czê¶ci 2 nie mo¿e w tym samym czasie pe³niæ funkcji ratownika wodnego i instruktora p³ywania.
Zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla Czê¶ci 1:
• zgoda ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych udzielonej w drodze decyzji administracyjnej na wykonywanie ratownictwa wodnego, zgodnie z Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych;
• wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 Ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym;
• wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (nale¿y wymieniæ rodzaj posiadanego dokumentu zgodnie z Wykazem dokumentów wymienionych w Rozporz±dzeniem z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym), czy jest to osoba zatrudniona lub pe³ni±ca s³u¿bê w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub bêd±ca cz³onkiem tego podmiotu, informacji o posiadaniu wa¿nego za¶wiadczenia o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytu³u ratownika, informacji o posiadaniu aktualnego badania lekarskiego potwierdzaj±cego zdolno¶æ do wykonywania prac na stanowisku ratownika wodnego oraz o stanie zdrowia pozwalaj±cym na udzielenie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 4a do SWZ.

Dla Czê¶ci 2:
• wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 4b do SWZ.
Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku gdy zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, nale¿y przekazaæ cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te wstêpnie potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. W przypadku gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e rodzaj i zakres zmian znajduj± siê w Projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 5a/5b do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-29 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/transakcja/863193

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-29 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zwanej dalej „ustaw± Ukraina” - Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³
wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina.
Czê¶æ 1 – 11 miesiêcy, nie d³u¿ej ni¿ do 31.12.2024 r.
Okres realizacji zamówienia nie obejmuje dni, w które przypada: Nowy Rok, ¦wiêta Wielkanocne (od Wielkiej Soboty do II Dnia ¦wi±t), Bo¿e Cia³o, przerwa techniczna (trwaj±ca ok. 1 miesi±ca), 15 sierpnia, 1 listopada, Wigilia i ¦wiêta Bo¿ego Narodzenia.
Czê¶æ 2 – 9 miesiêcy, nie d³u¿ej ni¿ do 31.12.2024 r.
Okres realizacji zamówienia obejmuje dni zajêæ dydaktycznych w szko³ach.
Cena ofertowa powinna byæ podana nastêpuj±co:
Czê¶æ 1:
• cena w z³ za 1 h (60 min.)
• warto¶æ w z³ (szacunkowa ilo¶æ godzin pomno¿ona przez cenê jednostkow±).
Czê¶æ 2:
• cena netto w z³ za 1h (60 min.),
• podatek VAT w %,
• cena brutto w z³ za 1 h (60 min.) – obliczona w nastêpuj±cy sposób: cena netto w z³ za 1h powiêkszona o podatek VAT,
• warto¶æ brutto w z³ (szacunkowa ilo¶æ godzin pomno¿ona przez cenê jednostkow± brutto).
Do oceny ofert bêdzie brana w ka¿dej Czê¶ci warto¶æ brutto w z³.
W Czê¶ci 2 cena musi zawieraæ podatek VAT lub o¶wiadczenie, ¿e firma nie jest p³atnikiem podatku VAT.
Ceny jednostkowe okre¶lone przez Wykonawcê bêd± obowi±zywa³y do zakoñczenia umowy i nie podlegaj± zmianie, chyba ¿e projektowane postanowienia umowy stanowi± inaczej.
Ceny oferty winny obejmowaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz z warunkami stawianymi przez Zamawiaj±cego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.