Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00499683/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00510569/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00516664/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lecha 12
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92c1ded9-821f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c1ded9-821f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056380/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOS.271.1.49.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części I - przesyłki listowe i paczki pocztowe, jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe.2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwykłe);
2) przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwykłe priorytetowe);
3) przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (polecone);
4) przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (polecone priorytetowe);
5) zwrotne potwierdzenie odbioru;
6) elektroniczne potwierdzenie odbioru (EPO);
7) przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (zwykłe priorytetowe);
8) przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszar Europy (zwykłe priorytetowe);
9) przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (polecone priorytetowe);
10) przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszar Europy (polecone priorytetowe);
11) paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym;
12) paczki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe);
13) usługę "zwrot niedoręczonej przesyłki rejestrowanej do siedziby zamawiającego" w obrocie krajowym;
14) usługę "zwrot niedoręczonej paczki rejestrowanej do siedziby zamawiającego" w obrocie krajowym.
3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) przesyłki listowe o wadze do 2000 g:
a) zwykłe - przesyłka nierejestrowana niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) zwykłe priorytetowe - przesyłka nierejestrowana listowa najszybszej kategorii,
c) polecone - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczoną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
d) polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii,
e) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I postępowania został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.5.) Wartość części: 273157,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części II - przesyłki kurierskie, jest świadczenie usług kurierskich oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy- Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.1640).2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) przesyłki kurierskie na jutro do godz. 09:00 w obrocie krajowym,
2) przesyłki kurierskie na jutro do godz. 12:00 w obrocie krajowym,
3) przesyłki kurierskie standardowe w obrocie krajowym (doręczone do drugiego dnia roboczego po dniu nadania),
4) przesyłki kurierskie w obrocie zagranicznym (obszar Europa),
5) przesyłki kurierskie w obrocie zagranicznym (obszar poza Europą),
6) usługę „zwrot niedoręczonej przesyłki kurierskiej do siedziby zamawiającego” w obrocie krajowym,
7) usługę „zwrot niedoręczonej przesyłki kurierskiej do siedziby zamawiającego” w obrocie zagranicznym” (obszar Europy),
8) usługę „zwrot niedoręczonej przesyłki kurierskiej do siedziby zamawiającego” w obrocie zagranicznym (obszar poza Europą).
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przez co w szczególności należy rozumieć, iż:
1) do przesyłek zawierających korespondencję (dokumenty) oraz paczek pocztowych, będących przesyłkami rejestrowanymi, tj. przyjętymi za pokwitowaniem przyjęcia i doręczanymi za pokwitowaniem odbioru, w zakresie nieuregulowanym regulaminem Wykonawcy, zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.1640);
2) do pozostałych przesyłek w zakresie nieuregulowanym regulaminem Wykonawcy zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 8 z późn. zm.);
3) dane (w szczególności zawartość przesyłek) od których zależy zakwalifikowanie danej przesyłki jako przesyłki podlegającej regulacjom ustawy Prawo pocztowe bądź ustawy Prawo przewozowe, każdorazowo określane będą w treści listu przewozowego według deklaracji Zamawiającego.
4. Przez przesyłki kurierskie, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe będące przesyłkami rejestrowanymi lub paczki, przyjmowane, sortowane, przemieszczane i doręczane w sposób łącznie zapewniający:
1) bezpośredni odbiór przesyłki z wyznaczonego miejsca w siedzibie Zamawiającego;
2) śledzenie przesyłki od momentu nadania do doręczenia;
3) doręczenie przesyłki w gwarantowanym terminie określonym w regulaminie Wykonawcy;
4) doręczenie przesyłki bezpośrednio do rąk adresata lub osoby uprawnionej do jej odbioru;
5) uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki w formie pisemnej na papierze lub elektronicznej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II postępowania został zawarty w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 1228,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238976,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238976,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238976,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238976,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4175,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4175,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4175,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4175,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- "BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW W POWIECIE TCZEWSKIM 2023"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Wykonanie spinki wodociągowej Mieścin-Dąbrówka Tczewska"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Wykonanie spinki wodociągowej Zabagno-Wędkowy"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie"
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
- Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w okresie VII 2024-XII 2025
- Usługi pocztowe
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Świadczenie usług pocztowych - listy polecone
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.