Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522772/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00547524/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-12
- 2024/BZP 00102906/01 - Wynik z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja boiska w ramach infrastruktury sportowej Powiatu Pilskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35
1.4.2.) Miejscowość: Piła
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559124
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00522772
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót,
w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ
na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian wynikających z kolizji z równolegle prowadzoną inwestycją;
d) w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych;
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
f) w przypadku wystąpienia innych okoliczności do wyżej podanych niezależnych od Wykonawcy.
2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Warunkiem wprowadzenia zmiany do umowy jest złożenie pisemnego wniosku wraz
z uzasadnieniem.
4. Zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
Po zmianie:
1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót,
w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ
na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian wynikających z kolizji z równolegle prowadzoną inwestycją;
d) w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych;
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
f) w przypadku wystąpienia innych okoliczności do wyżej podanych niezależnych od Wykonawcy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której wykonywany jest przedmiot umowy. Zmiany mogą wynikać z inicjatywy Wykonawcy, Zamawiającego lub Wykonawcy dokumentacji projektowej. Warunkiem wprowadzenia powyższych zmian jest protokół akceptujący wprowadzenie zmian podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę zawierający opis zmian.
3. W przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 2 prowadzić będą do zmiany wynagrodzenia, Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego udokumentowania wysokości zmiany wynagrodzenia. Wykonawca zastosuje stawki i narzuty określone w kosztorysie ofertowym, przekazanym Zamawiającemu przed zawarciem umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Warunkiem wprowadzenia zmiany do umowy jest złożenie pisemnego wniosku wraz
z uzasadnieniem.
6. Zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-20 10:00
Po zmianie:
2023-12-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-20 10:15
Po zmianie:
2023-12-21 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-18
Po zmianie:
2024-01-19
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści z zasileniem energetycznym.
- Budowa ul. Szkolnej
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE ORAZ AKCESORIA DO PRODUKCJI LEKÓW
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Remont pomieszczeń w żłobku Miś Uszatek placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Remont pomieszczeń w żłobku Czerwony Kapturek placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.