eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedecz › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Przedecz w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Przedecz w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Przedecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-635

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632738467

1.5.8.) Numer faksu: 632738467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przedecz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Przedecz w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f9dcd80-876e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018034/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Przedecz w 2024roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503843

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przedecz, z wyłączeniem odpadów powstających na nieruchomościach
niezamieszkałych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nieruchomości określone w załącznikach Nr 11 i 12 do SWZ, z
zastrzeżeniem, że wykaz ten może ulec zmianie w okresie wykonywania umowy.
4.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Wykonawca odpowiada za zbiórkę zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz ich transport i
zagospodarowanie.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
do instalacji komunalnych (wpisanych na listę prowadzoną przez marszałka województwa) zapewniających przetwarzanie
odpadów, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze
zm.) oraz przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów
zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ww. ustawie. Wykonawca wskazuje w załączniku nr 1 do
SWZ – Formularzu ofertowym instalacje, do których będzie przekazywał odebrane odpady.
4.2. Zbiórka odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na:
1) selektywnie zebrane odpady komunalne, tj.:
a)metale i tworzywa sztuczne (w skład frakcji wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z
tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe)
zbierane w workach lub pojemnikach koloru żółtego,
b) papier (w skład frakcji wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady pakowaniowe z tektury) zbierane w workach lub pojemnikach koloru niebieskiego,
c) szkło (w skład frakcji wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła) zbierane w workach lub
pojemnikach koloru zielonego,
d) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone i opakowania ulegające biodegradacji – zbierane w workach lub
pojemnikach koloru brązowego.
e) popioły z palenisk domowych – zbierane w pojemnikach o poj. 120 l. lub 240 l
2) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (pozostałość po zbiórce selektywnej, inne odpady komunalne
niepodlegające zbiórce selektywnej) - zbierane w pojemnikach.
4. Łączna ilość dróg na terenie Gminy Przedecz wynosi ok. 130 km.
5.Wykonawca zapewni gospodarstwom domowym w zabudowie jednorodzinnej worki żółte, niebieskie, zielone oraz
brązowe i dostarczy je bezpośrednio do właścicieli nieruchomości zabudowy jednorodzinnej.
6. Wykonawca użyczy Zamawiającemu, w celu wyposażenia nieruchomości zamieszkałych, pojemniki lub kontenery na
odpady, spełniające wymagania określone w „Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy
Przedecz”, zgodnie z następującymi zasadami:
1) gospodarstwa domowe zlokalizowane w zabudowie jednorodzinnej w pojemniki o pojemności 120 litrów, 240 litrów lub
1100 litrów na zmieszane odpady komunalne;
2) gospodarstwa domowe zlokalizowane w zabudowie wielorodzinnej poprzez wyposażenie zbiorczych punktów
gromadzenia odpadów:
- w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru żółtego przeznaczone do zbiórki metali i tworzyw sztucznych;
- w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru niebieskiego przeznaczone do zbiórki papieru;
- w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru zielonego przeznaczone do zbiórki szkła;
- w pojemniki o pojemności 1.100 litrów na odpady ulegające biodegradacji(w tym odpady zielone i opakowania ulegające
biodegradacji)
- w pojemniki o pojemności 1.100 litrów na pozostałe zmieszane odpady komunalne, resztki z selektywnego sortowania.
7. Ilość i pojemność urządzeń do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych, w które Wykonawca wyposaża
nieruchomości musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z częstotliwości ich opróżniania.
Zastrzega się jednak, że wykonawca będzie miał obowiązek zwiększenia ilości pojemników w razie zgłoszenia takiego
zapotrzebowania przez Zamawiającego.
8. Ilość i pojemność urządzeń do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
w które Wykonawca wyposaża nieruchomości oraz PSZOK musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i
wynikającej z częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów
segregowanych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania ilości i pojemności urządzeń do gromadzenia odpadów w terminie do 30
dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
10. Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć kontenery i pojemniki w sposób umożliwiający odróżnienie ich przeznaczenia
od innych kontenerów czy pojemników.
11. Naprawy lub wymiany uszkodzonych kontenerów i pojemników na odpady dokonuje Wykonawca na własny koszt.
12. Szczegółowy sposób i częstotliwość odbioru odpadów z podziałem na frakcje oraz typ zabudowy z terenu Miasta i
Gminy Przedecz określa załącznik Nr 10 do SWZ.
13. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych dla Gminy Przedecz zostanie sporządzony przez Wykonawcę i będzie
stanowił załącznik do umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego. Wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych.
14. Wykonawca zobowiązany jest do obsługi stałego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
zlokalizowanego na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Przedczu, do którego przyjmowane są:
a) papier
b) metale i tworzywa sztuczne,
c) szkło,
d) odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
e) bioodpady,
f) odpady niebezpieczne,
g) przeterminowane leki,
h) chemikalia,
i) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym
w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w
szczególności igły i strzykawki,
j) zużyte baterie i akumulatory,
k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
l) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
m) zużyte opony,
n) odpady budowlane i rozbiórkowe,
o) odpady z tekstyliów i odzieży.
15. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i właściwego zagospodarowania ww. odpadów z PSZOK. Odbiór nastąpi po
uprzednim zgłoszeniu konieczności ich odebrania przez Zamawiającego.
16. Wykonawca użyczy Zamawiającemu, w celu wyposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,pojemniki lub kontenery na odpady, spełniające wymagania określone w „Regulaminie utrzymania czystości i porządku na
terenie Miasta i Gminy Przedecz”, zgodnie z następującymi zasadami:
- w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru żółtego przeznaczone do zbiórki metali
i tworzyw sztucznych;
- w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru niebieskiego przeznaczone do zbiórki papieru;
- w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru zielonego przeznaczone do zbiórki szkła;- w pojemniki o pojemności 240l. na
odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania
produktów leczniczych
w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,
- w pojemniki pojemności 1100 l. na odpady z tekstyliów i odzieży
17. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-20.00.,
Pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1053350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1053350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1053350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o. o. Baruchowo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880007836

7.3.4) Miejscowość: Baruchowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-821

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1053350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.