eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre › Dostawa pawilonu (budynku kontenerowego) z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Smarglinie.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pawilonu (budynku kontenerowego) z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Smarglinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Dobre

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-210

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542850125

1.5.8.) Numer faksu: 542850660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdobre.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobre/postepowania/1074

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pawilonu (budynku kontenerowego) z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Smarglinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a17048-7337-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462691

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRGIIK.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pawilonu (budynku kontenerowego) z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Smarglinie.

Parametry budynku i wymagania zamawiającego

- długość zewnętrzna 7,00 – 7,50 m
- szerokość zewnętrzna 6,00 – 6,50 m
- wysokość wewnętrzna – 3,00 m w najniższym punkcie
- dach : dach jednospadowy: płyta warstwowa 160 mm z rdzeniem poliuretanowym, profilowanie rowkowe zewnętrznie/gładka wewnętrznie + membrana. Współczynnik przenikania ciepła U= 0,15W/(m2xK)
- ściany: płyta warstwowa 120 mm z rdzeniem poliuretanowym, profilowanie rowkowe zewnętrznie/gładka wewnętrznie. Współczynnik przenikania ciepła U= 0,20W/(m2xK)
- wydzielone pomieszczenie na WC dla osób niepełnosprawnych, pozostała przestrzeń bez podziałów
- ściany wewnętrzne: płyta warstwowa gr. 80 mm ze styropianem
- stalowa rama zabezpieczona przed korozją
- podłoga stalowa, ocieplona, wykończona płytą OSB gr. 22 mm i wykładziną PCV. Współczynnik przenikania ciepła U= 0,30W/(m2xK)
- drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe przeszklone 2000 mm x 2100 mm – 1 szt. Współczynnik przenikania ciepła U= 1,30W/(m2xK)
- okna rozwierno uchylne UPVC, 1500 mm x 1500 mm – 4 szt. Współczynnik przenikania ciepła U= 0,9W/(m2xK)
- drzwi wewnetrzne płycinowe 900x2100, – 1 szt
- instalacja elektryczna 230V: 2 wyłączniki, 5 podwójnych gniazd, skrzynka z bezpiecznikami, 6 lamp led, 1 lampa okrągła do toalety, 2 grzejniki elektryczne
- instalacja wod-kan “natynkowo” wyposażenie WC dla osoby niepełnosprawnej : muszla klozetowa, umywalka z baterią szafka, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, podgrzewacz wody, wentylator w kanale wentylacyjnym
- kurtyna powietrzna zimna nad wejściem
- system rynnowy
- kratki wentylacyjne
- transport na miejsce instalacji oraz montaż na istniejącym podłożu (Smarglin, gm. Dobre)
- dokumentacji technicznej, projekt architektoniczno-konstrukcyjny do adaptacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177366,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257685,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177366,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pawilony Efekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632144820

7.3.4) Miejscowość: Krosin 78

7.3.5) Kod pocztowy: 64-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177366,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.