eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole Skrzyńskie › Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 200

1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielopole.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/835437

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca99eb3-6f2b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00517643/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454534

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg oraz świadczenie usługi usuwania
oblodzeń na drogach materiałem uszarstniającym stanowiącym własność Zamawiającego w sezonie zimowym 2023/2024.
Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 156 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może
ulec w trakcie realizacji zadania zmianie, w szczególności zwiększeniu.
Sieć dróg przeznaczona do utrzymania zimowego podzielono na 9 obszarów, a całość zamówienia na 10 części:

Część 1 - Obszar nr 3 – 11,0 km łącznie – szczegóły zawiera załącznik nr 2.3 do SWZ oraz załącznik nr 11 - Mapy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 17250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg oraz świadczenie usługi usuwania oblodzeń na drogach materiałem uszarstniającym stanowiącym własność Zamawiającego w sezonie zimowym 2023/2024.
Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 156 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie, w szczególności zwiększeniu.
Sieć dróg przeznaczona do utrzymania zimowego podzielono na 9 obszarów, a całość zamówienia na 10 części:

Część 2 - Obszar nr 4 – 19,2 km łącznie – szczegóły zawiera załącznik nr 2.4 do SWZ oraz załącznik nr 11 - Mapy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 22125,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg oraz świadczenie usługi usuwania oblodzeń na drogach materiałem uszarstniającym stanowiącym własność Zamawiającego w sezonie zimowym 2023/2024.
Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 156 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie, w szczególności zwiększeniu.
Sieć dróg przeznaczona do utrzymania zimowego podzielono na 9 obszarów, a całość zamówienia na 10 części:

Część 3
Obszar nr 6 – 15,5 km łącznie – szczegóły zawiera załącznik nr 2.6 do SWZ oraz załącznik nr 11 - Mapy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 18875,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg oraz świadczenie usługi usuwania oblodzeń na drogach materiałem uszarstniającym stanowiącym własność Zamawiającego w sezonie zimowym 2023/2024.
Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 156 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie, w szczególności zwiększeniu.
Sieć dróg przeznaczona do utrzymania zimowego podzielono na 9 obszarów, a całość zamówienia na 10 części:

Część 4
Obszar nr 7 – 15,3 km łącznie
– szczegóły zawiera załącznik nr 2.7 do SWZ oraz załącznik nr 11 - Mapy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 17250,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg oraz świadczenie usługi usuwania oblodzeń na drogach materiałem uszarstniającym stanowiącym własność Zamawiającego w sezonie zimowym 2023/2024.
Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 156 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie, w szczególności zwiększeniu.
Sieć dróg przeznaczona do utrzymania zimowego podzielono na 9 obszarów, a całość zamówienia na 10 części:

Część 5 - Obszar nr 1 do 9 - wykonanie usługi odśnieżania pługiem wirnikowym – szczegóły zawiera załącznik nr 1 i 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 6250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, unieważnia części nr 1 i 2 postępowania na zadanie pn. „Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024”.

Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 31.10.2023 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W wyznaczonym terminie wpłynęło po 2 oferty na części nr 1 i 2, jednak zgodnie z treścią opublikowanej dnia 16.11.2023 r. informacji p.n. „Rozstrzygnięcie postępowania, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i odrzuceniu ofert” – wszystkie podlegały odrzuceniu, dlatego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla tych części.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, unieważnia części nr 1 i 2 postępowania na zadanie pn. „Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024”.

Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 31.10.2023 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W wyznaczonym terminie wpłynęło po 2 oferty na części nr 1 i 2, jednak zgodnie z treścią opublikowanej dnia 16.11.2023 r. informacji p.n. „Rozstrzygnięcie postępowania, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i odrzuceniu ofert” – wszystkie podlegały odrzuceniu, dlatego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla tych części.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20674,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20674,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana BRUK-DOM Paweł Kozioł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181655989

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20674,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18924,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18924,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana BRUK-DOM Paweł Kozioł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181655989

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18924,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”, unieważnia część nr 5 postępowania na zadanie pn. „Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024”.

Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 31.10.2023 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na część nr 5 dlatego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla tej części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.