eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułoszowa › Zmiana użytkowania części pomieszczeń na żłobek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sułoszowej, Gmina Sułoszowa



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana użytkowania części pomieszczeń na żłobek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sułoszowej, Gmina Sułoszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUŁOSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 139

1.5.2.) Miejscowość: Sułoszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-045

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@suloszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suloszowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9569a0a6-769b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana użytkowania części pomieszczeń na żłobek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sułoszowej, Gmina Sułoszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9569a0a6-769b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Zmiana użytkowania części pomieszczeń na żłobek
Aby zapewnić dostęp bezpośrednio do pomieszczeń żłobka projektuje się dojście (kładkę) prowadzącą z wewnętrznego dziedzińca w kierunku elewacji południowej skrzydła B.
Zmiana polega na przekształceniu części pomieszczeń parteru ( skrzydło wschodnie segmentu B) na oddział żłobka przeznaczony dla 30 dzieci. Dla żłobka zaprojektowano odrębne wejście prowadzące do przedsionka a następnie do szatni. Z szatni dzieci poprzez komunikacje wewnętrzną ( korytarz) wchodzą do sal żłobka. Układ konstrukcyjny istniejącego budynku wymusił podział Sali na dwie części. W jednej planowany jest wypoczynek dzieci – leżakowanie. W drugiej – południowej zabawa i spożywanie posiłków. W pomieszczeniach mieszczących dotychczas kuchnie szkolną przewiduje się obecnie rozdzielnie posiłków dla dzieci.
W środkowej części Sali zaprojektowano węzeł sanitarny.
Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych pozwoleniem zamiennym - 197,5m2
Wydzielona pod żłobek część wschodnia parteru segmentu A klasyfikuje się jako ZL II (zgodnie z rozporządzeniem żłobek powyżej 30 dzieci wymaga wydzielenia odrębnej strefy ZL II w budynku)
Aula w przyziemiu segmentu A klasyfikuje się jako ZL I
W północnej wschodniej części skrzydła A z uwagi na ilość osób które mogą zgromadzić się w auli projektuje się strefę ZLI - 109 m2
Nad nią wydzielono strefę żłobka – ZL II - 197,5 m2
W nowoprojektowanej części planuje się jadalnię dla 90 dzieci w związku z powyższym parter nowego skrzydła klasyfikuje się jako ZLI o pow 163,5m2.
Ze strefy ZL II w której przebywa 30 i więcej osób o ograniczonej możliwości poruszania ( w tym wypadku dzieci w żłobku) konieczne jest zapewnienie dwóch wyjść oddalonych od siebie o 5m. Wyjście to zapewniono z Sali zabaw w kierunku skrzydła B i dalej przedsionkiem i drzwiami zewnętrznymi. Drugie wyjście zapewniono przez przedsionek i projektowane dodatkowe drzwi w elewacji południowej bezpośrednio na zewnątrz.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45410000-4 - Tynkowanie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223821-7 - Elementy gotowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424498,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678141,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424498,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOZIOŁ MAREK KOZIOŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281333758

7.3.3) Ulica: ul. Bożniowa 18

7.3.4) Miejscowość: Młoszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-546

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424498,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.