eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Dostawa w formie leasingu operacyjnego koparko ładowarki z opcją wykupu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego koparko ładowarki z opcją wykupu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: USŁUGI KOMUNALNE KRZESZOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350789315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Franciszka Kulczyckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzeszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ukkrzeszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ukkrzeszowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53f5c2a5-7efb-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego koparko ładowarki z opcją wykupu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53f5c2a5-7efb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487023

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Niespodziewane i nieuzasadnione opóźnienie w przekazaniu dopłat przez wspólnika spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości ustalenia daty pozyskania środków i wcześniejszego ustalenia możliwości finansowych i warunków umowy. Brak natychmiastowego zawarcia umowy leasingu sprzętu uniemożliwiłby realizację zadań polegających na utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym co stanowiłoby zagrożenie dla bezpieczeństwa mieszkańców gminy. Zachowanie terminów przewidzianych dla innych trybów mogłoby uniemożliwić realizację zadań spółki w sferze użyteczności publicznej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430282,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w formie leasingu operacyjnego używanej koparki wraz z osprzętem
odpowiadającej parametrom techniczno-użytkowym wskazanym w poniższej specyfikacji. Koparka musi być kompletna, w
pełni sprawna technicznie, wyposażona we wszystkie płyny eksploatacyjne, wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych,
materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66114000-2 – Usługi leasingu finansowego
43260000-3 – Koparki, czerpaki i ładowarki i maszyny górnicze
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczno-użytkowe zamawianej koparki wraz z osprzętem :
a) koparka używana JCB 3CX SITEMASTER PLUS ADVANCED EASY CONTROL - rok produkcji 2022,
b) liczba motogodzin pracy w momencie przekazania koparki Zamawiającemu 1889 mth
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy - - Dostawy
c) silnik 110 KM
d) typ silnika: JCB
e) dodatkowe parametry:
Przednia łyżka ładowarkowa 4w1, widły do palet, ramię teleskopowe, napęd 4x4, sterowanie Joystick AEC,
półautomatyczna skrzynia biegów PowerShift, amortyzacja łyżki ładowarkowej SRS, poziom do łyżki, instalacja hydrauliczna
do młota wyburzeniowego – podwójna, TORQUELOCK, podgrzewane siedzisko operatora, ogumienie przód 18”/tył 26”,
klimatyzacja, hydrauliczne szybkozłącze koparkowe, łyżka koparkowa, Immobilizer, radio.
5) Koparka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z
obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym.
6) Wykonawca wyda Zamawiającemu koparkę wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przepisami prawa m.in.
instrukcję obsługi

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka 48

7.3.4) Miejscowość: Wrocaław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430282,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.