eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1519L w m. Zagrody wraz z budową przejścia dla pieszych oraz budową peronu przystankowego



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1519L w m. Zagrody wraz z budową przejścia dla pieszych oraz budową peronu przystankowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Składowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzd.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pzd.pulawy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie siecią dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1519L w m. Zagrody wraz z budową przejścia dla pieszych oraz budową peronu przystankowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39167932-7ef7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025863/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa drogi dla pieszych w ciagu drogi powiatowej nr 1519L w m. Zagrody wraz z budową przejścia dla pieszych oraz budową peronu przystankowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/PZD/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220695,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.
„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1519L w m. Zagrody wraz z budową przejścia dla pieszych oraz budową peronu przystankowego”
4.2. Zakres inwestycji dla przedmiotowego odcinka obejmuje m.in.:
 wykonanie na odcinku od km 3+146 do km 3+164 lewostronnej drogi dla pieszych z kostki brukowej bet. o szerokości 2,0m oddzielonej od jezdni krawężnikiem betonowym 20x30cm;
 wymianę istniejących uszkodzonych krawężników betonowych 20x30cm na nowe;
 wykonanie na odcinku od km 3+176 do km 3+669 prawostronnej drogi dla pieszych z kostki brukowej bet. o szerokości 1,5m oddzielonej od jezdni istn. krawężnikiem betonowym 20x30cm wraz z peronem przystankowym o wym. 6,0x1,5m w km 3+297,40 oraz mijankami dla pieszych o wym. 4,0x2,5m (w km 3+188,00 i 3+622,00), 2,0x3,0m (w km 3+301,40), 2,0x2,5 (w km 3+420,00 i 3+525);
 wykonanie pasów ostrzegawczych dla niewidomych z płytek z kompozytu polimerowego W-3s (33x33x4cm) z wypustkami w obrębie przejścia dla pieszych;
 wykonanie zjazdów z kostki brukowej bet. o grubości 8cm przez drogę dla pieszych;
 wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego za zjazdami z kostki do granicy pasa drogowego;
 regulację wysokościową istn. kostki brukowej i nawierzchni z płyt ażurowych na zjazdach;
 wymiana na nowe uszkodzonych korytek betonowych 50x60x15cm na istniejących ściekach pochodnikowych;
 ustawienie przy projektowanej drodze dla pieszych bariery U-12a o wys. 1,10m na odcinku od km 3+146 do km 3+162 (str. L) wraz z umocnieniem płytami betonowymi ażurowymi 40x60x10cm skarpy na w/w odcinku;
 wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych w km 3+151;
 ustawienie hybrydowych lamp ulicznych z obu stron przejścia dla pieszych w km 3+151;
 wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego.
4.3. Budowa przedmiotowej drogi dla pieszych związana jest z koniecznością uzu-pełnienia brakującego odcinka ciągu pieszego wzdłuż drogi powiatowej nr 1519L, w celu poprawy warunków bezpieczeństwa ruchu pieszego oraz drogowego.
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót,
4) Stała organizacja ruchu.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5 1) oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313347,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386624,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313347,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe PeZet-BUD Piotr Zdun

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161008542

7.3.3) Ulica: Kilińskiego

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ustawienie lamp hybrydowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313347,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.