eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susz › Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 8/16, 8/17, 9 182/6 i 182/41 w Adamowie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 8/16, 8/17, 9 182/6 i 182/41
w Adamowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Susz

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2786 015

1.5.8.) Numer faksu: 55 2786 222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://susz.logintrade.net/zapytania_email,145578,b17b6b5d5ea2c368a2a537f376db99e0.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 8/16, 8/17, 9 182/6 i 182/41
w Adamowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f215517d-77c5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015502/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi w miejscowości Adamowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471777

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2259038,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 8/16, 8/17, 9 182/6 i 182/41 w Adamowie” – dofinansowane ze środków programu Rzędowy Fundusz Polski ład: Program Inwestycji Strategicznych”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. Opis przedmiotu zamówienia : Inwestycja dotyczy modernizacji infrastruktury drogowej w miejscowości Adamowo. W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie jezdni oraz chodników o nawierzchni z kostki betonowej. Wybudowanie zostanie około 900 mb jezdni oraz chodników. Nastąpi również włączenie inwestycji do kanalizacji deszczowej. Na chwilę obecną na przedmiotowej drodze, ruch pojazdów mechanicznych jak i pieszych odbywa się drogą gruntową. Po wystąpieniu opadów woda opadowa bądź roztopowa poprzez ukształtowanie te-renu zalega na drodze, co skutkuje występującymi w drodze ubytkami oraz koleinami. Utrudnia to znacznie użytkowanie drogi. Naprawa nawierzchni często jest utrudniona i wydłużona przez warunki pogodowe i mocno nasiąknięty wodą grunt. Nie jest możliwe, podjęcie skutecznych działań związanych z naprawą drogi. W związku z powyższym podjęto decyzję o przebudowie drogi, co ma na celu poprawę parametrów technicznych geometrii drogi, istniejących zjazdów i ciągów pieszych, jak również uporządkowanie stosunków wodnych poprzez włączenie do kanalizacji deszczowej. Przebudowa drogi znacznie wpłynie na bezpieczeństwo ruchu drogowego poruszających się pojazdami mechanicznymi, jak również ruchu pieszych, który obywać się będzie chodnikiem. Dokonanie przebudowy wpłynie również na polepszenie dojazdu do zabudowy mieszkalnej oraz poprawi układ komunikacyjny na terenach wiejskich Gminy Susz. Dzięki wykonaniu inwestycji zostanie skrócony czas przejazdu, a co za tym idzie zmniejszy się emisja zanieczyszczeń przedostających się do środowiska w postaci spalin i zapylenia, a ruch pieszy odbywać się będzie w miejscu do tego przeznaczonym. Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenach wiejskich zwiększy atrakcyjność tych terenów, przyczyni się do rozbudowy mieszkaniowej na obszarze inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1) w zakresie usługi obejmującej projektowanie a) na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz specyfikacji technicznej stanowiących załącznik do SWZ opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: - uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, - wykonanie robót, o których mowa w SWZ, na podstawie której podpisano niniejszą umowę. b) uzgodnienie dokumentacji z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego, d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych sieci, przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz gazowej, e) ustalenie na etapie opracowywania projektu budowlanego nieruchomości i ich właścicieli, dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, f) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, g) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego), h) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot umowy ponosi Wykonawca. 3) w zakresie robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SWZ, na podstawie której podpisano niniejsza umowę, obejmujących w szczególności wykonanie nawierzchni z kostki betonowej dróg, zjazdów, oraz chodników. W razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie również do wznowienia granic działek drogowych, wykonania nasypów, wykopów, likwidacji kolizji z sieciami napowietrznymi (np. słupów) i podziemnymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w programie funkcjonalno użytkowym, SWZ oraz wzorze umowy. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji, szczegółowej specyfikacji technicznej, ustaleń ze SWZ, zgodnie obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz minimum 36 miesięcznym okresem gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2374412,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2379651,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2374412,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma TENOR Budowa, Utrzymanie Dróg i Ulic Jerzy Kaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811004046

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Susz

7.3.5) Kod pocztowy: 14-240

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2374412,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.