eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk, z podziałem na 2 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk, z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk, z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e7ac7dd-9a56-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007281/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wyłapywanie, transport oraz utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e7ac7dd-9a56-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej – um@um.elk.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
»Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«. (...)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełk,mz podziałem na 2 części, nr sprawy: O-ZP.271.37.2023, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu zabezpieczenie o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.37.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 441528,45 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych psów z terenu Gminy Miasta Ełk, którego zakres obejmuje:
1) wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki psów z terenu miasta Ełku oraz ich transport do schroniska w miejscowości .............................; do odłowu zwierzęcia należy przystąpić w ciągu 12 godzin od otrzymania zgłoszenia,
2) dokonanie odłowu psa w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia zajścia, który pogryzł człowieka i dostarczenie go do lekarza weterynarii w celu poddania psa obserwacji,
3) zapewnienie zwierzętom w schronisku odpowiednich warunków bytowania tj. m.in.:
a) wielkość pomieszczeń lub boksów powinna być zgodna z przepisami w tym zakresie,
b) pomieszczenia lub boksy powinny mieć utwardzoną nawierzchnię wraz legowiskiem lub/i budą,
c) zwierzęta powinny mieć zapewnioną ochronę przed upałami, opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego,
d) zwierzęta powinny mieć zapewniony stały dostęp do wody zdatnej do picia wraz z należytą ilością karmy dostosowaną do wielkości psa i jego aktywności.
4) wszczepienie elektronicznych identyfikatorów "czipów" (znakowanie szczeniąt odbywać się będzie po ukończeniu 3-go miesiąca życia). W przypadku przeciwwskazań do wykonania w/w zabiegu, po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia psa do schroniska – Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii,
5) wykonywanie szczepień psów odbywać się musi zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi,
6) przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji zwierząt przebywających w schronisku z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonania tych zabiegów ze względu na ich stan zdrowia lub wiek. Ww. zabiegom nie podlegają zwierzęta w okresie 14 dni od umieszczenia ich w Schronisku z uwagi na możliwość zgłoszenia się właściciela lub opiekuna oraz szczenięta przed osiągnięciem przez nie dojrzałości płciowej. W przypadku przeciwwskazań medycznych do sterylizacji lub kastracji po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia psa do schroniska – Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii.
7) usypianie ślepych miotów,
8) prowadzenie ewidencji elektronicznej przyjmowania i wydawania psów,
9) w przypadku konieczności przetransportowania ok. 20 psów, które obecnie znajdują się w schronisku Green House Mateusz Oblacewicz z siedzibą w Krzeczkowie w gminie Mońki do innego schroniska prowadzonego przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu, Wykonawca zapewni transport w ramach kosztów wykonania umowy. Zamawiający poinformuje o ilości zwierząt, które należy przetransportować do schroniska w ramach niniejszej umowy.
10) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia strony internetowej lub mediów społecznościowych np. facebooka, na którym regularnie będzie umieszczał aktualne fotografie wszystkich psów gminnych przebywających w schronisku, stosując się do następujących wytycznych:
a) poszczególne zdjęcia psów muszą być jednoznaczne do identyfikacji, opis zdjęcia musi zawierać numer identyfikacyjny zwierzęcia wraz z podaniem aktualnego wieku lub przypuszczalnego roku urodzenia czworonoga oraz datą wykonania zdjęcia,
b) aktualizowanie każdego zdjęcia psa w galerii następować będzie co najmniej 2 – krotnie w trakcie przedmiotowej umowy. Aktualizacja ma nastąpić nie wcześniej niż 6 miesięcy od wykonania pierwszego zdjęcia, dopuszcza się możliwość dodania drugiego zdjęcia bez konieczności usunięcia wcześniejszego opublikowanego zdjęcia,
c) aktualne zdjęcia wszystkich zwierząt z terenu miasta Ełku muszą być umieszczone w mediach społecznościowych lub na stronie internetowej schroniska, nie później niż 1 miesiąc od daty zawarcia nowej umowy,
d) zdjęcia nowowyłapanych psów do schroniska muszą pojawić się na stronie internetowej schroniska lub w mediach społecznościowych nie później niż 3 dni od przyjęcia psa do ewidencji schroniska,
11) zdjęcia psów adoptowanych wraz z jego numerem identyfikacyjnym powinny być umieszczone na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych odpowiednio w zakładce/albumie „Adoptowane psy z terenu miasta Ełku”– w możliwie jak najszybszym terminie jednak nie później niż 3 dni robocze od dokonanej adopcji,
12) Wykonawca w godzinach funkcjonowania schroniska, określonych w regulaminie schroniska, umożliwi adopcję przetrzymywanych tam psów,
13) Wykonawca we współpracy ze szkołami, organizacjami pozarządowymi zajmującymi się ochroną i opieką nad zwierzętami oraz wolontariuszami będzie promować prawidłowe postawy i zachowania człowieka w stosunku do zwierząt poprzez m.in. prowadzenie działań edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z terenu miasta Ełku (w trakcie trwania umowy co najmniej odbędą się 4 prelekcje w szkołach lub przedszkolach w porozumieniu z ich dyrekcją szkół)
14) Wykonawca zobowiązany jest przekazać do adopcji miesięcznie tj.: minimum …. % ilości wyłapanych psów (ostateczna wartość procentowa do zrealizowania zostanie ustalona na podstawie złożonej oferty, przy czym nie może być ona niższa niż 49%)
15) o podejmowanych działaniach, o których mowa w pkt. 13 Wykonawca co trzy miesiące przedkładać będzie Zamawiającemu stosowne informacje,
16) do adopcji mogą być wydawane zwierzęta tylko zaczipowane i wysterylizowane/wykastrowane oraz zaszczepione, posiadające wypełnione dokumenty określone w Regulaminie schroniska uzgodnionym z Zamawiającym, z aktualną książeczką zdrowia,
17) przekazywanie do adopcji szczeniąt do 3-ego miesiąca życia bez czipowania i zabiegów kastracji/sterylizacji może odbywać się tylko po wcześniejszej pisemnej pozytywnej decyzji lekarza weterynarii,
18) w przypadku, gdy zwierzę zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź sterylizacji (dotyczy to młodych, które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w umowie adopcyjnej zapisu o konieczności sterylizacji/kastracji w ściśle określonym terminie. Zabieg będzie bezpłatny i będzie wykonany tylko przez lekarza weterynarii bądź lecznicę wykonującą zabiegi dla wykonawcy,
19) wykonawca nie będzie pobierał od nowych opiekunów opłat za przekazanie psa do adopcji,
20) wyłapywanie bezdomnych psów będzie następowało w terminie określonym w pkt 1) i 2), po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu przez pracowników Straży Miejskiej lub upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Ełku – Wydziału Mienia Komunalnego, którzy wskażą wykonawcy przybliżoną lokalizację bezdomnego psa,
21) wykonanie odłowienia psa powinno być potwierdzone przez Straż Miejską,
22) zapewnienie całodobowego kontaktu pod numerem telefonu…...................................., adresem maila ……......................................................................
23) przedkładanie wraz z fakturą następującego zestawienia:
a) ilość psów odłowionych oraz przewiezionych do schroniska lub lekarza weterynarii wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia,
b) potwierdzenie przez Straż Miejską ilości wyłapanych psów wraz z kolorowym wydrukiem zdjęcia zwierzęcia nowoprzyjętego oraz przyporządkowanym numerem identyfikacyjnym zwierzęcia psa w schronisku lub protokół odłowu zawierający wizerunek psa wraz z jego numerem identyfikacyjnym w schronisku,
c) ilość psów oddanych do adopcji i zwróconych właścicielom wraz z numerem telefonu osoby adoptującej, odbierającej czworonoga, w przypadku braku numeru telefonu należy podać adres e-mailowy, w przypadku braku zgody osoby adoptującej Wykonawca musi dostarczyć kserokopię umowy adopcyjnej zgodnej z przepisami RODO,
d) ilości psów poddanych eutanazji, zgonów i ewentualnych ucieczek – z wydrukiem kart zwierząt zawierających kolorowe zdjęcia czworonogów,
e) rozliczenie miesięczne pobytu psów w schronisku, uwzględniające ilość dni i ilość psów w miesiącu rozliczeniowym,
f) zestawienie numerów wszczepionych elektronicznych identyfikatorów „czipów”,
g) zestawienie wykonanych zabiegów sterylizacji i kastracji z podaniem nr czipu,
Na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Prezydenta Miasta Ełku zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, jeśli ważnego zezwolenia nie posiada.

Szacunkowa ilość bezdomnych psów do odłowienia z terenu miasta Ełku:
24 miesiące od dnia podpisania umowy – ok. 80 sztuk
Szacunkowa ilość psów przebywających w schronisku w ciągu miesiąca:
24 miesiące od dnia podpisania umowy – ok. 20 sztuk


Minimalny wymagany poziom adopcji to 49% adopcji ilości wyłapanych psów w ciągu miesiąca.

(Ze względu na ograniczoną ilość znaków w polu więcej informacji jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia)

4.2.5.) Wartość części: 366752,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 1 – Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych psów z terenu Gminy Miasta Ełk

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów( nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60 pkt
Adopcja 40 pkt

a) Kryterium ceny (C)
Sposób oceny ofert.
Elementy punktacji w kryterium cena:
1 Cena jednostkowa za każdą rozpoczętą dobę pobytu jednego psa w schronisku licząc od dnia przyjęcia psa do schroniska do dnia zdjęcia go z ewidencji 55 pkt
(55 % udział)
2 Wynagrodzenie za przeprowadzenie za jednostkowy zabieg sterylizacji psa (samicy) 2 pkt
(2 % udział)
3 Wynagrodzenie za przeprowadzenie jednostkowego zabiegu kastracja psa (samca) 2 pkt
(2 % udział)
4 Cena jednostkowa za odłowienie i przewóz 1 sztuki psa do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi psami) lub do lekarza weterynarii 1 pkt
(1 % udział)

Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
W – wynik
ad. 1 W= Cn/Cp x 55
ad. 2 W= Cn/Cp x 2
ad. 3 W= Cn/Cp x 2
ad. 4 W= Cn/Cp x 1

b) Kryterium adopcji (A)
Sposób oceny ofert.
Elementy punktacji w kryterium adopcji:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę:
1) 50 – 59 % adopcji ilości wyłapanych psów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 5 pkt w tym kryterium,
2) 60 – 69 % adopcji ilości wyłapanych psów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 10 pkt w tym kryterium,
3) 70 – 79 % adopcji ilości wyłapanych psów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 20 pkt w tym kryterium,
4) 80 – 89 % adopcji ilości wyłapanych psów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 30 pkt w tym kryterium,
5) 90 – 100 % adopcji ilości wyłapanych psów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 40 pkt w tym kryterium.

Procent oferowanej adopcji należy określić w pełnych procentach.
Uwaga: minimalny wymagany poziom adopcji to 49% adopcji ilości wyłapanych psów w ciągu miesiąca,
oferta z adopcją poniżej tego poziomu będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Adopcja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2
Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych kotów z terenu Gminy Miasta Ełk, którego zakres obejmuje:
1) wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki kotów z terenu miasta Ełku oraz ich transport do schroniska, do odłowu zwierzęcia należy przystąpić w ciągu 12 godzin od otrzymania zgłoszenia,
2) zapewnieniu kotom w schronisku odpowiednich warunków bytowania tj. m.in.:
a) wielkość pomieszczeń lub boksów powinna być zgodna z przepisami w tym zakresie,
b) pomieszczenia lub boksy powinny mieć utwardzoną nawierzchnię wraz z legowiskiem i budą wielkością odpowiadającą odrębnym wymaganiom,
c) zwierzęta powinny mieć zapewnioną ochronę przed upałami, opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego,
d) zwierzęta powinny mieć zapewniony stały dostęp do wody zdatnej do picia wraz z należytą ilością karmy dostosowaną do jego wielkości i aktywności.
3) wszczepienie elektronicznych identyfikatorów „czipów” (znakowanie kociąt odbywać się będzie po ukończeniu 3-go miesiąca życia),
4) w przypadku przeciwwskazań do wykonania w/w zabiegu, po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia kota do schroniska – Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii,
5) wykonywanie szczepień i odrobaczenia kotów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi,
6) przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji zwierząt przebywających w schronisku z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonania tych zabiegów ze względu na ich stan zdrowia lub wiek. Ww. zabiegom nie podlegają zwierzęta w okresie 14 dni od umieszczenia ich w Schronisku z uwagi na możliwość zgłoszenia się właściciela lub opiekuna oraz szczenięta przed osiągnięciem przez nie dojrzałości płciowej. W przypadku przeciwwskazań medycznych do sterylizacji lub kastracji po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia kota do schroniska – Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii.
7) usypianie ślepych miotów,
8) prowadzenie ewidencji elektronicznej przyjmowania i wydawania kotów,
9) wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia strony internetowej lub mediów społecznościowych np. facebooka, na której regularnie będzie umieszczał aktualne fotografie wszystkich kotów gminnych przebywających w schronisku, stosując się do następujących wytycznych:
a) poszczególne zdjęcia kotów muszą być jednoznaczne do identyfikacji przedstawiającą głowę, sylwetkę oraz cechy charakterystyczne zwierzęcia, wykonaną w sposób umożliwiający określenie wielkości zwierzęcia, opis zdjęcia musi zawierać numer identyfikacyjny zwierzęcia wraz z podaniem aktualnego wieku lub przypuszczalnego roku urodzenia czworonoga oraz datą wykonania zdjęcia,
b) aktualizowanie każdego zdjęcia zwierzęcia w galerii następować będzie co najmniej 2 – krotnie w trakcie przedmiotowej umowy. Aktualizacja ma nastąpić nie wcześniej niż 6 miesięcy od wykonania pierwszego zdjęcia, dopuszcza się możliwość dodania drugiego zdjęcia bez konieczności usunięcia wcześniejszego opublikowanego zdjęcia,
c) zdjęcia nowowyłapanych kotów do schroniska muszą pojawić się na stronie internetowej schroniska lub w mediach społecznościowych nie później niż 3 dni od przyjęcia kotów do ewidencji schroniska,
d) zdjęcia kotów adoptowanych wraz z jego numerem identyfikacyjnym powinny być w umieszczone na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych odpowiednio w zakładce/albumie „Adoptowane koty z terenu miasta Ełku”– w możliwie jak najszybszym terminie jednak nie później niż 3 dni robocze od dokonanej adopcji,
10) Wykonawca w godzinach funkcjonowania schroniska, określonych w regulaminie schroniska, umożliwi adopcję przetrzymywanych tam zwierząt w tym kotów,
11) Wykonawca we współpracy ze szkołami, organizacjami pozarządowymi zajmującymi się ochroną i opieką nad zwierzętami oraz wolontariuszami będzie promować prawidłowe postawy i zachowania człowieka w stosunku do zwierząt poprzez m.in. prowadzenie działań edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z terenu miasta Ełku (w trakcie trwania umowy co najmniej odbędą się 4 prelekcje w szkołach lub przedszkolach w porozumieniu z ich dyrekcją szkół),
12) Wykonawca zobowiązany jest przekazać do adopcji miesięcznie …........% ilości wyłapanych kotów. W wyliczeniach adopcji nie uwzględnia się kotów odebranych przez właściciela, (ostateczna wartość procentowa do zrealizowania zostanie ustalona na podstawie złożonej oferty, przy czym nie może być ona niższa niż 49%)
13) o podejmowanych działaniach, o których mowa w pkt 11 Wykonawca co trzy miesiące przedkładać będzie Zamawiającemu stosowne informacje,
14) do adopcji mogą być wydawane zwierzęta tylko zaczipowane i wysterylizowane/ wykastrowane oraz zaszczepione, posiadające wypełnione dokumenty określone w Regulaminie schroniska uzgodnionym z Zamawiającym, z aktualną książeczką zdrowia,
15) przekazywanie do adopcji kociąt do 3-ego miesiąca życia bez czipowania i zabiegów kastracji/sterylizacji może odbywać się tylko po wcześniejszej pozytywnej decyzji lekarza weterynarii,
16) w przypadku, gdy zwierzę zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź sterylizacji (dotyczy to młodych, które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w umowie adopcyjnej zapisu o konieczności sterylizacji/kastracji w ściśle określonym terminie. Zabieg jest bezpłatny i może być wykonany tylko przez lekarza weterynarii bądź lecznicę wykonującą zabiegi dla wykonawcy,
17) Wykonawca nie będzie pobierał od nowych opiekunów opłat za przyjęcie kota do adopcji,
18) wyłapywanie bezdomnych kotów będzie następowało w terminie określonym w ust. 1, po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu przez pracowników Straży Miejskiej lub upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Ełku – Wydziału Mienia Komunalnego, którzy wskażą Wykonawcy przybliżoną lokalizację bezdomnego kota,
19) przedkładanie wraz z fakturą następującego zestawienia:
a) ilość kotów odłowionych oraz przewiezionych do schroniska lub lekarza weterynarii wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia,
b) potwierdzenie przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Ełku (m.in. Straż Miejska Ełku) ilości wyłapanych kotów wraz z kolorowym wydrukiem zdjęcia zwierzęcia nowoprzyjętego oraz przyporządkowanym numerem identyfikacyjnym kota w schronisku lub protokół odłowu zawierający wizerunek kota wraz z jego numerem identyfikacyjnym w schronisku,
c) ilość kotów oddanych do adopcji i zwróconych właścicielom wraz z numerem telefonu osoby adoptującej, zabierającej czworonoga, w przypadku braku numeru telefonu należy podać adres e-mailowy, w przypadku braku zgody osoby adoptującej Wykonawca musi dostarczyć kserokopię umowy adopcyjnej zgodnej z przepisami RODO,
d) ilości kotów poddanych eutanazji, zgonów i ewentualnych ucieczek - z wydrukiem kart zwierząt zawierających kolorowe zdjęcia czworonogów,
e) rozliczenie miesięczne pobytu kotów w schronisku, uwzględniające ilość dni i ilość kotów w miesiącu rozliczeniowym,
f) zestawienie numerów wszczepionych elektronicznych identyfikatorów „czipów”,
g) zestawienie wykonanych zabiegów sterylizacji i kastracji z podaniem nr czipu,

Na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Prezydenta Miasta Ełku zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, jeśli ważnego zezwolenia nie posiada.

Szacunkowa ilość bezdomnych kotów do odłowienia z terenu miasta Ełku:
24 miesiące od dnia podpisania umowy – ok. 40 sztuk
Szacunkowa ilość kotów przebywających w schronisku w ciągu miesiąca:
24 miesiące od dnia podpisania umowy – ok. 10 sztuk

Minimalny wymagany poziom adopcji to 49% adopcji ilości wyłapanych kotów w ciągu miesiąca.

(Ze względu na ograniczoną ilość znaków w polu, więcej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia)

4.2.5.) Wartość części: 176328,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 2 – Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych kotów z terenu Gminy Miasta Ełk

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60 pkt
Adopcja 40 pkt

a) Kryterium ceny (C)
Sposób oceny ofert.
Elementy punktacji w kryterium cena:
1 Cena jednostkowa za każdą rozpoczętą dobę pobytu jednego kota w schronisku licząc od dnia przyjęcia kota do schroniska do dnia zdjęcia go z ewidencji 55 pkt
(55 % udział)
2 Wynagrodzenie za przeprowadzenie za jednostkowy zabieg sterylizacji kota (samicy) 2 pkt
(2 % udział)
3 Wynagrodzenie za przeprowadzenie jednostkowego zabiegu kastracja kota (samca) 2 pkt
(2 % udział)
4 Cena jednostkowa za odłowienie i przewóz 1 sztuki kota do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi kotami) lub do lekarza weterynarii 1 pkt
(1 % udział)

Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
W – wynik
ad. 1 W= Cn/Cp x 55%
ad. 2 W= Cn/Cp x 2%
ad. 3 W= Cn/Cp x 2%
ad. 4 W= Cn/Cp x 1%

b) Kryterium adopcji (A)
Sposób oceny ofert.
Elementy punktacji w kryterium adopcji:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę:
1) 50 – 59 % adopcji ilości wyłapanych kotów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 5 pkt w tym kryterium,
2) 60 – 69 % adopcji ilości wyłapanych kotów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 10 pkt w tym kryterium,
3) 70 – 79 % adopcji ilości wyłapanych kotów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 20 pkt w tym kryterium,
4) 80 – 89 % adopcji ilości wyłapanych kotów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 30 pkt w tym kryterium,
5) 90 – 100 % adopcji ilości wyłapanych kotów w ciągu miesiąca - oferta otrzyma 40 pkt w tym kryterium,
Procent oferowanej adopcji należy określić w pełnych procentach.
Uwaga: minimalny wymagany poziom adopcji to 49% adopcji ilości wyłapanych kotów w ciągu miesiąca, oferta z adopcją poniżej tego poziomu będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Adopcja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1
ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 1 do SWZ), składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


II. Do oferty należy dołączyć:
a) Formularz ofertowy – interaktywny formularz dostępny na ezamówienia.gov.pl w widoku przedmiotowego postępowania;
b) oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 1 do SWZ)
c) zestawienie cen jednotkowych dla części na którą wykonawca składa ofertę,
d) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.