eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awek › ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego we W³oc³awku



Og³oszenie z dnia 2023-12-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego we W³oc³awku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT W£OC£AWSKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.wloclawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego we W³oc³awku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-863820d2-9a5f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00552734

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00032183/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego we W³oc³awku na okres 24 miesiêcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-863820d2-9a5f-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej (https://login.poczta.home.pl/)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), zwanego dalej ”rozporz±dzeniem PRM”. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia PRM, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U z 2017 r., poz. 2247, ze zm.), zwanego dalej ”rozporz±dzeniem RM”, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, ww.
regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia PRM, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia RM (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z pzp lub rozporz±dzeniem PRM opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). W przypadku przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji za pomoc± poczty elektronicznej dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z pzp lub PRM opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujê, ¿e: Administratorem Danych Osobowych zawartych we wszystkich dokumentach zwi±zanych z udzieleniem zamówienia publicznego jest Starosta W³oc³awski z siedzib± w Starostwie Powiatowym we W³oc³awku, ul. Cyganka 28, 87-800 W³oc³awek (tel. 54 230-46-00,
e-mail: starostwo@powiat.wloclawski.pl). Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿esz siê skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod numerem telefonu 54 230-46-60,
e-mail: iod@powiat.wloclawski.pl lub pisemnie na adres siedziby. Cele i podstawy przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
b) art. 6 ust. 1. lit. b RODO w celu realizacji praw i obowi±zków zwi±zanych z czynno¶ciami przed zawarciem umowy oraz wynikaj±cych z zawartej umowy (dotyczy w szczególno¶ci danych osobowych osób kontaktowych, reprezentuj±cych lub zatrudnionych u kontrahenta). Dane osobowe uzyskujemy bezpo¶rednio od Pani/Pana, mog± nam zostaæ przekazane przez Pani/Pana pracodawcê lub pochodziæ z publicznie dostêpnych rejestrów lub stron internetowych. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê w toku udzielenia i realizacji zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ jedynie podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (art. 74 ustawy), podmioty uprawnione na podstawie odrêbnych przepisów np. do prowadzenia kontroli. Ponadto odbiorcami danych mog± byæ równie¿ podmioty, z którymi Administrator zawar³ stosowne umowy powierzenia, w tym podmioty dostarczaj±ce lub utrzymuj±ce infrastrukturê IT Administratora oraz podmioty i osoby ¶wiadcz±ce us³ugi prawne. Administrator co do zasady nie zamierza przekazywaæ Pana/Pani danych do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowych. Podanie danych osobowych w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych i przepisach wykonawczych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym
decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora:
a) dostêpu do swoich danych na podstawie art. 15 RODO (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie Administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) sprostowania lub uzupe³nienia danych zgodnie z art. 16 RODO (skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Prawem Zamówieñ Publicznych (art. 19 ust. 2 ustawy ) oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego
za³±czników (art. 76 ustawy).
c) ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO, z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej/prawnej albo z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.30.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego we W³oc³awku na okres 36 miesiêcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±cy zakres:
a) ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego we W³oc³awku, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych listowych o wadze do 2000g oraz paczek o wadze do 10 kg w oparciu szczególnie o przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640 ze zm.) oraz akty wykonawcze do tej ustawy,
b) dorêczanie przez Wykonawcê przesy³ek pocztowych do ka¿dego wskazanego przez Zamawiaj±cego miejsca na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i zagranic±,
c) zwrot do Zamawiaj±cego przesy³ek niedorêczonych oraz potwierdzeñ odbioru.
Szczegó³owe obowi±zki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia okre¶la - Za³±cznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. Opis przedmiotu zamówienia - zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca zobowi±¿e siê do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikaj±cych RODO1), i w zwi±zku z tym, do z³o¿enia o¶wiadczenia o tre¶ci: „O¶wiadczam, ¿e wype³ni³em obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³em w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.*

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
a) Cena /C/ - waga 60 %
b) Funkcjonalno¶æ /F/ waga 40 %
Kryterium 1 - „Cena” - bêdzie punktowane przez Zamawiaj±cego w oparciu o wyliczenie arytmetyczne: [najni¿sza cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg ni¿ej podanego wzoru:

Najni¿sza cena ze wszystkich ofert
C = ------------------------------------------------- x 60 = ilo¶æ punktów
Cena oferty badanej

Kryterium 2 – „Funkcjonalno¶æ” - Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±cy sposób przyznawania punktacji:

• Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ki z pozycji przegl±darki internetowej – 40 pkt.
• Brak mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przesy³ki z pozycji przegl±darki internetowej – 0 pkt

Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:

£±czna ilo¶æ punktów = C+F

gdzie:
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”
T - punkty przyznane w kryterium „Funkcjonalno¶æ”

Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalno¶æ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
1.3. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- posiada uprawnienie do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.6 ust 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640 ze zm.).
17.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
17.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 17.1.2. SWZ jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa powy¿ej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wzór o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci je¿eli nie jest istotna w rozumieniu w art. 454 Ustawy pzp. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w formie pisemnej w drodze aneksu - w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia:
- gdy wzro¶nie zapotrzebowanie na przesy³ki listowe i paczki, przewiduje siê zwiêkszenie zakresu przedmiotu umowy.
- niewyczerpania ca³o¶ci warto¶ci umowy w terminie na jaki umowa zosta³a zawarta- wyd³u¿enie okresu trwania umowy o czas okre¶lony, nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy.
- wprowadzenia przepisów prawa o charakterze bezwzglêdnie obowi±zuj±cym z którymi postanowienia umowy pozostawa³yby w sprzeczno¶ci.
- wyst±pienia zmian przepisów prawa dotycz±cych przedmiotu umowy oraz wyst±pienia niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy istotnych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci.
Warto¶æ zmian, o których mowa w ust. 2 nie mo¿e przekraczaæ 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej w §3 ust. 1 umowy.
Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp, wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku:
- zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w zwi±zku z wprowadzeniem na us³ugi pocztowe podatku od towarów i us³ug (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, je¿eli bêdzie mia³ zastosowanie do us³ug pocztowych. Wynagrodzenie ulega podwy¿szeniu o kwotê naliczonego podatku VAT;
- zmiany: wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46 z pó¼n. zm.), pod warunkiem, ¿e zmiany, o których mowa w pkt a) - c) powy¿ej bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcê, z takim zastrze¿eniem, ¿e warunkiem wprowadzenia zmiany wynagrodzenia Wykonawcy jest z³o¿enie przez Stronê Umowy pisemnego wniosku zawieraj±cego uzasadnienie oraz dokumenty potwierdzaj±ce wp³yw ww. zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê oraz propozycjê nowego wynagrodzenia.
Na potrzeby zmiany wynagrodzenia z przyczyn opisanych w tym ustêpie Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania szczegó³owych wyliczeñ ca³kowitej kwoty, o jak± pierwotnie wynagrodzenie mia³oby ulec zmianie, w tym zestawienia wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników bior±cych udzia³ w realizacji zamówienia, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi udostêpnienia, a tak¿e dokumentów we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie, weryfikacji z³o¿onych dokumentów, ¿±dania z³o¿enia dodatkowych wyja¶nieñ i dokumentów. Zmiana wynagrodzenia bêdzie nale¿na za okres, w którym zmiany przepisów wp³ynê³y na koszty wykonania zamówienia, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana nie mo¿e obowi±zywaæ wcze¶niej ni¿ przed dniem wej¶cia w ¿ycie przepisów, przy czym nieprzed³o¿enie lub odmowa udostêpnienia ¿±danych dokumentów, przez Wykonawcê w terminie 7 dni od daty ¿±dania Zamawiaj±cego lub niezgodno¶æ z prawd± przed³o¿onych dokumentów, uprawnia Zamawiaj±cego do odmowy wyra¿enia zgody na zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana Wynagrodzenia w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci wskazanych w tym ustêpie wymaga podpisania przez Strony Aneksu do Umowy. Zmiany wysoko¶ci wyna. w przypadku zmiany ceny materia³ów i kosztów - § 10 Projek. post. umowy - Za³. nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-22 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem strony https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-863820d2-9a5f-11ee-ba3b-4e891c384685 za pomoc± zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.