eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzeleczki › Budowa instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w miejscowości Nowy Bud - Zamówienie II



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w miejscowości Nowy Bud - Zamówienie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67b63459-0f48-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w miejscowości Nowy Bud - Zamówienie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67b63459-0f48-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043704/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w miejscowości Nowy Bud

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267902

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieciowej instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy 39,99 kWp, służącej do produkcji energii elektrycznej z promieniowania słonecznego, ukierunkowanej na wykorzystanie energii elektrycznej na własne potrzeby pracy stacji uzdatniania wody w Nowym Budzie. Instalacja fotowoltaiczna będzie stanowiła źródło energii elektrycznej na własne potrzeby SUWu.
Realizacja zadania ma na celu zabezpieczenie i produkowania własnej energii dla potrzeb pracy ujęcia oraz stacji, a przed wszystkim będzie to dostęp do odnawialnego źródła energii.
Dodatkowo Gmina Strzeleczki nie będzie ponosiła wysokich kosztów związanymi ze znacznymi wzrostami cen za energię elektryczną.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na podstawie projektu na stacji uzdatniania wody w Nowym Budzie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Zadanie obejmuje następujący zakres prac:
1. Dostawę oraz montaż modułów (paneli) fotowoltaicznych,
2. Dostawę oraz montaż inwertera (falownika) o mocy dostosowanej do mocy generatora fotowoltaicznego (układu modułów PV),
3. Wykonanie instalacji po stronie stałonapięciowej DC systemu fotowoltaicznego,
4. Wykonanie okablowania strony AC systemu fotowoltaicznego z doprowadzeniem kabli do miejsca przyłączenia, do sieci elektroenergetycznej,
5. Wykonanie wizualizacji pracy instalacji PV,
6. Uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń dotyczących przedmiotowego zadania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót – załączniku nr 9 do SWZ, dokumentacji projektowej – załączniku nr 10 do SWZ a także w audycie energetycznym – załączniku nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDMUND JANIK HURTOWNIA MATERIAŁÓW ELEKTRO – INSTALACYJNYCH CANDELA – 1

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551848994

7.3.3) Ulica: Dworcowa

7.3.4) Miejscowość: Głogówek

7.3.5) Kod pocztowy: 48-250

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.