eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i świadczenie usługi dystrybucji do instalacji w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 76



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i świadczenie usługi dystrybucji do instalacji w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 76

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 3 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W CHEŁMIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061705530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rejowiecka 76

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825656927

1.5.8.) Numer faksu: 825656927

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3chelm@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp3chelm.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0e870a2-7d48-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i świadczenie usługi dystrybucji do instalacji w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 76

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e870a2-7d48-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP3.270.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134183,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i świadczenie usługi dystrybucji do instalacji w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 76.”,zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
Na przedmiotowe zamówienie zostanie zawarta umowa kompleksowa, która będzie zawierała postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego.
2. Dostarczanie gazu ziemnego, grupa wysokometanowego , grupa E odbywać się winno zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm). Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakościowych obsługi
Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego,
w szczególności z Rozdziałem 8 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1158 z późn. zm.) dot. paramentów jakościowych paliw gazowych, standardów jakościowych obsługi odbiorców oraz sposobu załatwiania reklamacji. Wykonawca powinien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw.
4. Zamówienie winno być wykonane przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego, z zastrzeżeniem że rozpoczęcie świadczenie usługi kompleksowej nastąpi nie wcześniej niż z dniem rozpoczęcia świadczenia usług dystrybucji przez OSD w ramach Umowy.
5. Zamawiający oświadcza, iż prognozowane zużycie gazu ziemnego opisane w załączniku nr4 do SWZ jest oszacowane na okres 12 miesięcy. Prognozowane zużycie gazu ziemnego ma jedynie charakter orientacyjny – zostało oparte na rzeczywistym historycznym poborze gazu ziemnego z okresu 12 miesięcy 2022/2023r
6. Prognoza służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego.
7. Zamawiający informuje, że:
1) dotychczasowa umowa kompleksowa dostarczania paliwa gazowego zawarta w Warszawie z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa, Grupa taryfowa BW-5, BW-3.12T. Umowa zawarta jest na czas określony i wygasa z dniem 31.12.2023r. Zamawiający nie będzie wypowiadał dotychczasowej umowy kompleksowej.
2) nie ma umów zawartych w akcjach promocyjnych,
3) Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o. Oddział w Tarnowie, ul. W Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów. Grupy taryfowe OSD na terenie jego funkcjonowania: W-5.1_TA, W-3.6_ TA.
8. Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu sprzedaży paliwa gazowego dokonywane będzie według cen i stawek określonych w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ i formularza cenowego będącym załącznikiem nr 8 do SWZ, za wyjątkiem przypadku zmian w przepisach prawa mających wpływ na koszty zakupu i dostarczania paliwa gazowego.
9. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze Projektowanych Postanowień Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ .
10. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
11. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części, ponieważ:
1) nie dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie przedmiotowym (podział na dostawę i dystrybucję ) z uwagi na to, że rozliczenia ilości gazu dokonuje się na podstawie umowy kompleksowej
2) Dodatkowo, nie dopuszcza się składania ofert częściowych ( w zakresie podmiotowym) ze względów ekonomicznych. Udzielenie zamówienia kilku wykonawcom może spowodować wzrost cen za kWH
3) podział podniesie koszty przygotowania oraz może prowadzić do opóźnień w realizacji projektu. Pozostawienie zamówienia w całości przyspieszy proces wyboru dostawcy i rozpoczęcie realizacji;
4) Wykonawcy dostarczający gaz są w stanie dostarczyć każdy wolumen. Wielkość wolumenu nie stanowi ograniczenia konkurencji.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliwa gazowego zgodnie z Instrukcją Ruchu Drogowego i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165045,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165045,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165045,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNIG Obrót Detaliczny Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147003421

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165045,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.