eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych w budynku magazynowym na terenie nieruchomości przy ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku magazynowym na terenie nieruchomości przy ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ad2e7bc-7fbc-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku magazynowym na terenie nieruchomości przy ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ad2e7bc-7fbc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego, wymianie elementów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz częściowej wymianie kanalizacji deszczowej w budynku magazynowym na terenie nieruchomości przy ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie – obejmujących:
a) wymianę kanalizacji deszczowej,
b) wykonanie wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej,
c) naprawa pokrycia dachowego na budynku tzw. „pralni”,
d) naprawę pokrycia dachowego na budynku garażowo-magazynowym.
2. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
1) 45260000-7:– Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne,
2) 45331000-6– Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
3) 45332300-6 – Roboty instalacyjne kanalizacyjne
3. Terminy realizacji zamówienia:
1) przekazanie placu budowy: w dniu podpisania umowy,
2) rozpoczęcie robót: do 3 dni roboczych od daty przekazania placu budowy,
3) zakończenie robót: do 22 grudnia 2023 r.
4. Okres gwarancji oraz rękojmi na na roboty budowlane wykonane przez Wykonawcę zależy jego deklaracji i wynosić może: do 60 miesięcy do 96 miesięcy.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym dot. terminu realizacji, określa umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia.
6. Zamawiający zaleca udział Wykonawców w wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem realizacji budowy. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnych:
1) w dniu 14 listopada 2023 r. w godzinach od 10:00 do 10:30,
2) w dniu 22 listopada 2023 r. w godzinach od 10:00 do 10:30.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również sposób rozliczenia robót – znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ – „wzór umowy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131643,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173214,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131643,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Knutel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761016584

7.3.3) Ulica: ul. Barbary 14/167

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-838

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131266,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena umowy została zmieniona względem ceny zawartej w ofercie z uwagi na poprawienie oczywistej omyłki rachunkowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.