Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00556653/01 - Wynik z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WYNAJEM I PODŁĄCZENIE KOTŁOWNI KONTENEROWYCH ZASILANYCH
OLEJEM OPAŁOWYM W KOMPLEKSACH 4246, 5706
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547495
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00538026
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w wysokości do 70 % wartości umowy na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1 uPzp polegającej na powtórzeniu podobnych usług określonych w SWZ, maksymalnie do 70% wartości zamówienia podstawowego. Sposób realizacji usług odbywać się będzie na zasadach i warunkach przewidzianych dla niniejszego zamówienia podstawowego w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.
Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzenie podobnych usług – nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienie obejmować będzie rodzajowo cały lub częściowy zakres usługi
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w wysokości do 70 % wartości umowy na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1 uPzp polegającej na powtórzeniu podobnych usług określonych w SWZ, maksymalnie do 70% wartości zamówienia podstawowego. Sposób realizacji usług odbywać się będzie na zasadach i warunkach przewidzianych dla niniejszego zamówienia podstawowego w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.
Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzenie podobnych usług – nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienie obejmować będzie rodzajowo cały lub częściowy zakres usługi
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa-serwis i konserwacja kotłowni centralnej e budynku nr 74 w Kielcach
- Roboty budowlane polegające na przebudowie węzła cieplnego w Domu Studenta przy ul. Niecałej 8 w Lublinie
- Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni (...)
- Świadczenie usługi przeglądów serwisowych oraz napraw instalacji i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- ZP/24/2024 Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń grzewczych kotłowni w Trzebiatowie
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.