eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/tuchola

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f54f75e-839b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033029/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.23.2023.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 780501,34 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 183333,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zamówienie dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zieleni
miejskiej w mieście Tuchola - zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 stanowiącymi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ i załączonymi do SWZ załącznikami
szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia dla każdej z części.
W celu utrzymania standardów czystości i porządku w Tucholi, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) bieżące utrzymanie terenów zielni miejskiej w obrębie skwerów,
b) omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
c) usuwanie śniegu i lodu z ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
d) opróżnianie koszy ulicznych,
e) usuwanie plakatów, reklam z ulic, chodników, drzew, budynków, słupów – na żądanie Zamawiającego.
f) usuwanie lodu i śniegu z chodników w celu zapewnienia bezpieczeństwa - śnieg i lód traktowany jest jako
zanieczyszczenie.
Wymagania inne:
a) koszt wszelkich środków, które mają być użyte do realizacji zadania takich, jak: środki utrzymania czystości, środki
higieniczne, worki do psich pakietów, środki ochrony roślin, nawozy, farby, lakiery, środek do mycia drewna, olej do
olejowania drewna itp. ponosi Wykonawca,
b) koszt gospodarowania odpadami ponosi Wykonawca,
koszt załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń, przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji
zamówienia ponosi Wykonawca.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający określa, iż Wykonawca może złożyć jednocześnie ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia.
Część 1 - dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie
obejmującym swoim zakresem prawą stronę miasta od ulicy Świeckiej w kierunku Rudzkiego Mostu - załącznik nr 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarto w SWZ rozdz. 3 i załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia części 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 312048,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zamówienie dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją
zieleni miejskiej w mieście Tuchola - zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 stanowiącymi szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ i załączonymi do SWZ
załącznikami szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia dla każdej z części.
W celu utrzymania standardów czystości i porządku w Tucholi, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) bieżące utrzymanie terenów zielni miejskiej w obrębie skwerów,
b) omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
c) usuwanie śniegu i lodu z ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
d) opróżnianie koszy ulicznych,
e) usuwanie plakatów, reklam z ulic, chodników, drzew, budynków, słupów – na żądanie Zamawiającego.
f) usuwanie lodu i śniegu z chodników w celu zapewnienia bezpieczeństwa - śnieg i lód traktowany jest jako
zanieczyszczenie.
Wymagania inne:
a) koszt wszelkich środków, które mają być użyte do realizacji zadania takich, jak: środki utrzymania czystości, środki
higieniczne, worki do psich pakietów, środki ochrony roślin, nawozy, farby, lakiery, środek do mycia drewna, olej do
olejowania drewna itp. ponosi Wykonawca,
b) koszt gospodarowania odpadami ponosi Wykonawca,
koszt załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń, przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji
zamówienia ponosi Wykonawca.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający określa, iż Wykonawca może złożyć jednocześnie ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia.
Część 2 – dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie
obejmującym swoim zakresem lewą stronę miasta od ulicy Świeckiej w kierunku Rudzkiego Mostu - załącznik nr 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SWZ - szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 285120,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Niniejsze zamówienie dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją
zieleni miejskiej w mieście Tuchola - zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 stanowiącymi szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ i załączonymi do SWZ
załącznikami szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia dla każdej z części.
W celu utrzymania standardów czystości i porządku w Tucholi, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) bieżące utrzymanie terenów zielni miejskiej w obrębie skwerów,
b) omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
c) usuwanie śniegu i lodu z ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
d) opróżnianie koszy ulicznych,
e) usuwanie plakatów, reklam z ulic, chodników, drzew, budynków, słupów – na żądanie Zamawiającego.
f) usuwanie lodu i śniegu z chodników w celu zapewnienia bezpieczeństwa - śnieg i lód traktowany jest jako
zanieczyszczenie.
Wymagania inne:
a) koszt wszelkich środków, które mają być użyte do realizacji zadania takich, jak: środki utrzymania czystości, środki
higieniczne, worki do psich pakietów, środki ochrony roślin, nawozy, farby, lakiery, środek do mycia drewna, olej do
olejowania drewna itp. ponosi Wykonawca,
b) koszt gospodarowania odpadami ponosi Wykonawca,
koszt załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń, przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji
zamówienia ponosi Wykonawca.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający określa, iż Wykonawca może złożyć jednocześnie ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia.
Część 3 - dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie
obejmującym swoim zakresem teren Starego Miasta – załącznik nr 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 do SWZ - szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 183333,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie wykonania części 1 zamówienia, prowadzonego w trybie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Pzp (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź. zm.) w sprawie udzielenia zamówienia publicznego pn.: „Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2024” – w zakresie wykonania części 1 zamówienia tj.: „Dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie obejmującym swoim zakresem prawą stronę miasta od ulicy Świeckiej w kierunku Rudzkiego Mostu”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania - w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zmówienia to 320 000,00 zł brutto.
Cena z najkorzystniejszej oferty w wysokości 333 072,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”- art. 255 pkt. 3 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEKWOJA GARDEN Kompleksowe Usługi Ogrodnicze Piotr Klunder

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611593701

7.3.3) Ulica: Nałkowskiej 6

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-03 do 2025-01-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrody Pilarscy Mamy zielone pojęcie mgr inż. Michał Pilarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611487347

7.3.3) Ulica: Nad Kiczą 19

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-03 do 2025-01-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.