eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego niestanowiącego własności Gminy Psary".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
”Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego niestanowiącego własności Gminy Psary”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego niestanowiącego własności Gminy Psary”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31dae2b7-8398-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028387/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Tauron TNT.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Usługa w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym, zostanie zlecona wykonawcy TAURON NOWE TECHNOLOGIE S.A. (dalej TAURON NT S.A.).
Słupy, przewody, punkty świetle, źródła światła są w 100% własnością TAURON NT S.A.
Zgodnie z art.18 ust 1 Ustawy Prawo energetyczne do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i paliwa gazowe należy: finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Zgodnie z decyzją Prezesa UOKiK z dnia 14 lipca 2006 r. (nr RT-46/2006) w przypadku sieci, której przedsiębiorstwo energetyczne jest właścicielem całości urządzeń (słupów, przewodów, punktów świetlnych, źródeł światła) gmina nie ma możliwości, powołując się na konieczność realizacji zadań własnych, zlecić podmiotowi trzeciemu prac związanych z utrzymaniem punktów świetlnych bez zgody właściciela tych punktów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Psary.
2) Wspólny słownik zamówień (kody CPV):
Główny przedmiot zamówienia:
50.23.21.00-1 – usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego;
Dodatkowy przedmiot zamówienia:
65.30.00.00-6 – przesył energii elektrycznej i podobne usługi;
65.32.00.00-2 - eksploatacja instalacji elektrycznych.
3) Wymagania ogólne:
W zakresie przedmiotu zamówienia świadczone będą:
a) usługi na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną,
b) całodobowa obsługa za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiająca zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę,
c) usuwanie niesprawności punktów świetlnych w czasie wynegocjowanym przez strony, od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) zawiadamianie Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w ustalonych terminach jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
W ramach zawartej umowy realizowany będą czynności w zakresie:
a) oględzin infrastruktury oświetleniowej,
b) wykonywania wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej,
c) wymiany niesprawnych źródeł światła w czasie:
• 2 dni roboczych dla niesprawnego obwodu oświetleniowego,
• 3 dni w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt,
• 5 dni liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolny od pracy w przypadkach gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym,
w przypadku pojedynczych opraw,
d) utylizacji zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany,
e) lokalizacji i naprawy uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, w tym wymiana uszkodzonych odcinków linii,
f) utrzymywania tabliczek zaciskowo-bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych,
g) utrzymywania sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.),
h) wymiany uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach,
i) wymiany uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy,
j) bieżącej kontroli i utrzymywania rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających,
k) kontroli prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania,
l) odnawiania i uzupełniania brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo- zabezpieczeniowych,
m) prowadzenia dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego,
n) utrzymywania opraw w należytej czystości.

Przewidywana liczba słupów oświetlenia ulicznego przeznaczona do eksploatacji i do konserwacji – 1.354 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930810615

7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294515,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.