eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › "Przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa - Stare Rybie - Rupniów w km 2+643-2+763 i w km 3+225-3+488 w m. Stare Rybie poprzez utwardzenie pobocza i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa – Stare Rybie – Rupniów w km 2+643-2+763 i w km 3+225-3+488 w m. Stare Rybie poprzez utwardzenie pobocza i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3375831

1.5.8.) Numer faksu: 18 3337831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa – Stare Rybie – Rupniów w km 2+643-2+763 i w km 3+225-3+488 w m. Stare Rybie poprzez utwardzenie pobocza i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dcdb259-7c7d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022835/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa - Stare Rybie - Rupniów w km 2+643 - 2+763 i w km 3+225 - 3+488 w m. Stare Rybie poprzez utwardzenie pobocza i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa – Stare Rybie – Rupniów w km 2+643- 2+763 i w km 3+225-3+488 w miejscowości Stare Rybie poprzez utwardzenie pobocza i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej”.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze – frezowanie nawierzchni bitumicznej,
2) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
3) wykonanie wzmocnienia podbudowy pobocza drogi wraz z jej poszerzeniem,
4) wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni wraz ze wzmocnieniem geosiatką,
5) montaż oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
6) roboty wykończeniowe,
7) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1 : 500.
3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji postępowania, w szczególności w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załączniki do SWZ.
4. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 21.2 ppkt 2 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Na przedmiotowe zadanie Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 390 000,00 zł, o czym poinformował przed otwarciem ofert publikując stosowną informację. W postępowaniu, do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 24.11.2023 r. do godz. 10:00 złożone zostały dwie oferty, gdzie oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę
452 274,84 zł, a kolejna na kwotę 467 000,00 zł, zatem żadna z ofert nie mieści się w limicie ustalonym przez Zmawiającego. Po przeanalizowaniu sytuacji finansowej, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, wobec czego konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452274,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.