eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Poprawa funkcjonalności Domu Kultury "Papiernik" w Kluczach



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa funkcjonalności Domu Kultury „Papiernik” w Kluczach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Klucze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-klucze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa funkcjonalności Domu Kultury „Papiernik” w Kluczach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55f5ac90-8e91-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013557/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Poprawa funkcjonalności Domu Kultury „Papiernik” w Kluczach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi dla zadania pn: „Poprawa funkcjonalności Domu Kultury „Papiernik” w Kluczach”.

Inwestycja jest realizowana w celu poprawy funkcjonalności Domu Kultury „Papiernik” w Kluczach poprzez rozbudowę sali widowiskowej w celu przystosowania do pełnienia funkcji kina wraz z adaptacją akustyczną i poprawą dźwiękoszczelności wybranych pomieszczeń.
Inwestycja obejmuje: wykonanie adaptacji akustycznej wybranych pomieszczeń, w tym Sali widowiskowej, poprawę dźwiękoszczelności w salach zajęciowych, instalację systemu wspierającego prowadzenie działalności kulturalno–edukacyjnej, przystosowanie Sali widowiskowej do pełnienia funkcji kina poprzez instalację systemu kinotechnicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92370000-5 - Usługi techników dźwięku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652000-0 - Projektory filmowe

30213100-6 - Komputery przenośne

44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

U z a s a d n i e n i e p r a w n e.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 310 ust 1) ustawy z dnia 11 września a 2019r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z poźn. zm.), zwanej dalej „ustawą Prawo Zamówień Publicznych w brzmieniu: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego albo…”

U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e.

Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 310 ust 1). ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie część zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00522212/01 z dnia 2023-11-29 w punkcie 6.7.) przedmiotowego postępowania prowadzonego w trybie podstawowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.