eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośnie › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wielkopolska 47

1.5.2.) Miejscowość: Sośnie

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-435

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnie@sosnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosnie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24fbb31b-7e07-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24fbb31b-7e07-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037408/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w roku 2023.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Kwota udzielonego kredytu: do wysokości 3.300.000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony trzysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku bieżącym.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji.
3. Kredyt zostanie przeznaczony na poczet przyszłych płatności związanych z realizacją inwestycji pn. „Budowa, przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sośniach”.
4. Wymagane jest udostępnienie kredytu od dnia zawarcia umowy. Wypłata kredytu nastąpi w jednej transzy na podstawie dyspozycji jej uruchomienia.
5. Szacunkowa wysokość i termin uruchomienia transzy: 20.12.2023r.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wypłacanych transz, wysokości transz kredytu i terminu ich uruchomienia bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji.
7. Sposób uruchomienia środków: na rachunek bankowy Zamawiającego.
8. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę referencyjną WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości naliczenia prowizji z tytułu udzielenia kredytu.
10. Okres kredytowania: do 31.12.2030r.
11. Karencja spłaty rat kapitałowych kredytu: pierwsza rata kapitału płatna w terminie do 29.03.2024r., a ostatnia w terminie do 31.12.2030r. Spłaty rat kapitałowych kredytu w okresach kwartalnych wg określonego harmonogramu.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu (przesunięcia terminu spłaty rat) na wniosek.
13. Odsetki będą naliczane i opłacane miesięcznie tylko od kapitału niespłaconego, płatne na ostatni dzień roboczy danego miesiąca – pierwsza płatność w terminie ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym uruchomiono kredyt. a ostatnia w terminie 31.12.2030r.
14. Oprocentowanie zmienne w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M i stałą marżę banku.
15. Akceptowana przez Zamawiającego forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco.
16. Umowa musi przewidywać możliwość przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji.
17. Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość wydłużenia okresu spłaty rat i odsetek o nie więcej niż 10 lat przy zachowaniu stałej marży banku.
18. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SWZ i przedstawionymi w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775245,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775245,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 775245,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Dobrzycy z siedzibą w Dobrzycy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210004214

7.3.3) Ulica: Nowa 2

7.3.4) Miejscowość: Dobrzyca

7.3.5) Kod pocztowy: 63-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 775245,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.