eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa drogi powiatowej nr 2406P Bolechowo - gr m. Poznania na skrzyżowaniu ul. Poznańskiej z ul. Jesionową w m. Biedrusko, gmina Suchy Las



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 2406P Bolechowo - gr m. Poznania na skrzyżowaniu ul. Poznańskiej z ul. Jesionową w m. Biedrusko, gmina Suchy Las

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545495

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00510295

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 2406P Bolechowo - gr m. Poznania na skrzyżowaniu ul. Poznańskiej z ul. Jesionową w m. Biedrusko, gmina Suchy Las.
2. Przewiduje się, że zamówienie będzie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje m.in.:
1) przebudowę skrzyżowania trójwlotowego na skrzyżowanie typu rondo;
2) przebudowę ścieżki rowerowej i chodnika zapewniającego ciągłość istniejących ścieżek rowerowych oraz budowę fragmentu ścieżki pieszo rowerowej;
3) budowę zatoki autobusowej;
4) odwodnienie ulicy poprzez lokalizację wpustów i podłączenie do istniejacej kanalizacji deszczowej;
5) przebudowę istniejącej infrastruktury podziemnej oraz usunięcie wszystkich kolizji z urządzeniami obcymi;
6) wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu;
7) roboty wykończeniowe.
4. Szczegółowy zakres robót oraz warunki i wymagania techniczne zostały określone w niniejszej SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej (zał. 9 do SWZ):
1) projekt budowlany;
2) projekt wykonawczy;
3) projekt docelowej organizacji ruchu.
5. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2311 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 784).
Projekt organizacji ruchu na czas robót winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy, lub zapewnienie objazdów po ich uzgodnieniu z przewoźnikami;
2) ewentualnej aktualizacji lub wykonania nowego projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, opiniami i zatwierdzeniem projektu w Starostwie Powiatowym w Poznaniu,
3) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy;
4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych, znajdujących się w pasie drogowym, zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami, zgodnie z uzgodnieniami branżowymi, w razie konieczności zaktualizowanie uzgodnień oraz warunków technicznych,
5) zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej;
6) opracowania dokumentacji powykonawczej (1 egz., forma papierowa), oraz materiałów niezbędnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie;
7) uzyskania ewentualnych prolongat lub nowych niezbędnych uzgodnień i warunków technicznych;
8) wykonania i utrzymywania zaplecza Zamawiającego oraz inspektorów nadzoru do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości;
9) dysponowania i wyznaczenia kierownika robót telekomunikacyjnych, który posiada poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych klauzula min. „Zastrzeżone”;
10) posiadania certyfikatu AQAP (dotyczy wykonania robót telekomunikacyjnych).

Po zmianie:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 2406P Bolechowo - gr m. Poznania na skrzyżowaniu ul. Poznańskiej z ul. Jesionową w m. Biedrusko, gmina Suchy Las.
2. Przewiduje się, że zamówienie będzie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje m.in.:
1) przebudowę skrzyżowania trójwlotowego na skrzyżowanie typu rondo;
2) przebudowę ścieżki rowerowej i chodnika zapewniającego ciągłość istniejących ścieżek rowerowych oraz budowę fragmentu ścieżki pieszo rowerowej;
3) budowę zatoki autobusowej;
4) odwodnienie ulicy poprzez lokalizację wpustów i podłączenie do istniejacej kanalizacji deszczowej;
5) przebudowę istniejącej infrastruktury podziemnej oraz usunięcie wszystkich kolizji z urządzeniami obcymi;
6) wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu;
7) roboty wykończeniowe.
4. Szczegółowy zakres robót oraz warunki i wymagania techniczne zostały określone w niniejszej SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej (zał. 9 do SWZ):
1) projekt budowlany;
2) projekt wykonawczy;
3) projekt docelowej organizacji ruchu.
5. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2311 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 784).
Projekt organizacji ruchu na czas robót winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy;
2) ewentualnej aktualizacji lub wykonania nowego projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, opiniami i zatwierdzeniem projektu w Starostwie Powiatowym w Poznaniu,
3) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy;
4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych, znajdujących się w pasie drogowym, zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami, zgodnie z uzgodnieniami branżowymi, w razie konieczności zaktualizowanie uzgodnień oraz warunków technicznych,
5) zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej;
6) opracowania dokumentacji powykonawczej (1 egz., forma papierowa), oraz materiałów niezbędnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie;
7) uzyskania ewentualnych prolongat lub nowych niezbędnych uzgodnień i warunków technicznych;
8) wykonania i utrzymywania zaplecza Zamawiającego oraz inspektorów nadzoru do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości;
9) dysponowania i wyznaczenia kierownika robót telekomunikacyjnych, który posiada poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych klauzula min. „Zastrzeżone”;
10) posiadania certyfikatu AQAP (dotyczy wykonania robót telekomunikacyjnych).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.