eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz instalacja i konfiguracja klastra komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz instalacja i konfiguracja klastra komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz instalacja i konfiguracja klastra komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9089fdd7-8534-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044490/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500277

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-130/XI/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 852433,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz instalacja i konfiguracja klastra komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
3. W rozdziale XXII w punkcie 10 wymienione zostały dokumenty, które będą musiały zostać dostarczone przy dostawie sprzętu komputerowego i oprogramowania.
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia. Wykonawca składa jedną ofertę na realizację przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń oraz oprogramowania oraz instalację i konfigurację klastra komputerowego. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia i oprogramowanie powinny być nowe, nieużywane i wolne od wad materiałowych, prawnych oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Oferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 11 do SWZ.
6. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
7. Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
9. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt powinien być gotowy do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego wniesienia do budynku - siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu, ewentualnych noclegów itp. osób odpowiedzialnych za dostawę przedmiotu dostawy.
11. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania i uruchomienia. System operacyjny musi być wspierany przez jego producenta przez co najmniej 2 lata i musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa.
12. Producenci komputerów, laptopów, serwerów, systemu deduplikacji danych, macierzy dyskowej muszą posiadać certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność z wymaganiami dotyczącymi wyprodukowania ww urządzeń zgodnie z normami ISO 14001 i ISO 9001.
13. Dostarczone urządzenia muszą posiadać certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność oferowanych urządzeń z deklaracją zgodności CE lub deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta.
14. Dostarczony sprzęt musi być dostosowany do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce.
15. Jeżeli w SWZ bądź w załącznikach do SWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że Zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązanie równoważne. Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności, a nie nabycie materiałów lub urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się iż w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do SWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (nie wiążących dla wykonawców). Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny spoczywa na Wykonawcy.
16. Przekazanie przedmiotu dostawy i zrealizowanie usług instalacji i konfiguracji klastra komputerowego zostanie dokonane na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez obie Strony, potwierdzającego kompletność dostawy, zgodnie z zamówieniem. Podpisanie protokołu odbioru sprzętu w ramach dostawy, nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonych przedmiotów umowy za pomocą pism lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy.
17. W przypadku otrzymania wadliwego przedmiotu zamówienia ujawnianego po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

48823000-3 - Serwery plików

30234600-4 - Pamięć flash

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

30232110-8 - Drukarki laserowe

30232140-7 - Plotery

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32342100-3 - Słuchawki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamówienie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-130/XI/23 pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz instalacja i konfiguracja klastra komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy”, zostało unieważnione na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605) tj. cyt. „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu”.
Uzasadnienie
Zamawiający ubiegał się o przyznanie środków finansowych z rezerwy ogólnej budżetu państwa z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania pn. „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz instalacja i konfiguracja klastra komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy”. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia zastrzegł, że w przypadku nieotrzymania ww. środków finansowych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione na podstawie art. 310 pkt. 1 ustawy Pzp, „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu”. W toku prowadzonego postępowania Zamawiający otrzymał informację, że nie zostały mu przyznane środki finansowe, o które ubiegał się w związku z tym, iż przesłanka, o której mowa powyżej zaistniała, Zamawiający unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.