eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niegowonice › "Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach w terminie do 31.12. 2024 roku".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach w terminie do 31.12. 2024 roku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.ks.S.Joniaka w Niegowonicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001205951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 11

1.5.2.) Miejscowość: Niegowonice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-454

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: niego@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niego.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f434ed5-8234-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła Podstawowa im.ks.S.Joniaka w Niegowonicach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach w terminie do 31.12. 2024 roku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f434ed5-8234-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505069

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP/3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161349,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach wydzielonych w następujące pakiety:
Pakiet 1 – Dostawa mięsa i przetworów mięsnych;
Przedmiot zamówienia oraz warunki dostawy zostały uszczegółowione w:
1). Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ;
2). Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 36135,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach wydzielonych w następujące pakiety:
Pakiet 2 – Dostawa warzyw i owoców;
Przedmiot zamówienia oraz warunki dostawy zostały uszczegółowione w:
1). Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ;
2). Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 29012,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach wydzielonych w następujące pakiety:
Pakiet 3 – Dostawa ziemniaków;
Przedmiot zamówienia oraz warunki dostawy zostały uszczegółowione w:
1). Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ;
2). Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 6760,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach wydzielonych w następujące pakiety:
Pakiet 4 – Dostawa nabiału i przetworów;
Przedmiot zamówienia oraz warunki dostawy zostały uszczegółowione w:
1). Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ;
2). Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 22955,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach wydzielonych w następujące pakiety:
Pakiet 5 – Dostawa jajek, makaronów, oleju i miodu
Przedmiot zamówienia oraz warunki dostawy zostały uszczegółowione w:
1). Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ;
2). Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142100-9 - Miód naturalny

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 14271,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach wydzielonych w następujące pakiety:
Pakiet 6 – Dostawa różnych artykułów spożywczych.
Przedmiot zamówienia oraz warunki dostawy zostały uszczegółowione w:
1). Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ;
2). Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 21283,30 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach wydzielonych w następujące pakiety:
Pakiet 7 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich;
Przedmiot zamówienia oraz warunki dostawy zostały uszczegółowione w:
1). Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ;
2). Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 7508,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach wydzielonych w następujące pakiety:
Pakiet 8 – Dostawa mrożonek spożywczych i mrożonych ryb;
Przedmiot zamówienia oraz warunki dostawy zostały uszczegółowione w:
1). Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ;
2). Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 23423,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE - zadanie nr 1 - Pakiet – Dostawa mięsa i przetworów mięsnych.
W dniu 05.12.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 31 354,06 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. MARKET MEGA S.C. D. LUDWIKOWSKI, R. LUDWIKOWSKI, 42-454 Niegowonice ul. Kościuszki 11 - złożył ofertę na kwotę brutto: 38 770,45 zł.

UZASADNIENIE PRAWNE do zadań nr 1 - 8.
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadań nr 1 – 8 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38770,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38770,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE - zadanie nr 2 - Pakiet – Dostawa warzyw i owoców.

W dniu 05.12.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 25 173,82 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. MARKET MEGA S.C. D. LUDWIKOWSKI, R. LUDWIKOWSKI, 42-454 Niegowonice ul. Kościuszki 11 - złożył ofertę na kwotę brutto: 33 239,95 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 33 239,95 – 25 173,82 = 8 066,13 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE do zadań nr 1 - 8.
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadań nr 1 – 8 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33239,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33239,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE - zadanie nr zadanie nr 3 - Pakiet – Dostawa ziemniaków.

W dniu 05.12.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 5 865,53 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. MARKET MEGA S.C. D. LUDWIKOWSKI, R. LUDWIKOWSKI, 42-454 Niegowonice ul. Kościuszki 11 - złożył ofertę na kwotę brutto: 9 960,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 9 960,00 – 5 865,53 = 4 094,47 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty

UZASADNIENIE PRAWNE do zadań nr 1 - 8.
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadań nr 1 – 8 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE - zadanie nr 4 - Pakiet – Dostawa nabiału i przetworów.

W dniu 05.12.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 19 917,80 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. MARKET MEGA S.C. D. LUDWIKOWSKI, R. LUDWIKOWSKI, 42-454 Niegowonice ul. Kościuszki 11 - złożył ofertę na kwotę brutto: 23 783,70 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 23 783,70 – 19 917,80 = 3 865,90 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty
UZASADNIENIE PRAWNE do zadań nr 1 - 8.
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadań nr 1 – 8 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23783,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23783,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE - zadanie nr 5 Pakiet - Dostawa jajek, makaronów, oleju i miodu.

W dniu 05.12.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 2 (dwie) oferty przetargowe. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 12 382,68 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. MARKET MEGA S.C. D. LUDWIKOWSKI, R. LUDWIKOWSKI, 42-454 Niegowonice ul. Kościuszki 11 - złożył ofertę na kwotę brutto: 14 439,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 14 439,00 – 12 382,68 = 2 056,32 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty

UZASADNIENIE PRAWNE do zadań nr 1 - 8.
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadań nr 1 – 8 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11145,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14439,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE - zadanie nr 6 - Pakiet – Dostawa różnych artykułów spożywczych.

W dniu 05.12.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 18 467,12 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. MARKET MEGA S.C. D. LUDWIKOWSKI, R. LUDWIKOWSKI, 42-454 Niegowonice ul. Kościuszki 11 - złożył ofertę na kwotę brutto: 22 794,10 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 22 794,10 – 18 467,12 = 4 326,98 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty
UZASADNIENIE PRAWNE do zadań nr 1 - 8.
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadań nr 1 – 8 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22794,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22794,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE - zadanie nr 7 - Pakiet – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.

W dniu 05.12.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 6 514,55 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. MARKET MEGA S.C. D. LUDWIKOWSKI, R. LUDWIKOWSKI, 42-454 Niegowonice ul. Kościuszki 11 - złożył ofertę na kwotę brutto: 7 974,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 7 974,00 – 6 514,55 = 1 459,45 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty

UZASADNIENIE PRAWNE do zadań nr 1 - 8.
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadań nr 1 – 8 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7974,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7974,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE - zadanie nr 8 - Pakiet – Dostawa mrożonek spożywczych i mrożonych ryb.

W dniu 05.12.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 2 (dwie) oferty przetargowe. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 20 324,44 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ „AMBI” M. Karkut i Wspólnicy sp.j. 41-902 Bytom ul. Składowa 11- złożył ofertę na kwotę brutto: 19 337,50 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 20 324,44 – 19 337,50 = 986,94 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty

UZASADNIENIE PRAWNE do zadań nr 1 - 8.
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadań nr 1 – 8 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19337,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27029,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.