eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usługa badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Akademii Pożarniczej"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Akademii Pożarniczej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa badań lekarskich z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Akademii Pożarniczej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3818a9c2-9850-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00278413/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Badania profilaktyczne funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Apoż

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgsp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgsp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust 1 ustawy Pzp w
przedmiotowym postępowaniu zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem narzędzia umożliwiającego
realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służącego w szczególności do
przekazywania ofert, oświadczeń w tym jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, zwanego dalej „Platformą” lub
„Systemem”.
2. Platforma jest dostępna pod adresem: https://sgsp.ezamawiajacy.pl.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na stronie https://sgsp.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl .
b) wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.
c) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
d) Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa APOZ tel. +48 22 257 22 23 (infolinia
dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6. Dokumenty opatrywane są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poza
Platformą.
W przypadku podpisywania dokumentów podpisem kwalifikowanym:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES i wybierać typ „otoczony”,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.
8. Zamawiający określa następujące, dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB: *.pdf, *.odt, *.doc,
*.docx, *.ods, *.xls, *.xlsx, *.dxf, *.dwg, *.ath oraz archiwów ww. dokumentów skompresowanych w formacie *.zip lub *.7z.
Pozostałe wymagania zawarte są w rozdziale 3 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem przetwarzającym Pani (a) dane osobowe jest Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej, z siedzibą w Warszawie (01-629), przy ul. Słowackiego 52/54 (adres poczty elektronicznej: kancelaria@sgsp.edu.pl).
b) W Akademii Pożarniczej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych,
adres: 01-629 Warszawa, ul Słowackiego 52/54, adres poczty elektronicznej: iod@apoz.edu.pl.
c) Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
d) Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
e) Pani(a) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a także okres przechowywania dokumentacji zgodnie z Zarządzeniem nr 68/20 z dnia 31 lipca 2020r. „w sprawie ustalenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt
w Akademii Pożarniczej” opublikowane na stronie BIP .
f) Obowiązek podania przez Panią(a) danych osobowych bezpośrednio Pani(a) dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
g) W odniesieniu do Pani(a) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani(a) dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani(a) danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan(i), że przetwarzanie danych osobowych Pana(i) dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Nie przysługuje Pani(u):
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani(a) danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 43/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Badania profilaktyczne funkcjonariuszy Akademii Pożarniczej.
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy w zakresie okresowych profilaktycznych badań lekarskich strażaków pełniących służbę w Akademii Pożarniczej w Warszawie.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy, w tym przeprowadzenie wymaganych badań lekarskich, badań laboratoryjnych, badań konsultacyjnych zakończonych wydaniem zaświadczenia o zdolności do pełnienia służby funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej, w zakresie okresowych profilaktycznych badań lekarskich strażaków pełniących służbę w Akademii Pożarniczej w Warszawie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2023.1177 t.j.).


Badania Funkcjonariuszy PSP Apoż:
a) badania wstępne
b) badania okresowe,
c) badania kontrolne.
w tym:
• badania pracowników zatrudnionych w procesie produkcji i obrocie żywnością do celów sanitarno – epidemiologicznych o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U.2023.1284 t.j.);
• badania kierowców na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2022.2201 t.j.) oraz ustawy z dn. 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r. poz. 1872 z późn. zm.)
Zgodnie z § 2 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 października 2005 r. w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2023.1177 t.j.), badania profilaktyczne strażaków realizują służby wykonujące zadania odpowiednie do zadań służby medycyny pracy utworzone w resorcie spraw wewnętrznych i administracji na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U.2022.437 t.j.)
Badanie funkcjonariuszy PSP SGSP kończy się wydaniem przez lekarza medycyny pracy zaświadczenia lekarskiego wskazującego termin kolejnego badania profilaktycznego oraz zawierającego orzeczenie lekarskie o którym mowa w § 3 ust. 7 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2023.1177 t.j.), stwierdzające:
• wobec braku przeciwwskazań zdrowotnych – zdolny do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku służbowym;
• wobec przeciwskazań zdrowotnych – zdolny do wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku służbowym z ograniczeniem (treść przeciwskazania lub rodzaj ograniczenia);
• wobec przeciwwskazań zdrowotnych – niezdolny do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na przewidywanym stanowisku służbowym;
• wobec przeciwwskazań zdrowotnych – utracił zdolność do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku służbowym.
W przypadkach gdy strażak będzie posiadał aktualne zaświadczenie o braku przeciwwskazań do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku służbowym, wykonawca, na żądanie zamawiającego, będzie nieodpłatnie oraz bez wykonywania dodatkowych badań i konsultacji - wydawał orzeczenia lekarskie o zdolności do uczestniczenia w specjalistycznych ćwiczeniach/szkoleniach (zgodnie z § 31 ust 2 Rozporządzenia MSWiA z dnia 31 sierpnia 2021 w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2021.1681).
Zakres badań nie będzie obejmować:
- prób wydolnościowych,
- testów sprawności fizycznej,
- wykonywania badań psychologicznych obejmujących również tzw. psychotechnikę.
Przedmiot zamówienia obejmuje także udział lekarza uprawnionego do przeprowadzania badań profilaktycznych w posiedzeniach Komisji bezpieczeństwa i higieny pracy

Ilość usług przedstawiona w tabeli 2 przyjęta została przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym łączna wartość zleceń nie przekroczy kwoty wynikającej z wartości umowy tj. ceny najkorzystniejszej oferty.
Tabela 2 Szacunkowa liczba poszczególnych badań - funkcjonariusze
Lp. RODZAJ badania/konsultacji Ilość przewidzianych badań/ konsultacji w ciągu 36 miesięcy
1 Badanie okresowe przez lekarza medycyny pracy oraz wydanie zaświadczenia - funkcjonariusze 1500
2 Okulista 500
3 Laryngolog 500
4 Neurolog 500
5 Morfologia z rozmazem 1500
6 Badanie ogólne moczu 1500
7 Glukoza 1500
8 Cholesterol 1500
9 Trójglicerydy 1500
10 ALAT 1500
11 Kreatynina 1500
12 Bilirubina 1500
13 RTG klatki piersiowej 500
14 EKG spoczynkowe 600
15 EKG wysiłkowe 40










Ze względów organizacyjnych, a także w celu ograniczenia niedogodności pracownikom Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone były w jednej placówce medycznej tj. jednym obiekcie lub budynku (Zamawiający dopuszcza wykonanie badań laboratoryjnych pobranego materiału poza wskazaną placówką medyczną) czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach co najmniej od 8:00 - 15:00, usytuowanej na terenie m. st. Warszawy. Miejsce świadczenia usług nie może znajdować się (ze względów komunikacyjnych) w odległości większej niż 1 km od dwóch różnych środków komunikacji publicznej.
Pod pojęciem obiektu należy rozumieć kilka budynków zlokalizowanych pod tym samym adresem.
Wykonywanie badań będzie odbywało się sukcesywnie na podstawie bieżących skierowań wydawanych przez Dział Kadr Akademii Pożarniczej w Warszawie. Pracownicy ze skierowaniem od pracodawcy kierowani będą do miejsca wykonywania badań
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjęcia na badania od godz. 8.00 do godz.15.00 od poniedziałku do piątku.
Wykonawca zobowiązany jest umówić pracownika na określoną godzinę.
Wykonawca wykona badania będące przedmiotem zamówienia i wyda zaświadczenie o zdolności funkcjonariusza do pełnienia służby, w terminie:
1. do 5 dni (z pominięciem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zgłoszenia się do Wykonawcy pracownika ze skierowaniem – w przypadku skierowania na badania wstępne i okresowe.
2. bezzwłocznie tj. w dniu zgłoszenia (z pominięciem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) przeprowadzi badania kontrolne pracownika – w przypadku skierowania na badania kontrolne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Badania pracowników cywilnych Akademii Pożarniczej.
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami cywilnymi Akademii Pożarniczej w Warszawie.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy, w tym przeprowadzenie wymaganych badań lekarskich, badań laboratoryjnych, badań konsultacyjnych zakończonych wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy pracowników, w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami cywilnymi Akademii Pożarniczej w Warszawie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U.2023.607 t.j.).
Badania pracowników cywilnych będące przedmiotem zamówienia obejmować będą:
• badania wstępne,
• badania kontrolne,
• badania okresowe.
w tym:
• badania pracowników zatrudnionych w procesie produkcji i obrocie żywnością do celów sanitarno – epidemiologicznych o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U.2023.1284 t.j.);
Badanie pracowników cywilnych kończy się wydaniem orzeczenia lekarskiego o którym mowa w § 2 ust. 5 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U.2023.607 t.j.).
Lekarz przeprowadzający badania, na podstawie opinii okulisty o potrzebie używania okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego wydaje zaświadczenie, celem ubiegania się o refundację kosztów zakupu okularów.
Przedmiot zamówienia obejmuje także udział lekarza uprawnionego do przeprowadzania badań profilaktycznych w posiedzeniach Komisji bezpieczeństwa i higieny pracy.
Ilość usług, zawarta w tabeli 1 przyjęta została przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym łączna wartość zleceń nie przekroczy kwoty wynikającej z wartości umowy tj. ceny najkorzystniejszej oferty.
Tabela1. Szacunkowa liczba poszczególnych badań – pracownicy cywilni:
Lp. RODZAJ badania/konsultacji Ilość przewidzianych badań/ konsultacji w ciągu 36 miesięcy
1 Badanie okresowe przez lekarza medycyny pracy oraz wydanie orzeczenia - pracownicy cywilni 330
2 Okulista 250
3 Laryngolog 50
4 Neurolog 50
5 Morfologia 50
6 Glukoza 50
7 Cholesterol 50
8 EKG spoczynkowe 150
9 Badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych z wydaniem orzeczenia 35

Ze względów organizacyjnych, a także w celu ograniczenia niedogodności pracownikom Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone były w jednej placówce medycznej tj. jednym obiekcie lub budynku (Zamawiający dopuszcza wykonanie badań laboratoryjnych pobranego materiału poza wskazaną placówką medyczną) czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach co najmniej od 8:00 - 15:00, usytuowanej na terenie m. st. Warszawy. Miejsce świadczenia usług nie może znajdować się (ze względów komunikacyjnych) w odległości większej niż 1 km od dwóch różnych środków komunikacji publicznej.
Pod pojęciem obiektu należy rozumieć kilka budynków zlokalizowanych pod tym samym adresem.
Wykonywanie badań będzie odbywało się sukcesywnie na podstawie bieżących skierowań wydawanych przez Dział Kadr Akademii Pożarniczej w Warszawie. Pracownicy ze skierowaniem od pracodawcy kierowani będą do miejsca wykonywania badań.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjęcia na badania od godz. 8.00 do godz.15.00 od poniedziałku do piątku.
Wykonawca zobowiązany jest umówić pracownika na określoną godzinę.
Wykonawca wykona badania będące przedmiotem zamówienia i wyda orzeczenie lekarskie pracownika w terminie:
1. do 5 dni (z pominięciem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zgłoszenia się do Wykonawcy pracownika ze skierowaniem – w przypadku skierowania na badania wstępne i okresowe.
2. bezzwłocznie tj. w dniu zgłoszenia (z pominięciem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) przeprowadzi badania kontrolne pracownika – w przypadku skierowania na badania kontrolne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualny na dzień składania ofert, celem potwierdzenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp określone w SWZ.
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treścią z Załącznikiem nr 4 do SWZ, aktualny na dzień składania ofert, celem potwierdzenia że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia podwykonawców.
c) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów. Niniejszy zapis dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- ewentualnie umowę współpracy, z której wynikać będzie wprost przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu
o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie
warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawarte zostały w załączniku do SWZ Projektowanych Postanowieniach Umowy załącznik nr 5 .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sgsp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.