eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Usługi opiekuńcze i specjalist. usługi opiekuńcze(pielęgnacyjne i rehabilitacji fizycznej)oraz specjalist. usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi opiekuńcze i specjalist. usługi opiekuńcze(pielęgnacyjne i
rehabilitacji fizycznej)oraz specjalist. usługi opiekuńcze świadczone na
rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rybnik - Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003445760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32-43-99-328

1.5.8.) Numer faksu: 32-42-601-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@opsrybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opsrybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi opiekuńcze i specjalist. usługi opiekuńcze(pielęgnacyjne i
rehabilitacji fizycznej)oraz specjalist. usługi opiekuńcze świadczone na
rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0446bddd-9804-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00525500/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi opiekuńcze i specjalist. usługi opiekuńcze(pielęgnacyjne i rehabilitacji fizycznej)oraz specjalist. usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0446bddd-9804-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) podany jest w Rozdziale III. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-0446bddd-9804-11ee-ba3b-4e891c384685

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 3, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 3, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji” lub w treści wiadomości e-mail – w przypadku opisanym w ust. 17).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Ciąg dalszy w sekcji IX Ogłoszenia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.2715.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych (pielęgnacyjnych i rehabilitacji fizycznej) - obejmujące:
1) usługi opiekuńcze- orientacyjna liczba godzin - 10 200,
2) specjalistyczne usługi opiekuńcze – pielęgnacyjne, jako wspieranie procesu leczenia (nie dotyczy osób z zaburzeniami psychicznymi) - orientacyjna liczba godzin 2000,
3) specjalistyczne usługi opiekuńcze – rehabilitacji fizycznej (nie dotyczy osób z zaburzeniami psychicznymi) - orientacyjna liczba godzin - 1640.
Do czasu świadczenia usługi opiekuńczej wlicza się wyłącznie czas poświęcony podopiecznemu (bez dojazdu). Przez godzinę świadczenia usługi opiekuńczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową. Pod pojęciem osoby korzystającej z usług rozumie się podopiecznych – dorosłych i dzieci. Podana wyżej liczba godzin jest liczbą orientacyjną, jeżeli w trakcie wykonywania usług wzrośnie liczba godzin w poszczególnych usługach, wówczas Wykonawca może zwiększyć liczbę realizatorów zadań, ale zobowiązany jest odpowiednio wcześniej dostarczyć do Zamawiającego oświadczenie potwierdzające spełnianie wyżej opisanych warunków przez konkretną osobę realizującą usługi. Przyjmując do wiadomości, że umowa będzie realizowana wg potrzeb, Wykonawca wyraża zgodę na zmianę ilości osób korzystających z usług, jak również na zmianę ilości godzin w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający liczby te będzie korygował zgodnie z potrzebami, przy czym łączna liczba godzin w danym zadaniu nie będzie mniejsza niż 50 % sumy godzin podanych powyżej. Zmiana polegająca na zmniejszeniu (z zachowaniem ww. minimum) lub zwiększeniu nie będzie skutkować żadnymi konsekwencjami dla Zamawiającego z tytułu zmiany liczby godzin przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w nawiązaniu do art. 305 pkt 1 (uzupełniających), polegających na powtórzeniu usług objętych niniejszym zamówieniem do wysokości 40 % zamówienia podstawowego w ramach danego zadania, w przypadku kiedy potrzeby w zakresie przedmiotowych usług w toku realizacji zamówienia przekroczą ilość objętą zamówieniem podstawowym, a Zamawiający będzie mógł przeznaczyć zwiększoną kwotę na sfinansowanie usług.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena (C) - waga kryterium 60%,
2. Doświadczenie Koordynatora usług (DK) - waga kryterium 40%.
Zasady oceny ofert poszczególnych kryteriach:
1. w ramach kryterium "Cena" ocena nastąpi na podstawie wzoru:
Cena(C) = (najniższa cena podana w ramach oferty niepodlegającej odrzuceniu/cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu)
x60 pkt, przy czym przedmiotem oceny jest kwota "Razem" (cena oferty)
wskazana w punkcie 1 Formularza oferty. W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca
odrzuceniu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium "Cena" 60 pkt.
2. w ramach kryterium "Doświadczenie Koordynatora usług" oceniane będzie doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora usług
w przeliczeniu na pełne lata pracy tj., 3 pełne lata pracy– 0 pkt, 4
pełne lata pracy- 10 pkt, 5 pełnych lat pracy- 20 pkt, 6 pełnych lat pracy - 30 pkt, co najmniej 7 pełnych lat pracy - 40 pkt. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w treści załącznika nr 1 do oferty.
Punkty przyznane zostaną w poszczególnych kryteriach, a następnie zsumowane wg wzoru: P=Cena (C) + Doświadczenie Koordynatora usług (DK). Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, która nie podlega odrzuceniu i która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczonych w oparciu o ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi - obejmujące:
1) specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi-orientacyjna liczba godzin 2000,
2) specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz dzieci z zaburzeniami psychicznymi - orientacyjna liczba godzin – 1800.
Do czasu świadczenia usługi opiekuńczej wlicza się wyłącznie czas poświęcony podopiecznemu (bez dojazdu). Przez godzinę świadczenia usługi opiekuńczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową. Pod pojęciem osoby korzystającej z usług rozumie się podopiecznych – dorosłych i dzieci. Podana wyżej w tabeli liczba godzin jest liczbą orientacyjną, jeżeli w trakcie wykonywania usług wzrośnie liczba godzin w poszczególnych usługach, wówczas Wykonawca może zwiększyć liczbę realizatorów zadań, ale zobowiązany jest odpowiednio wcześniej dostarczyć do Zamawiającego oświadczenie potwierdzające spełnianie wymaganych warunków przez konkretną osobę realizującą usługi. Przyjmując do wiadomości, że umowa będzie realizowana wg potrzeb, Wykonawca wyraża zgodę na zmianę ilości osób korzystających z usług, jak również na zmianę ilości godzin w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający liczby te będzie korygował zgodnie z potrzebami, przy czym łączna liczba godzin w danym zadaniu nie będzie mniejsza niż 50% sumy godzin wynikającej z tabeli dla danego zadania. Zmiana polegająca na zmniejszeniu (z zachowaniem ww. minimum) lub zwiększeniu nie będzie skutkować żadnymi konsekwencjami dla Zamawiającego z tytułu zmiany liczby godzin przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w nawiązaniu do art. 305 pkt 1 (uzupełniających), polegających na powtórzeniu usług objętych niniejszym zamówieniem do wysokości 40 % zamówienia podstawowego w ramach danego zadania, w przypadku kiedy potrzeby w zakresie przedmiotowych usług w toku realizacji zamówienia przekroczą ilość objętą zamówieniem podstawowym, a Zamawiający będzie mógł przeznaczyć zwiększoną kwotę na sfinansowanie usług.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena (C) - waga kryterium 60%,
2. Doświadczenie Koordynatora usług (DK) - waga kryterium 40%.
Zasady oceny ofert poszczególnych kryteriach:
1. w ramach kryterium "Cena" ocena nastąpi na podstawie wzoru:
Cena(C) = (najniższa cena podana w ramach oferty niepodlegającej odrzuceniu/cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu)
x60 pkt, przy czym przedmiotem oceny jest kwota "Razem" (cena oferty)
wskazana w punkcie 1 Formularza oferty. W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca
odrzuceniu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium "Cena" 60 pkt.
2. w ramach kryterium "Doświadczenie Koordynatora usług" oceniane będzie doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora usług
w przeliczeniu na pełne lata pracy tj., 3 pełne lata pracy– 0 pkt, 4
pełne lata pracy- 10 pkt, 5 pełnych lat pracy- 20 pkt, 6 pełnych lat pracy - 30 pkt, co najmniej 7 pełnych lat pracy - 40 pkt. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w treści załącznika nr 1 do oferty.
Punkty przyznane zostaną w poszczególnych kryteriach, a następnie zsumowane wg wzoru: P=Cena (C) + Doświadczenie Koordynatora usług (DK). Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, która nie podlega odrzuceniu i która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczonych w oparciu o ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.),
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
w tym zakresie Zamawiający wymaga, by:
DLA ZADANIA NR 1:
d.1) Wykonawca wykazał się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem należycie co najmniej jednej usługi obejmującej w ramach jednej umowy minimalną liczbę – 2 550 godzin usług opiekuńczych, wskazanych w SWZ w rozdziale VI.A. ust.1 pkt 1, 500 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych – pielęgnacyjnych, jako wspieranie procesu leczenia, wskazanych w SWZ w rozdziale VI.A ust. 1 pkt 2 i 410 godzin specjalistycznych godzin usług opiekuńczych – rehabilitacji fizycznej. wskazanych w SWZ w rozdziale VI.A ust. 1 pkt 3, tj. analogicznych do objętych przedmiotem zamówienia w okresie 6 kolejnych, następujących po sobie miesięcy kalendarzowych. Dopuszcza się wykazanie godzin usług nadal realizowanych (w ramach trwającej umowy) pod warunkiem, że wykazana zostanie tylko liczba godzin zrealizowana w okresie przed upływem terminu składania ofert.
d.2) Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę będącą koordynatorem usług, posiadającą wykształcenie wyższe oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w koordynowaniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
d.3) Wykonawca skierował do realizacji zamówienia:
- do wykonywania usługi określonej w SWZ w rozdziale VI.A ust. 1 pkt 1: co najmniej 23 osoby spełniające warunki określone w SWZ w rozdziale VI.A dla takiej usługi,
- do wykonywania usługi określonej w SWZ w rozdziale VI.A ust. 1 pkt 2: co najmniej 5 osób spełniających warunki określone w SWZ w rozdziale VI.A dla takiej usługi.
- do wykonywania usługi określonej w SWZ w rozdziale VI.A ust. 1 pkt 3: co najmniej 4 osób spełniających warunki określone w SWZ w rozdziale VI.A dla takiej usługi.

DLA ZADANIA NR 2
d.1) Wykonawca wykazał się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem należycie co najmniej jednej usługi obejmującej w ramach jednej umowy minimalną liczbę – 500 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych na rzecz osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, wskazanych w SWZ w rozdziale VI.B ust.1 pkt 1 i 450 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych na rzecz dzieci z zaburzeniami psychicznymi, wskazanych w SWZ w rozdziale VI.B ust.1 pkt 2, tj. analogicznych do objętych przedmiotem zamówienia w okresie 6 kolejnych, następujących po sobie miesięcy kalendarzowych. Dopuszcza się wykazanie godzin usług nadal realizowanych (w ramach trwającej umowy) pod warunkiem, że wykazana zostanie tylko liczba godzin zrealizowana w okresie przed upływem terminu składania ofert.
d.2) Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę będącą koordynatorem usług, posiadającą wykształcenie wyższe oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w koordynowaniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
d.3) Wykonawca skierował do realizacji zamówienia:
- do wykonywania usługi określonej w SWZ w rozdziale VI.B ust. 1 pkt 1: co najmniej 4 osoby spełniające warunki określone w SWZ w rozdziale VI dla takiej usługi,
- do wykonywania usługi określonej w SWZ w rozdziale VI.B ust. 1 pkt 2: co najmniej 2 osoby spełniające warunki określone w SWZ w rozdziale VI dla takiej usługi.


2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, muszą być spełnione przez Wykonawcę samodzielnie lub
1) w przypadku warunku określonego w lit. d.1 – przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wymaganej w lit.d.1 zdolności w ramach różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
2) W przypadku warunku wskazanego w lit. d.3 takie sumowanie jest dopuszczalne.
3) W zakresie warunku wskazanego w lit. d.2 wymagane jest, by wszystkie zakresy usług w ramach danego zadania koordynowała ta sama osoba, przy czym Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowego zadania, jakim jest pełnienie funkcji koordynatora usług – tj. wykonania tego obowiązku przez Wykonawcę lub przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
3. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane
w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy
w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wyżej opisanymi zasadami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych
-oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku, gdy do postępowania zostanie złożona jedna oferta Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia ww. oświadczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (w tym liczby godzin wykonanych usług w poszczególnych wymaganych zakresach), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SWZ (dla każdego zadania oddzielnie) – potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w SWZ w rozdziale IX ust. 1 pkt 2 lit. d.1,
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług opiekuńczych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ (dla każdego zadania oddzielnie) – potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w SWZ w rozdziale IX ust. 1 pkt 2 lit. d.2 i d.3.
2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, które wykonywał wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powyżej dotyczą usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie o Koordynatorze usług - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ (niezbędne do oceny ofert w kryterium Doświadczenie koordynatora usług)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wraz z załącznikiem nr 1 – tj. oświadczeniem o Koordynatorze usług(jak podano w punkcie 5.8). Do
przygotowania oferty oraz załącznika nr 1 do oferty zaleca się wykorzystanie wzorów stanowiących załącznik nr 1 oraz 1a do SWZ.
Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do oferty nie podlega uzupełnieniu. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanych przez Zamawiającego wzorów, w treści oferty i załącznika nr 1 do niej należy zamieścić wszystkie informacje wymagane we wzorach.
Formularz oferty obejmuje zadanie nr 1 i nr 2 – należy go wypełnić stosownie do oferowanego zakresu. Załączniki, o których mowa poniżej w ust. 2 – należy sporządzić, tak by z ich treści jednoznacznie wynikało, do którego zadania się odnoszą.
2. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jak podano wyżej w punkcie 5.5) Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 składają odrębnie:
1) Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy / każdego z Wykonawców występujących wspólnie oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie określa w szczególności informacje wymienione w rozdziale X ust. 4 SWZ.
6. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu
z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w swoim imieniu.
Pozostałe informacje w sekcji V pkt. 5.4 ), pkt.5.7), pkt 5.11).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ciąg dalszy punktu: 3.6) Ogłoszenia:
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z Ustawą lub rozporządzeniem, o którym mowa w pkt 3(patrz: 3.6) Ogłoszenia), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
13. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zampubliczne@opsrybnik.pl (nie dotyczy składania ofert). Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanych tą drogą wynosi 100 MB. Na rozmiar wiadomości składa się jej treść, nagłówki oraz załączniki.

Opis sposobu składnia ofert określa Rozdział XV SWZ, a sposobu przygotowania oferty Rozdział XVIII SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.