eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa energii elektrycznej do budynków i punktów odbioru energii będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do budynków i punktów odbioru energii będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 383 57 48

1.5.8.) Numer faksu: 48 383 57 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9104c101-7311-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do budynków i punktów odbioru energii będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9104c101-7311-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007581/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do budynków i punktów odbioru energii będących w zarządzie MZL w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/001/10/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 759075,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej o standardach jakościowych określonych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 295) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2023 poz. 819) określającym parametry techniczne energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych oraz zasilania oświetlenia zewnętrznego dla Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do:
1) 94 punktów odbioru energii dla zasilania budynków mieszkalnych, lokali biurowych i obiektów użytkowych,
2) 4 punktów odbioru energii – dla punktów zasilania oświetlenia ulicznego.
3. Zestawienie punktów poboru wraz z istotnymi informacjami nt. warunków na jakich świadczona jest obecnie sprzedaż energii elektrycznej oraz szczegółowego zapotrzebowania na energię elektryczną stanowi odrębny dokument – pod nazwą „Załącznik nr 7 do SWZ”.
5. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi: 976 383 kWh, w podziale na zużycie w następujących grupach taryfowych : G11, C11, C21, C12A.
6. Jednocześnie Zamawiający informuje, że minimalna (gwarantowana) wartość zużycia energii elektrycznej w okresie dostawy wyniesie 721 666 kWh co zostało wskazane w Załączniku nr 7 do SWZ.
7. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana w Załączniku nr 7 do SWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość zużycia, która w trakcie wykonywania Umowy może również ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do tej prognozy. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 7 do SWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Z zastrzeżeniem pkt. 8, Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku Nr 7 do SWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE dla Zamawiającego (w przypadku przejęcia nowych budynków w zarządzanie lub zmniejszeniu w przypadku przekazania części budynków w zarządzanie innemu podmiotowi lub też wyłączeniu ich z użytkowania), zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE.
8. Sprzedawca może dochodzić od Zamawiającego odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Sprzedawcy mniejszą niż wskazana jako gwarantowana i wskazana w Załączniku Nr 7 do SWZ ilość energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wskazana w Załączniku nr 7 do SWZ gwarantowana wartość zużycia podana została zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie 1037 kW.
10. Zamawiający założył, iż wszystkie czynności związane ze zmianą Sprzedawcy, umożliwiające rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej wg stawek zaoferowanych w ofercie przez zwycięskiego Wykonawcę zostaną zakończone najpóźniej do dnia poprzedzającego zawarcie umowy. Ewentualne ryzyko utrudnień, czy to ze strony Zamawiającego, czy Dystrybutora energii elektrycznej mogące mieć wpływ na późniejsze rozpoczęcie sprzedaży energii dla poszczególnych PPE Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 771010,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797191,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 771010,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146667113

7.3.3) Ulica: Skierniewicka 10A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 771010,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.