eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad Sanem › "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMYŚL NAD SANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Duży 7

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-455

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158454302

1.5.8.) Numer faksu: 158454328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-867875cd-7ef6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-867875cd-7ef6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000589/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.
Zamawiający szacuje, że masa powstałych odpadów w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. wyniesie 1380 Mg.
Na koniec października 2023 r. Gminę Radomyśl nad Sanem zamieszkiwało 7 248 osoby co stanowiło ok. 1840 gospodarstw domowych, w tym liczba mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość: 383 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 1 osobę, przez 2 osoby – 514 gospodarstw domowych, 332 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 3 osoby, 278 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 4 osoby i 333 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 5 osób i więcej.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych, tj, czynności określone w Tabeli nr 1 załącznika nr 1 do SWZ – Formularz cenowy, zaś Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia do ZAKŁADU MECHANICZNO-BIOLOGICZNEGO PRZETWARZANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W STALOWEJ WOLI.
2. W Gminie Radomyśl nad Sanem prowadzone będzie selektywne zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych każdej ilości zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych.
7. Określa się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:
1) odpady zmieszane odbierane wg harmonogramu, jeden raz w miesiącu,
2) odpady zbierane selektywnie (papier, tektura, tworzywa sztuczne, szkło, metale, opakowania wielomateriałowe) odbierane jeden raz w miesiącu,
3) bioodpady stanowiące odpady komunalne odbierane wg harmonogramu, jeden raz na miesiąc,
4) meble i odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony i odpady niebezpieczne wg ustalonego harmonogramu jeden raz w roku podczas mobilnych zbiórek
8. Odbiór odpadów komunalnych oraz transport tych odpadów z terenów nieruchomości dopuszczalny jest od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500 lub zgodnie z deklaracją przedstawioną w ofercie, z wyłączeniem dni świątecznych według harmonogramu określonego przez Wykonawcę.
9.1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem
9.2. Zamawiający w terminie 7 dni akceptuje harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem lub żąda jego poprawienia. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego.
UWAGA: Do czasu uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu, o którym mowa w pkt 9.1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania częstotliwości odbioru odpadów komunalnych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.
10. Odbiór odpadów komunalnych powstałych na terenach nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbywać się będzie metodą tzw. wystawek. Odpady te w wyznaczonym dniu zbiórki, będą wystawione w miejscu dostępnym i nie stwarzającym zagrożenia dla pracowników Wykonawcy, przed wejściem na nieruchomość.
11. Wyposażenie nieruchomości w pojemnik(i) i worki na odpady komunalne w ilościach:
- pojemniki o poj. 120 l – ok. 2020 szt.
- pojemniki o poj. 240 l – ok. 80 szt.
- pojemniki o poj. 1100 l – ok. 60 szt.
- worki – w pierwszym miesiącu po 1 kpl. worków na gospodarstwo, w kolejnych miesiącach wymiennie za odebrane worki.
Wykonawca będzie zobowiązany raz w okresie realizacji zamówienia do dostarczenia do siedziby Zamawiającego po 100 szt. worków każdego rodzaju (niebieski, zielony, żółty, brązowy)
Pojemniki trwale opatrzone chipami lub kodami paskowymi umożliwiającymi identyfikację pojemnika zapewnia Wykonawca. Chipy umieszczone trwale na pojemnikach powinny posiadać unikalny numer. System używany przez Wykonawcę powinien gwarantować automatyczną zbliżeniową identyfikacje danego pojemnika. Chip pozwala komputerowi lub innemu urządzeniu odczytującemu na identyfikację skanowanego obiektu. Nie posiada własnego źródła zasilania, sygnał emitowany jest jedynie poprzez użycie aktywnego skanera, który pobudza chip polem magnetycznym. Zamawiający wymaga aby chip posiadał następujące wymagania funkcjonalnie:
- musi być związany trwale z pojemnikiem,
- musi umożliwić odczytanie/zeskanowanie w celu jego identyfikacji poprzez system anteny.
12. Wykonawca zapewnia mycie i dezynfekcję pojemników na odpady komunalne za pomocą zintegrowanych z pojazdami wywożącymi odpady, urządzeń ciśnieniowych z zamkniętym obiegiem wody, uniemożliwiającym przedostawanie się odcieków do środowiska, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym. Częstotliwość mycia i dezynfekcji pojemników 1 raz w miesiącach: maj, lipiec, sierpień, październik.
13. Na Wykonawcy ciąży obowiązek raportowania dokonanych czynności mycia opróżnionych pojemników obejmujący co najmniej: adres, numer identyfikacyjny pojemnika, czynność.
14. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny będą gromadzone w pojemnikach lub workach wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorach i pojemnościach.
1) Worki przewidziane do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:
a) zielone przeznaczone na szkło (białe i kolorowe),
b) żółte przeznaczone na metale i tworzywa sztuczne,
c) niebieskie przeznaczone na papier, tekturę,
d) brązowe z napisem „BIO” przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji,
e) czarne przeznaczone na odpady zmieszane.
2) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:
a) pojemniki na odpady o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l,
b) worki o pojemności 120 l.
15. Normy gromadzenia odpadów oraz minimalną pojemność pojemników dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.
16. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie bądź zniszczenie pojemników z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.
17. Wykonawca odbierając odpady komunalne z pojemników nie spełniających wymagań określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem, powinien o każdym takim przypadku niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych, poinformować Zamawiającego oraz ująć te dane w zbiorczym zestawieniu miesięcznym przekazywanym do Zamawiającego.
18. Wykonawca będzie zobowiązany, gdy zajdzie taka potrzeba, do odbierania dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zebranymi w sposób selektywny bądź nieselektywny oraz przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych pisemnego sprawozdania z miejsc odbioru tego typu worków (adres i ilość oraz dokumentacja fotograficzna) potrzebnego do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości.
Nieprawidłowości w segregowaniu odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości nie zwalniają Wykonawcy od odbierania wystawionych do odbioru odpadów. Zgodnie bowiem z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne powiadamiania o takim fakcie Zamawiającego.
Uchylanie się od obowiązku powiadamiania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy.
19. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentami stanowiącymi SWZ wraz z załącznikami.
20. Wykonawca będzie zobowiązany podczas każdorazowego odbioru odpadów komunalnych do elektronicznej identyfikacji pojemników posiadających chipy oraz ważenia w nich odbieranych odpadów w punktach ich odbioru, bieżącego elektronicznego przekazywania tych danych do Zamawiającego w sposób z nim uzgodniony, w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych. Powyższe ma na celu dokładne monitorowanie ilości i źródeł pochodzenia odpadów oraz wykazywania przez Zamawiającego osiągania poziomów odzysku odpadów komunalnych.
21. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z:
1) Zakresem określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem,
3) Uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem.
22. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z zapisami art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
23. Ponadto Wykonawca będzie miał obowiązek:
1) Informowania Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach dotyczących świadczonej usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi a także w zakresie nieprzestrzegania zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem w częściach dotyczących podmiotów gospodarczych świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami na terenie Gminy,
2) Przekazywania informacji pracownikom Referatu ds. Podatków i Opłat.
3) Na koniec miesiąca kalendarzowego przesyłania elektronicznego danych z systemu wagowego pojazdów, wraz z identyfikacją punktów ważenia na podstawie pozycjonowania satelitarnego (GPS).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1018900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1018900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1018900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Komunlany Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650003071

7.3.3) Ulica: Komunalna 1

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-455

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1018900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.