Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490085/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 22 kamer sieciowych monitoringu na parkingi P+R w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381750668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielopole 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-072
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 6168602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ztp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ztp.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ae14c02-7ee5-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport publiczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 22 kamer sieciowych monitoringu na parkingi P+R w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae14c02-7ee5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030146/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup i dostawa 22 szt. kamer monitoringu wraz z osprzętem, licencjami i usługą montażu na P+R : Czerwone Maki, Nowy Bieżanów, Kurdwanów, Mały Płaszów w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TE.26.1.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178860,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 22 szt. kamer monitoringu wraz z osprzętem i licencjami na parkingi P+R: Czerwone Maki, Nowy Bieżanów, Kurdwanów, Mały Płaszów w Krakowie, w tym w ramach zadania należy dostarczyć 8 sztuk kamer obrotowych PTZ Network wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na powierzchni płaskiej i na słupie, wraz z licencjami kanałów wideo i rocznego wsparcia softwarowego oraz akcesoria niezbędne do modernizacji punktu kamerowego w sposób zapewniający pełną kompatybilność z istniejącym systemem monitoringu działającym w oparciu o platformę Genetec Security Center 5.11 oraz dostarczyć 14 sztuk kamer stałopozycyjnych, które będą kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu działającym w oparciu o platformę Genetec Security Center 5.11, na które składają się: Kamera dedykowana do rejestracji ostrych obrazów tablic rejestracyjnych oraz licencje do przechwytywania i weryfikowania numerów tablic rejestracyjnych pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 6 w związku z art. 266 ustawy – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zgodnie z punktem 10.1 i 8.11 SWZ oferty w przedmiotowym postępowaniu miały być składane za pomocą platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert upływał 21 listopada 2023 o godz. 8:00. Tymczasem platforma od co najmniej dnia poprzedniego do godziny 8:00 i później była niedostępna dla użytkowników, w związku z czym nie było możliwe składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Wada postępowania polegająca na błędnym działaniu platformy nie może być usunięta po upływie terminu składania ofert – wymagałaby bowiem zmiany specyfikacji (poprzez przedłużenie terminu składania ofert), co może być dokonane tylko przed terminem składania ofert, a także było niemożliwe z uwagi na fakt awarii platformy. Wada ta uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy – mogła uniemożliwić wykonawcom złożenie ofert w postępowaniu. W tej sytuacji umowa zawarta w wyniku zamówienia podlegałaby unieważnieniu w związku z art. 58 kc. – wada postępowania mogła mieć wpływ na wynik postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Remont zabytkowego budynku po szkole podstawowej w miejscowości Faryny
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.