eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutowiska › Roboty utrzymaniowe, remonty oraz przebudowy odcinków dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Lutowiska. ZG.270.1.13.2023



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty utrzymaniowe, remonty oraz przebudowy odcinków dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Lutowiska. ZG.270.1.13.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Lutowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutowiska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lutowiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty utrzymaniowe, remonty oraz przebudowy odcinków dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Lutowiska. ZG.270.1.13.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b69ad8b-5ec4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00388654/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty utrzymaniowe, remonty oraz przebudowy odcinków dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Lutowiska.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1235293,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi leśnej Jawornik nr 7, nr inw. 220/917 (na terenie leśnictwa Jawornik).
Zakres robót obejmuje: wykonanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowej, uzupełnienia ubytków lub odkształceń uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowej na łącznej długości ok.555,0 m, a także mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów z wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów, wymianę uszkodzonych drewnianych wodospustów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 124330,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont ciągu komunikacyjnego odejmującego drogi leśne: Chmiel 4 k nr inw 242/21 i Jamniczne nr inw. 242/185
Zakres robót obejmuje: wykonanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowej, uzupełnienia ubytków lub odkształceń uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowej na łącznej długości ok.1682,0 m, zabudowę uszkodzonego nasypu gruntowego na przepuście a także mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów z wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów, wymianę uszkodzonych drewnianych wodospustów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 386698,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi leśnej stokowa Olchowiec, nr inw. 242/41
Zakres robót obejmuje: wykonanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowych, uzupełnienia ubytków lub odkształceń uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowych na łącznej długości ok. 498,0 m, a także mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów z wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów, wymianę uszkodzonych drewnianych wodospustów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 118023,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi leśnej Czarna 1, nr inw. 242/211
Zakres robót obejmuje: wykonanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowej, uzupełnienia ubytków lub odkształceń uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowej na łącznej długości ok.479,0 m, a także mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów z wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów, wymianę uszkodzonych drewnianych wodospustów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 110579,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi leśnej Polana 2L, nr inw. 242/37
Zakres robót obejmuje: wykonanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowych, uzupełnienia ubytków lub odkształceń uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowych na łącznej długości ok.615,0 m, a także mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów z wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów, wymianę uszkodzonych drewnianych wodospustów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 111743,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty bieżącego utrzymania dróg leśnych w leśnictwach: Lipie, Czarna, Skorodne, Paniszczew, Polana, Tworylczyk, Hulskie, Rosochate, Dwerniczek
Zakres robót obejmuje: wykonywanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowych, uzupełnienia niewielkich ubytków lub odkształceń uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowych, mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów, wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów żelbetowych na rurociągi PE lub PEHD, wymianę uszkodzonych drewnianych wodospustów, zabudowę niewielkich uszkodzeń nasypów drogowych i naprawy niewielkich ubytków nawierzchni bitumicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 187247,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty bieżącego utrzymania dróg leśnych w leśnictwach: Nasiczne, Jawornik, Sękowiec, Chmiel, Dwernik
Zakres robót obejmuje: wykonywanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowych, uzupełnienia niewielkich ubytków lub odkształceń uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowych, mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów, wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów żelbetowych na rurociągi PE lub PEHD, wymianę uszkodzonych drewnianych wodospustów, zabudowę niewielkich uszkodzeń nasypów drogowych i naprawy niewielkich ubytków nawierzchni bitumicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 223895,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142321,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152605,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142331,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Zbigniew Prasoł, Małgorzata Prasoł - Pawlak spółka jawna 38-700

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891238194

7.3.3) Ulica: Ul. Wiejska 16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142321,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405764,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476006,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405764,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Zbigniew Prasoł, Małgorzata Prasoł - Pawlak spólka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891238194

7.3.3) Ulica: Ul. Wiejska 16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405764,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119425,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134678,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119425,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Zbigniew Prasoł, Małgorzata Prasoł - Pawlak spólka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891238194

7.3.3) Ulica: Ul. Wiejska 16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119425,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116027,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145841,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116027,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. U. Braci Łoś - Paweł Łoś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881287127

7.3.4) Miejscowość: Bukowiec 76A

7.3.5) Kod pocztowy: 38-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- prace związane z profilowaniem nawierzchni drogi
-Transport kruszywa
Mirosław Łoś-Usługi Transportowe, Budowlane, Sprzętowe. Bukowiec 76, 38-610 Polańczyk, NIP: 6881080946


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116027,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110070,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128679,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110070,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. U. Braci Łoś - Paweł Łoś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881287127

7.3.4) Miejscowość: Bukowiec 76A

7.3.5) Kod pocztowy: 38-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

-prace związane z profilowaniem nawierzchni drogi
-Transport kruszywa
Mirosław Łoś-Usługi Transportowe, Budowlane, Sprzętowe. Bukowiec 76, 38-610 Polańczyk, NIP: 6881080946


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110070,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270275,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411961,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270275,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. U. Braci Łoś - Paweł Łoś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881287127

7.3.4) Miejscowość: Bukowiec 76A

7.3.5) Kod pocztowy: 38-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

-prace związane z profilowaniem nawierzchni drogi
-Transport kruszywa
Mirosław Łoś-Usługi Transportowe, Budowlane, Sprzętowe. Bukowiec 76, 38-610 Polańczyk, NIP: 6881080946


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270275,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356603,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418632,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356603,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Musiałek Usługi Transportowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891013325

7.3.4) Miejscowość: Bandrów Narodowy 103a

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356603,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.