eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Przebudowa czterech przejść dla pieszych na terenie miasta Połaniec



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa czterech przejść dla pieszych na terenie miasta Połaniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/843700

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa czterech przejść dla pieszych na terenie miasta Połaniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb23f5f-7dfb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042503/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa 4 przejść dla pieszych w ciągu dróg gminnych na terenie Połańca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.358.2023.TID-2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 301194,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie przebudowy czterech przejść dla pieszych w obrębie miasta Połańca, polegających na podwyższeniu standardu bezpieczeństwa na istniejących przejściach.
Zakres robót, dla zamówienia obejmującego przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 366169T ul. Czarnieckiego obejmuje:
− rozbiórkę istniejącej nawierzchni, korytowanie na 25 cm;
- podbudowę z tłucznia kamiennego o grubości 15 cm oraz podbudowę z betonu cementowego pod kostkę o grubości 5 cm;
-nowe obrzeża betonowe oraz nowa nawierzchnia z kostki betonowej o powierzchni 14 m2;
- zachodzi konieczność wymiany krawężnika betonowego na długości 4 m;
- wymiana istniejącego oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego w technologii chemoutwardzalnej grubowarstwowej;
- znak D-6 zostanie wykonany jako oznakowanie aktywne z własnym zasilaniem z panelu fotowoltaicznego oraz turbiny wiatrowej.
Zakres robót, dla zamówienia obejmującego przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 366188T - ul. Żapniowska w miejscowości Połaniec na działkach nr 6188, 5894 obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni na dojściu do przejścia oraz frezowanie asfaltu na gł. 6 cm – wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 4 cm oraz wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego;
- w obrębie dojść do przejścia: korytowanie na 25 cm:
- przebudowę z tłucznia kamiennego o grubości 15 cm oraz podbudowę z betonu cementowego pod kostkę o grubości 5 cm:
- nowe obrzeża oraz nowa nawierzchnia z kostki betonowej o powierzchni 10 m2;
- wymianę istniejącego oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego w technologii chemoutwardzalnej grubowarstwowej;
- znak D-6 zostanie wykonany jako oznakowanie aktywne z własnym zasilaniem z panelu fotowoltaicznego oraz turbiny wiatrowej.
Zakres robót, dla zamówienia obejmującego przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 366116T - ul. Batalionów Chłopskich w miejscowości Połaniec na działkach nr 6043/4, 6043/2 obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni, korytowanie na 25 cm;
- podbudowę z tłucznia kamiennego o grubości 15 cm oraz podbudowę z betonu cementowego pod kostkę o grubości 5 cm;
- nowe obrzeża betonowe oraz nowa nawierzchnia z kostki betonowej o powierzchni 10 m2;
- zachodzi konieczność wymiany krawężnika betonowego na długości 6 m;
- wymianę istniejącego oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego w technologii chemoutwardzalnej grubowarstwowej;
- znak D-6 zostanie wykonany jako oznakowanie aktywne z własnym zasilaniem z panelu fotowoltaicznego oraz turbiny wiatrowej.
Zakres robót, dla zamówienia obejmującego przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu ul. Madalińskiego w Połańcu na działkach nr: 6187/2, 6187/3 obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni, korytowanie na 25 cm;
- podbudowę z tłucznia kamiennego o grubości 15 cm oraz podbudowa z betonu cementowego pod kostkę o grubości 5 cm;
- nowe obrzeża betonowe oraz nowa nawierzchnia z kostki betonowej o powierzchni 10 m2;
- wymianę istniejącego oznakowania poziomego w technologii chemoutwardzalnej grubowarstwowej;
- znak D-6 zostanie wykonany jako oznakowanie aktywne z własnym zasilaniem z panelu fotowoltaicznego oraz turbiny wiatrowej.
W ramach zakresu należy wstawić po jednej tablicy informacyjnej na każde przebudowywane przejście. Tablice wykonane powinny być zgodnie z zapisami i wzorem zawartym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określania działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953)
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Zakres Rzeczowy Robót stanowiący - Załącznik do SWZ. Zamawiający bierze możliwość reorganizacji oznakowania poziomego oraz pionowego w ramach wykonywanego przez Wykonawcę Projektu Stałej Organizacji Ruchu po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu nowych rozwiązań.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
a) Załącznikami do zgłoszeń (nr: B-II.6743.5.62.2023ES, B-II.6743.5.63.2023ES, B-II.6743.5.64.2023ES oraz B-II.6743.5.65.2023ES z dnia 23.10.2023r.);
b) Załączonymi zakresami rzeczowymi robót;
c) Załączoną Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB.
3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
7. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
9. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
10. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min 48 miesięcy, a max 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

34992200-9 - Znaki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502239,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502239,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502239,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661649670

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502239,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.