Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443800/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZBICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 73
1.5.2.) Miejscowość: Wierzbica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-680
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 486183610
1.5.8.) Numer faksu: 486183611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wierzbica@wierzbica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wierzbica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c6ea70b-69b1-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c6ea70b-69b1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017124/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.28.2023.RA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121951 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej”
Zamówienie zakłada nadzór nad 9 inwestycjami:
Zadanie 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrówka Warszawska – Sobków
Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej nr 351114 w Rzeczkowie
Zadanie 3. Remont drogi gminnej Łączany – Głodna Wólka
Zadanie 4. Remont drogi gminnej Wólka Pomorzańska – Pomorzany
Zadanie 5. Remont drogi gminnej Łączany – Pomorzany
Zadanie 6. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Marianów
Zadanie 7. Przebudowa pętli autobusowej przy ul. Kościuszki w Wierzbicy
Zadanie 8. Przebudowa drogi gminnej Podgórki – Suliszka
Zadanie 9. Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową miejsc postojowych dla obsługi domu
pomocy społecznej, samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej
i młodzieżowego ośrodka wychowawczego w Wierzbicy.
Dokumentacja techniczna wraz z opisem nadzorowanego przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-edd11fd3-66ab-11ee-9aa3-96d3b4440790
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBW BUDOWNICTWO SŁAWOMIR WARCHOŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481006801
7.3.3) Ulica: Błękitna 12
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SBW Budownictwo Sławomir Warchoł
jakie przetargi wygrała firma
SBW Budownictwo Sławomir Warchoł
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Modernizacja dróg powiatowych o numerach: 1974N Linowo - Przerośl, 1790N Rudzie - granica powiatu, 1892N Dubeninki w kierunku msc. Cisówek"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.