eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbica › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZBICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 73

1.5.2.) Miejscowość: Wierzbica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-680

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 486183610

1.5.8.) Numer faksu: 486183611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wierzbica@wierzbica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wierzbica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c6ea70b-69b1-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c6ea70b-69b1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017124/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.28.2023.RA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121951 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej”
Zamówienie zakłada nadzór nad 9 inwestycjami:
Zadanie 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrówka Warszawska – Sobków
Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej nr 351114 w Rzeczkowie
Zadanie 3. Remont drogi gminnej Łączany – Głodna Wólka
Zadanie 4. Remont drogi gminnej Wólka Pomorzańska – Pomorzany
Zadanie 5. Remont drogi gminnej Łączany – Pomorzany
Zadanie 6. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Marianów
Zadanie 7. Przebudowa pętli autobusowej przy ul. Kościuszki w Wierzbicy
Zadanie 8. Przebudowa drogi gminnej Podgórki – Suliszka
Zadanie 9. Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową miejsc postojowych dla obsługi domu
pomocy społecznej, samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej
i młodzieżowego ośrodka wychowawczego w Wierzbicy.

Dokumentacja techniczna wraz z opisem nadzorowanego przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-edd11fd3-66ab-11ee-9aa3-96d3b4440790

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBW BUDOWNICTWO SŁAWOMIR WARCHOŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481006801

7.3.3) Ulica: Błękitna 12

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.