eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bratoszewice › Wykonanie urządzeń wodnych tj. drenażu odwadniającego z wód opadowych i roztopowych terenu wystawy zwierząt hodowlanych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie urządzeń wodnych tj. drenażu odwadniającego z wód opadowych i roztopowych terenu wystawy zwierząt hodowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowości 32

1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr-bratoszewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b319db34-3f9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie urządzeń wodnych tj. drenażu odwadniającego z wód opadowych i roztopowych terenu wystawy zwierząt hodowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b319db34-3f9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021935/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Odwodnienie terenu wystawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 570/DTPR/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie urządzeń wodnych tj. drenażu odwadniającego z wód
opadowych i roztopowych wystawy zwierząt hodowlanych ŁODR, powierzchnia na którą będzie
oddziaływać drenowanie wynosi 1,143 ha na działce ewidencyjnej nr 587/20 w miejscowości Bratoszewice
oraz odmulenie rowu melioracyjnego R-MR6.
2. Roboty obejmują wykonanie urządzeń wodnych, na które zgodnie z art. 389 pkt 6) ustawy z dnia 20 lipca
2017 r. Prawo wodne, jest wymagane pozwolenie wodnoprawne. Zamawiający na wykonanie
przedmiotowych prac posiada decyzję nr WA.ZUZ.5.4210.404.2023.AS z dnia 14.06.2013 r. wydaną przez
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie oraz operat wodnoprawny.
3. W szczególności roboty będą obejmować:
1) tyczenie geodezyjne w terenie
2) odmulenie rowu melioracyjnego z pozostawieniem urobku w obrębie rowu
3) roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów pod rurociągi drenarskie wraz ze studzienkami
melioracyjnymi
4) ułożenie rurociągów z prefabrykowanych rur pvc o średnicy fi 100-125 mm owiniętych geowłókniną
5) montaż studzienek drenarskich z pvc dn 400 mm na rurociągach drenarskich
6) zasypanie wykopów
7) montaż prefabrykowanego betonowego wylotu dn200mm na rowie melioracyjnym r-mr6
8) dowiezienie ziemi urodzajnej
9) obsianie trawą terenu robót wraz z wałkowaniem.
4. W wyniku wykonania melioracji tj. sieci drenarskiej zostaną wykonane następujące urządzenia i roboty:
1) wykop pod rurociągi drenarskie o śr 100-125mm – długość 990,5 m, głębokość średnio 0,9 m,
szerokość 0,3-0,4 m;
2) rurociągi drenarskie z preformowanych rur PVC o śr 100-125 mm i długości 990,5 m w tym:
- rurociąg drenarski o śr 125mm,długości l-375,5m;
- rurociąg drenarski o śr 100 mm, długość l=615 m;
3) studzienki drenarskie z PVC o śr DN 315mm z kratą klasy D400 o wysokości dostosowanej do terenu
zlokalizowanego na rurociągach drenarskich szt. 7;\
4) prefabrykowany betonowy wylot śr DN200mm odprowadzający wody drenarskie do rowu
melioracyjnego R-Mr6 szt. 1;
5) przywóz ziemi urodzajnej 50 ton;
6) obsianie trawą terenu robót wraz z wałowaniem 3740 m2;
7) odmulenie rowu melioracyjnego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ
6. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby złożenie oferty było poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Złożenie oferty bez
odbycia wizji lokalnej będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) p.z.p..
8. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Panem Błażejem Miksą tel. 519301048, a w razie jego nieobecności
z Panem Sylwestrem Burtką tel. 519656568, a w przypadki jego nieobecności z Panią Gabrielą Sadowską
tel. 797187078.
9. Jeśli w dokumentacji technicznej, w udostępnionych wykonawcy informacyjnie przedmiarach robót, w
dokumentacji projektowej lub opisie technicznym wyposażenia zostały użyte nazwy własne, lub znaki
towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry
jakościowe oraz wymagany standard, a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i
jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na
prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej i technicznej.
Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie
realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45112310-1 - Podsypywanie gleby

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MITOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385613543

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 7

7.3.4) Miejscowość: Śleszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 99-321

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.