eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/852166

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391719997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393145715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20/4

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gckip.tensoft.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391733589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20/3

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opskobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opskobylnica.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391323905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kwakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp-kwakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp-kwakowo.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391036548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Kończewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkonczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkonczewo.edupage.org/?

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391721787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonowice 4

1.5.2.) Miejscowość: Słonowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spslonowice@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spslonowice.edupage.org/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393197936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Sycewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spsycewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spsycewice.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 31 97 913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 63

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spkobylnica.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa0ab421-8ad1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037226/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.16.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca dostawę i świadczenie usługi dystrybucji, w okresie od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do 21 punktów poboru (PPE) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ (Wykaz PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 263 236 kWh.
3. Postępowaniem objęto PPE, w których są lub będą zamontowane instalacje PV:
1) poz. 1-17 w Załączniku nr 1 do SWZ - mikroinstalacje podłączone zostały do sieci OSD do dnia 31.03.2022r. - odbiorcy posiadają status Prosumenta, a rozliczenia prowadzone są w systemie net-metering,
2) poz. 18 i 19 w Załączniku nr 1 do SWZ - mikroinstalacje podłączone zostały do sieci OSD po dniu 31.03.2022r. - odbiorcy posiadają status Prosumenta, a rozliczenia prowadzone są w systemie net-billing,
3) poz. 20 i 21 w Załączniku nr 1 do SWZ – planowany termin podłączenia mikroinstalacji rok 2023 – odbiorca posiadać będzie status Prosumenta i rozliczany będzie w systemie net-billing.
4. Szczegóły dotyczące mocy instalacji znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Standardy jakościowe:
1) Zamawiający informuje, iż standardy jakościowe dostaw energii elektrycznej oraz świadczenia usług dystrybucji odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisują i regulują:
a) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w Ustawie Pe oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U 2023 poz. 819). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. (Dz.U. 2022, poz. 2505 z późń. zm.);
b) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa:
a. grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;
b. sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;
c. stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z:
i. dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),
ii. korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),
iii. odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),
iv. przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej),
v. zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE),
vi. zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców końcowych (stawka opłaty mocowej);
d. sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;
e. sposób ustalania opłat za:
i. ponadumowny pobór energii biernej,
ii. przekroczenia mocy umownej,
iii. nielegalny pobór energii elektrycznej,
f. opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;
g. opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw.
2) Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umowy właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania go przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy.
3) Jako dostawcę rezerwowego zamawiający wskazuje Energa Obrót S.A. z siedzibą w Gdańsku.
4) Zasady rozliczeń:
1) rozliczenia w systemie net-metering: Wykonawca będzie dokonywał rozliczenia ilości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD wobec ilości energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zużycia na potrzeby własne przez Prosumenta wytwarzającego energię elektryczną w mikroinstalacji o łącznej mocy zainstalowanej elektrycznej:
a) większej niż 10 kW – w stosunku ilościowym 1 do 0,7;
b) nie większej niż 10 kW – w stosunku ilościowym 1 do 0,8.
2) rozliczenia w systemie net-billing:
a) Energia elektryczna wyprodukowana w instalacji OZE i oddana do sieci – nadwyżka energii wyprodukowanej i nie skonsumowanej w miejscu jej wytworzenia do dnia 30.06.2024r będzie rozliczana według średniej ceny RDN z poprzedniego miesiąca kalendarzowego, która publikowana będzie przez Operatora Informacji Rynku Energii (OIRE) https://www.pse.pl/oire/rcem-rynkowa-miesieczna-cena-energii-elektrycznej. Od dnia 01.07.2024r. rozliczenie wartości nadwyżek energii elektrycznej wyprodukowanej przez Prosumenta odbywać się będzie z zastosowaniem taryf dynamicznych - wg cen godzinowych. Wartość energii wprowadzonej do sieci będzie ustalana wg ceny giełdowej godzinowej na rynkach dnia następnego. Cenę będzie wyznaczał operator - Polskie Sieci Elektroenergetyczne.
b) Wykonawca w celu prowadzenia rozliczeń według systemu net-billing prowadzić będzie konto dla Prosumenta energii odnawialnej, na którym ewidencjonowana będzie ilość energii elektrycznej i wartości energii elektrycznej oraz wynikającą z nich wartość środków należną Prosumentowi za energię elektryczną wprowadzoną do sieci - Depozyt Prosumencki. Kwota środków stanowiąca Depozyt prosumencki może być rozliczana na koncie prosumenckim przez 12 miesięcy od dnia przypisania jej jako depozyt prosumencki na koncie prosumenta. Wysokość ewentualnej nadpłaty (niewykorzystanej w okresie 12 miesięcy), zwracanej przez Wykonawcę, nie może przekroczyć 20% (dwudziestu procent) wartości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci w miesiącu kalendarzowym, którego dotyczy zwrot nadpłaty.
3) Zamawiający zobowiązany jest poinformować wykonawcę o zmianach wpływających na sposób prowadzenia rozliczeń, w szczególności o utracie statusu Prosumenta, zmianach łącznej mocy zainstalowanej w mikroinstalacji, rodzaju źródła energii w mikroinstalacji, trwałego odłączenia mikroinstalacji od sieci OSD, w terminie do 14 dni od dnia zmiany.
4) Energia elektryczna pobrana z sieci - rozliczenia za pobraną energię elektryczną prowadzone będą w oparciu o dane o zużyciu przekazane wykonawcy przez OSD
5) Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych PPE) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
6) Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
7) Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1, o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych pn.: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV“, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 04.12.2023 r. g. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.