eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Sukcesywne dostawy wêgla kamiennego do Szko³y Podstawowej im. ¦w. Brata Alberta w Narolu w roku 2024



Og³oszenie z dnia 2023-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy wêgla kamiennego do Szko³y Podstawowej im. ¦w. Brata Alberta w Narolu w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. ¦w. Brata Alberta w Narolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000737628

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Narol

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-610

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spnarol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spnarol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gminne Centrum Us³ug Wspólnych w Narolu

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931313124

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek 2B/2

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Narol

1.11.5.) Kod pocztowy: 37-610

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.11.9.) Numer telefonu: (16) 631 93 23

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gcuw@narol.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://gcuwnarol.e-biuletyn.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy wêgla kamiennego do Szko³y Podstawowej im. ¦w. Brata Alberta w Narolu w roku 2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-345fd904-9438-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00536395

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00535864/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa wêgla kamiennego do Szko³y Podstawowej w Narolu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-345fd904-9438-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-345fd904-9438-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami w czasie prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Pan Rafa³ Kogut, email: gcuw@narol.pl
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiaj±cego powinna/ musi byæ sygnowana wskazanym numerem referencyjnym postêpowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2023 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstw”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Narol, ul. Rynek 1, 37-610 Narol,
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod@narol.pl
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
4) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
5) Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach okre¶lonych RODO.
6) Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne bêdzie Gminne Centrum Us³ug Wspólnych oraz podmioty z którymi Gmina Narol zawar³a umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
7) Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± w czasie 5 lat od nastêpnego roku licz±c od zakoñczenia postêpowania, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± i przepisami prawa wed³ug kategorii archiwizacji B5. W przypadku gdy postêpowanie dotyczy zamówienia które jest dofinansowane ze ¶rodków zewnêtrznych w tym pochodz±cych z UE, wówczas czas przechowywania danych wyd³u¿ony zostanie do 10 lat licz±c od nastêpnego roku od zakoñczenia postêpowania.
8) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
9) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10) Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
11) Nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Narol, ul. Rynek 1, 37-610 Narol,
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod@narol.pl
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
4) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
5) Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach okre¶lonych RODO.
6) Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne bêdzie Gminne Centrum Us³ug Wspólnych oraz podmioty z którymi Gmina Narol zawar³a umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
7) Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± w czasie 5 lat od nastêpnego roku licz±c od zakoñczenia postêpowania, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± i przepisami prawa wed³ug kategorii archiwizacji B5. W przypadku gdy postêpowanie dotyczy zamówienia które jest dofinansowane ze ¶rodków zewnêtrznych w tym pochodz±cych z UE, wówczas czas przechowywania danych wyd³u¿ony zostanie do 10 lat licz±c od nastêpnego roku od zakoñczenia postêpowania.
8) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
9) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10) Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
11) Nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GCUW.271.5.2023.RK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± Sukcesywne dostawy wêgla kamiennego do Szko³y Podstawowej im. ¦w. Brata Alberta w Narolu w roku 2024 w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w ilo¶ci 100t.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
3. Za³o¿enia:
1) Wykonawca bêdzie dostarcza³ wêgiel na podstawie zamówieñ Zamawiaj±cego, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Wykonawca dostarczy wêgiel w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcê w Ofercie, który podlega ocenie w kryterium oceny ofert.
2) Dostarczany wêgiel kamienny musi byæ o parametrach nie gorszych ni¿:
 grupa- kostka,
 wymiar ziarna w mm: 63 - 200,
 warto¶æ opa³owa wêgla 25-28 MJ/kg,
 zawarto¶æ popio³u 2% - 8%,
 zawarto¶æ siarki ≤ 1.00 %
 zawarto¶æ wilgoci Wtr: 1.0 - 14.0 %
3) Realizacja dostaw bêdzie dokonywana przez Dostawcê po uzgodnieniach dotycz±cych terminu oraz ilo¶ci poszczególnych dostaw (wielko¶æ pojedynczej dostawy nie mniejsza ni¿ 20 t) z dyrektorem jednostki o¶wiatowej, na koszt Dostawcy, na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego. Roz³adunek dokonywany bêdzie przez Dostawcê w dni robocze tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
4) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do roz³adunku dostarczonego wêgla w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego przy u¿yciu w³asnego sprzêtu.
5) Wraz z dostaw± wêgla Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo jako¶ci dostarczanej partii wêgla – wed³ug wzoru, który zosta³ okre¶lony w rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 23 grudnia 2022 roku, w sprawie wzoru ¶wiadectwa jako¶ci paliw sta³ych (Dz.U. 2022 poz. 2843), potwierdzaj±ce parametry wêgla oraz wydruk potwierdzaj±cy wa¿enie dostarczanej partii wêgla.
6) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodno¶ci parametrów dostarczonego wêgla z parametrami wymaganymi, opisanymi w SWZ. W takim przypadku próbka do oceny jako¶ci wêgla bêdzie przygotowana przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiaj±cego i Wykonawcy oraz przekazana do laboratorium wskazanego przez Zamawiaj±cego. Koszty badania jako¶ci wêgla obci±¿aj± Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem ¿e w przypadku stwierdzenia niezgodno¶ci parametrów wêgla dostarczonego z parametrami wymaganymi - to wykonawca pokryje koszty badania laboratoryjnego oraz koszty wymiany wadliwego wêgla na wêgiel o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiaj±cego.
7) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodno¶ci wagi wêgla faktycznie dostarczonego z wag± wskazan± na fakturze. W przypadku stwierdzenia niezgodno¶ci (waga wêgla faktycznie dostarczonego jest mniejsza ni¿ wykazana na fakturze) wykonawca zobowi±zuje siê do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielko¶ci faktycznych.
8) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia zamówienia podstawowego, podanego w ust. 2 pkt 1 lit a), b), w wypadku nieprzewidzianych warunków pogodowych, a tak¿e w razie wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ (równie¿ wówczas gdy spowoduj± one okresowe zawieszenie funkcjonowania placówek o¶wiatowych) o maksymalnie 30%. W przypadku zmniejszenia ilo¶ci wêgla, Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y z tego tytu³u ¿adne roszczenia i odszkodowania.
9) Przewidywane ilo¶ci dostaw bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia nie mog± stanowiæ podstawy do wnoszenia roszczeñ przez Wykonawcê, co do ilo¶ci faktycznie zakupionych przez Zamawiaj±cego w toku realizacji umowy. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje, ¿e minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia nie bêdzie ni¿sza ni¿ 70% wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy.
10) Dostarczany wêgiel kamienny musi byæ towarem wysokiej jako¶ci, spe³niaj±cym wymagania Polskich Norm dla danej klasy i zapewniaj±cy prawid³ow± eksploatacjê urz±dzeñ grzewczych Zamawiaj±cego.
11) Cena jednostkowa brutto 1 tony wêgla nie ulegnie podwy¿szeniu przez okres realizacji umowy.
12) Wêgiel zu¿ywany bêdzie przez podmiot systemu o¶wiaty, o którym mowa w art. 31a, ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym reguluj±cym zwolnienia od akcyzy czynno¶ci, których przedmiotem s± wyroby wêglowe.
13) Dostawa wêgla odbywa siê ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt.
14) Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111000-0 - Wêgiel i paliwa na bazie wêgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci), tj. zwiêkszenia ilo¶ci dostarczanego wêgla kamiennego wzglêdem ilo¶ci podstawowej w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb oraz warunków atmosferycznych na nastêpuj±cych zasadach:
1) zakres objêty prawem opcji: do 20% zamówienia podstawowego,
2) dostawy objête prawem opcji bêd± realizowane w terminie obowi±zywania umowy,
3) warunkiem uruchomienia zamówienia objêtego opcj± jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objêtych opcj±), w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym Wykonawca jest zobowi±zany do jego wykonania. Brak z³o¿enia przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia wyra¼nie wyra¿aj±cego jego wolê w tym zakresie, powoduje, ¿e Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego,
4) prawo opcji ma charakter fakultatywny i jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego,
5) Strony zgodnie o¶wiadczaj±, i¿ zastrze¿one prawo opcji nie rodzi po stronie Zamawiaj±cego obowi±zku zlecania realizacji dostaw w tym zakresie, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wyst±pienia w stosunku do Zamawiaj±cego z ¿adnymi roszczeniami o wykonanie prawa opcji i zlecenie tego zakresu zamówienia,
6) w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, obowi±zkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji,
7) w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, realizacja zamówienia nast±pi w terminie 21 kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji. Podstaw± do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy zlecone w ramach opcji bêd± ceny wskazane w ofercie Wykonawcy oraz faktycznie zrealizowane dostawy w ramach opcji.
8) Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy.
9) Dostarczany w ramach opcji wêgiel winien spe³niaæ wymagania jako¶ciowe zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 27 wrze¶nia 2018 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw sta³ych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert. Zastosowane zostanie zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy ka¿dej partii towaru

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania
ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
9.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-345fd904-9438-11ee-9ee7-e2087ac16d09

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.