Og³oszenie z dnia 2023-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00560983/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2024/BZP 00045273/01 - Wynik z dnia 2024-01-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy oraz remontu. Lokal mieszkalny przy ul.Przemys³owa 2/10
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy oraz remontu. Lokal mieszkalny przy ul.Przemys³owa 2/10
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5ea2b714-8f7d-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00536171
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00003415/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.26 Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy oraz remontu. Lokal mieszkalny przy ul.Przemys³owa 2/10
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ea2b714-8f7d-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ea2b714-8f7d-11ee-b55a-a22b2d7f700e
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-5ea2b714-8f7d-11ee-b55a-a22b2d7f700e.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale I SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale I SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2120.0033.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 322036,09 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 174356,06 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkalnego Zak³adu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy oraz remontu. Lokal mieszkalny przy ul. Przemys³owa 2/10.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty wykoñczeniowe, murarskie, tynkarskie,
3) roboty malarskie,
4) wywóz i utylizacja materia³ów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodoci±gowa i kanalizacyjna:
a) roboty demonta¿owe,
b) roboty monta¿owe,
c) bia³y monta¿,
2) instalacja gazu,
a) roboty demonta¿owe,
b) roboty monta¿owe,
c) roboty uzupe³niaj±ce,
3) instalacja elektryczna,
a) demonta¿e,
b) u³o¿enie przewodów w pomieszczeniach,
c) monta¿ osprzêtu elektroinstalacyjnego,
d) monta¿ tablicy mieszkaniowej TM,
e) monta¿ tablicy rozdzielczej TL1,
f) monta¿ instalacji domofonowej.
4) instalacja centralnego ogrzewania:
a) monta¿ pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamkniêt± komor± spalania,
b) monta¿ wk³adu kominowego powietrzno – spalinowego,
c) roboty monta¿owe,
d) monta¿ armatury,
e) roboty uzupe³niaj±ce,
f) wywóz i utylizacja materia³ów z rozbiórek.
Szczegó³owy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowê stanowi±ce za³±czniki do specyfikacji.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
Wykonawca jest zobowi±zany do udzielenia minimum 36 miesiêcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesiêcy gwarancji na urz±dzenia i przybory, licz±c od dnia odbioru koñcowego i przekazania u¿ytkownikowi przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowi±zany jest do bezp³atnego usuniêcia wad, które ujawni³y siê w okresie gwarancji w terminie:
1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegaj±cej na nieszczelno¶ci instalacji gazowej, zwi±zanych z uchodzeniem gazu, brakiem napiêcia w mieszkaniu oraz innych usterek powoduj±cych zagro¿enie dla bezpieczeñstwa ludzi i mienia,
2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotycz±cej instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej, nieszczelno¶ci instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawid³owego dzia³ania wentylacji oraz innych usterek powoduj±cych brak mo¿liwo¶ci korzystania z budynku lub jego czê¶ci,
3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozosta³ych wadach, je¿eli bêdzie to mo¿liwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wp³ywaj± bezpo¶rednio na bezpieczeñstwo u¿ytkowania obiektu.
Zamawiaj±cy poni¿ej okre¶la czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95:
1) rozbiórka i skucie istniej±cych warstw wykoñczeniowych,
2) demonta¿ i osadzenie nowej stolarki drzwiowej,
3) wykonanie nowych posadzek,
4) prace malarskie ¶cian i sufitów,
5) prace porz±dkowe,
6) wykonanie instalacji: elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, gazu, domofonowej,
7) bia³y monta¿.
W odniesieniu do Wykonawców maj±cych siedzibê poza granicami Polski Zamawiaj±cy dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równowa¿nych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Stosownie do tre¶ci art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót, które nie wprowadzaj± ¿adnych zmian w zakresie dostêpno¶ci obiektów dla osób niepe³nosprawnych oraz osób ze szczególnymi potrzebami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty zosta³ okre¶lony w SWZ w rozdziale XXII: "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert"
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na roboty budowlane i instalacyjne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na urz±dzenia i przybory
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2 sk³adaj± odrêbnie:
Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.
4. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych
dokumentów.
5. Wadium z uwzglêdnieniem postanowieñ rozdzia³u XVII SWZ.
6. Pe³nomocnictwo z³o¿one w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty wzglêdnie innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert± przez osobê, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru s±dowego) – pe³nomocnictwo do podpisania oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 600,00 z³ (dwa tysi±ce sze¶æset z³otych 00/100).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie, sk³adaj± odrêbnie ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.
3. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umownych stanowi±cych za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-21 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ea2b714-8f7d-11ee-b55a-a22b2d7f700e
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z2022 r. poz. 835).
Dotyczy sekcji III 3.6) - 11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od
rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy
mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: dzp@zgm.rybnik.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
Dotyczy sekcji VI 6.5.) - Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy – zgodnie z art. 450 ustawy Pzp. Zabezpieczenie ustala siê w wysoko¶ci 5 % ceny (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. Zabezpieczenie nale¿y wnie¶æ przed zawarciem umowy. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 70 % zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane. Pozosta³a czê¶æ zabezpieczenia zostanie zwrócona do 15 dni po up³ywie okresu rêkojmi za wady.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podzia³em na zadania II
- Dostosowanie pomieszczeñ kuchni Szpitalnej do obowi±zuj±cych przepisów.
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podzia³em na zadania: Zad.1 - ul. Barbary 19C/3, Zad.2 - ul. Kosmonautów 4/27
- Dostawy preparatów do mycia w systemie dozuj±cym oraz artyku³ów s³u¿±cych do utrzymania czysto¶ci
- Wycena maj±tku drogowego.
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji no¶nej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ci±gu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
wiêcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ¿³obka w gminie Pe³czyce
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajduj±cego siê w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zak³adowego (II postêpowanie)
- Modernizacjê budynku Szko³y Podstawowej nr 336 przy ul. Ma³cu¿yñskiego 4 - etap II.
- "Modernizacja pomieszczeñ na potrzeby dzia³alno¶ci zwi±zanej z podopiecznymi Towarzystwa Przyjació³ Dzieci - ETAP III" BO 2024.
- Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zak³ad Us³ug Komunalnych w B³oniu.
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyñskim wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.