eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej ... w 2024 r.



Og³oszenie z dnia 2023-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej ... w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Suski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶cielna 5 b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 338757800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatsuski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej ... w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b194688-903e-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00536009

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00057458/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b194688-903e-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platform±, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
- Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
- Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”)
- Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie.
- Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii zdnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy(Dz. U. 2020 poz. 2415).
- Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza), a plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB.
- Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
- Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl jednak¿e ta forma komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert.
- Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w niniejszym ustêpie, sk³ada siê w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- W przypadku, gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania”, zosta³y wystawione
przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub Podwykonawca, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
- W zakresie nieuregulowanym ustaw± lub niniejsz± SWZ do podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia ws. podmiotowych ¶rodków dowodowych.
- Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy pozosta³e informacje w swz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.3.14 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.3.14.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Suski , siedziba ul. Ko¶cielna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka;
1.3.14.2 Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Witold Korzec, e-mail: bip@powiatsuski.pl;
1.3.14.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Ko¶cielnej 5b w 2024r.” (postêpowanie nr WZ.272.24.2023) prowadzonym w trybie podstawowym;
1.3.14.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
1.3.14.5 okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzale¿niony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt okre¶lonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ jednak przechowywane d³u¿ej ze wzglêdu na to, ¿e materia³y bêd±ce we w³adaniu administracji publicznej mog± byæ usuniête tylko na podstawie zgody archiwum pañstwowego
1.3.14.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.3.14.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.3.14.8 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych ;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.3.14.9 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego okre¶lono w rozdz 1 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.272.24.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Ko¶cielnej 5b w 2024 r.
szczegó³owe informacje w SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba mo¿liwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60 % 60 punktów
2 Czas dostawy zamówieñ seryjnych (Ts) 20 % 20 punktów
3 Czas dostawy wtórników tablic rejestracyjnych, tablic dodatkowych, indywidualnych, zabytkowych i profesjonalnych (Tw) 20 % 20 punktów

a) Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cena oferty najtañszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
b) Punkty za kryterium „Czas dostawy zamówieñ seryjnych zamawianych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego (Ts)”:
Wykonawca musi zadeklarowaæ w punkcie 7 formularza oferty dostarczenie seryjnych tablic rejestracyjnych zamawianych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego w terminach: do 5 lub 6 lub 7 dni roboczych od momentu z³o¿enia zamówienia.
W przypadku deklaracji dostarczenia seryjnych tablic rejestracyjnych zamawianych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego do:
7 dni roboczych od momentu z³o¿enia zamówienia oferta otrzyma 0 pkt.
6 dni roboczych od momentu z³o¿enia zamówienia oferta otrzyma 10 pkt.
5 dni roboczych od momentu z³o¿enia zamówienia oferta otrzyma 20 pkt.
W przypadku nie wskazania w ci±gu ilu dni zostan± dostarczone seryjne tablice Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca dostarczaæ je bêdzie w terminie maksymalnym tj. 7 dni. Wskazanie terminu d³u¿szego ni¿ 7 dni spowoduje odrzucenie oferty

c) Punkty za kryterium „Czas dostawy wtórników tablic rejestracyjnych, tablic dodatkowych, indywidualnych, zabytkowych i profesjonalnych zamawianych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego (Tw)”:
Wykonawca musi zadeklarowaæ w punkcie 8 formularza oferty dostarczenie wtórników tablic rejestracyjnych, tablic dodatkowych, indywidualnych, zabytkowych i profesjonalnych zamawianych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego w terminach: do 3 lub 4 lub 5 dni roboczych od momentu z³o¿enia zamówienia.
W przypadku deklaracji dostarczenia wtórników tablic rejestracyjnych, tablic dodatkowych, indywidualnych, zabytkowych i profesjonalnych zamawianych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego do:
5 dni roboczych od momentu z³o¿enia zamówienia oferta otrzyma 0 pkt.
4 dni roboczych od momentu z³o¿enia zamówienia oferta otrzyma 10 pkt.
3 dni roboczych od momentu z³o¿enia zamówienia oferta otrzyma 20 pkt.
W przypadku nie wskazania w ci±gu ilu dni zostan± dostarczone wtórniki tablic, tablic dodatkowych, indywidualnych, zabytkowych i profesjonalnych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca dostarczaæ je bêdzie w terminie maksymalnym tj. 5 dni roboczych. Wskazanie terminu d³u¿szego ni¿ 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty

13.2 Ca³kowita liczba punktów jakie uzyska oferta bêdzie stanowi³a sumê ilo¶ci punktów jakie oferta uzyska³a we wszystkich kryteriach:
P= (C) + (Ts) + (Tw)

13.3 Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± i otrzyma najwy¿sz± punktacjê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy zamówieñ seryjnych zamawianych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego (Ts)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy wtórników tablic rejestracyjnych, tablic dodatkowych, indywidualnych, zabytkowych i profesjonalnych zamawianych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego (Tw)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca posiada uprawnienia wynikaj±ce z art. 75a ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2023r. Poz. 1047 z pó¼n. zm.) tj.: posiada wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne prowadzony przez Marsza³ka Województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w pkt 4.1.1. SWZ. – wzór Za³±cznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dokument (na potwierdzenie warunku opisanego w Rozdz. 4 pkt 4.1.2 ppkt 2 lit. a) potwierdzaj±cy posiadanie przez wykonawcê uprawnieñ wynikaj±cych z art. 75a ust. 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym tj.: wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne prowadzony przez Marsza³ka Województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

7.7 Do up³ywu terminu na sk³adanie ofert za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski” na Platformie e-Zamówienia - Wykonawca sk³ada:
a) Formularz Ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 3 do SWZ oraz podpisany przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy
b) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik- je¿eli dotyczy (formê pe³nomocnictwa okre¶la Rozporz±dzenie ws. komunikacji elektronicznej).
c) O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – przy czym obowi±zek ten dotyczy wy³±cznie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy.
d) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 4.1.2. SWZ – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 5 do SWZ- je¿eli dotyczy.
e) o¶wiadczenia potwierdzaj±ce wstêpnie spe³nianie przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu nie podleganie przez Wykonawców wykluczeniu z postêpowania wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ, dotycz±ce odpowiednio: samego Wykonawcy lub ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e podmiotu, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.4 WYKONAWCY MOG¡ WSPÓLNIE UBIEGAÆ SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
4.4.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
4.4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4.4.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.4.4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4.5 PODWYKONAWCY
4.5.1 Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
4.5.2 Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie z uwzglêdnianiem art.455 ust 1 ustawy Pzp m.in. w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyd³u¿enie terminu realizacji umowy, nie dalej jednak, ni¿ do dnia 31.12.2024 r.;
2) zwiêkszenia zakresu zamówienia, które nie przekroczy 20 % wynagrodzenia umownego okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku posiadania ¶rodków na ten cel przez Zamawiaj±cego, z zachowaniem stawek jednostkowych na ka¿dy rodzaj tablic zgodnych z § 1 ust.2 niniejszej umowy.
2. W oparciu o art. 439 Pzp, przy jednoczesnym uwzglêdnieniu zapisów art.439 ust.3-4 ustawy Pzp zmiana wynagrodzenia Wykonawcy pozostaje dopuszczalna, odpowiednio w sytuacji zwiêkszenia lub zmniejszenia cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia powy¿ej lub poni¿ej poziomu 30% w stosunku do cen rynkowych obowi±zuj±cych na dzieñ zawarcia umowy. Zmiana wynagrodzenia pozostaje dokonywana z u¿yciem wska¼nika og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego. Wykonawca pozostaje zobowi±zany okre¶liæ i udokumentowaæ wp³yw zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia. Ka¿dorazowo zmiana mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po uchwaleniu bud¿etu Zamawiaj±cego na dany rok kalendarzowy. Zmiana umowy mo¿e dotyczyæ okresu sprzed daty dokonania aneksu. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia w wyniku zastosowania postanowieñ niniejszego ustêpu nie mo¿e przekroczyæ 1% ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku dokonania modyfikacji o której mowa w niniejszej jednostce redakcyjnej Wykonawca pozostaje zobowi±zany do stosowania art.439 ust.5 ustawy Pzp.
3. W sytuacji gdy w oparciu o postanowienia niniejszego paragrafu z wnioskiem o zmianê umowy wystêpuje Wykonawca, wniosek ten zawiera wskazanie podstawy prawnej do zmiany umowy i uzasadnienie opisuj±ce okoliczno¶ci faktyczne. Do wniosku o sporz±dzenie aneksu do umowy Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ równie¿ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em kserokopie dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci faktyczne wskazywane przez Wykonawcê.
4. Wszelkie zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w drodze aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Adres e-mail: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl
strona internetowa Zamawiaj±cego:
https://powiatsuski.pl/dzial/zamowienia-publiczne/zamowienia-rowne-lub-powyzej-130-tys/
Adres strony internetowej, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
https://powiatsuski.pl/dzial/zamowienia-publiczne/zamowienia-rowne-lub-powyzej-130-tys/ Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu
wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia,
wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± ¶wiadczenie do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia pozosta³e informacje w SWZ.
4.1 O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy:
4.1.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania;
...............
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz. U. z 2022r. poz. 835 z pó¼n. zm.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. pozosta³e informacje w SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.