eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług przeglądów inst. urządzeń gaz., pogotowia techn. dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości w inst. gaz. w zasobach ZGN Praga-Płd m.st. Wa-wy w 2023-24 r na terenie AN 1 i 6.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeglądów inst. urządzeń gaz., pogotowia techn. dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości w inst. gaz. w zasobach ZGN Praga-Płd m.st. Wa-wy w 2023-24 r na terenie AN 1 i 6.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Walewska 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przeglądów inst. urządzeń gaz., pogotowia techn. dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości w inst. gaz. w zasobach ZGN Praga-Płd m.st. Wa-wy w 2023-24 r na terenie AN 1 i 6.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8b5660e-7e13-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019635/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Konserwacja gazowa w 2024 roku AN 1 i AN 6.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/U/69/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 213990,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101294,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów instalacji i urządzeń gazowych, utrzymywania pogotowia technicznego dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości i awarii w instalacjach gazowych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2023 i 2024 r. na terenie Administracji Nieruchomości
Nr 1 i 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) roczną okresową kontrolę stanu technicznego instalacji i urządzeń gazowych,
2) usługę w zakresie pogotowia technicznego którego zakres obejmuje usunięcie lub zabezpieczenie wycieku gazu poprzez wymianę uszczelek lub głowic w zaworach gazu, a w ostateczności odcięcie dopływu gazu do zagrożonej strefy,
3) usuwanie stwierdzonych w wyniku kontroli nieprawidłowości oraz usuwanie awarii w instalacji gazowej w tym m.in:
a) wymianę odcinków rur stalowych różnych średnic,
b) wymianę kurków gazowych różnych średnic,
c) wymianę kuchni gazowych,
d) wymianę gazowych podgrzewaczy wody,
e) regulację kuchni gazowych i podgrzewaczy wody,
f) wymianę skrzynek gazowych,
3. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie pogotowia gazowego w dni powszednie od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. Wykonawca w zakresie usług pogotowia gazowego, zobowiązany jest usunąć lub zabezpieczyć wyciek gazu poprzez wymianę uszczelek lub głowic w zaworach gazu, a w ostateczności odciąć gaz do zagrożonej strefy, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili ich zgłoszenia telefonicznego na numer telefonu alarmowego.
4. Zakres prac określają:
1) przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Zakres czynności objętych okresowa kontrolą instalacji gazowej - stanowiące załącznik nr 10 do SWZ;
2) wykaz adresowy budynków Administracji Nieruchomości nr 1 i 6 stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wskazanych ilości kontroli lokali i wyjazdów pogotowia, oraz prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu prac oraz do zmiany zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania do bieżących potrzeb Zamawiającego. Podana przez Zamawiającego ilość kontroli lokali, ilość wyjazdów pogotowia technicznego oraz podane pozycje i ilości w przedmiarach robót mają charakter szacunkowy i służą tylko do porównania ofert.
UWAGA: Przedmiar robót obejmuje najczęściej występujące roboty budowlane w okresie ostatnich 3 lat.
W okresie ostatnich trzech lat na terenie Administracji Nieruchomości nr 1 i 6 wykonano średnio 8 wyjazdów pogotowia ROCZNIE. Podana ilość wyjazdów ma charakter szacunkowy i służy jedynie do porównania ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Elektromechanika-Hydraulika Artur Adaszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321207782

7.3.3) Ulica: ul. Kusocińskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.