Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516651/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej mienia oraz obsługi recepcji hotelowej Ośrodka Sportu i
Rekreacji w Solcu Kujawskim w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092535123
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Stefana Roweckiego GROTA 3
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: raczynskiszymon@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.soleckujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93b76da3-8d17-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej mienia oraz obsługi recepcji hotelowej Ośrodka Sportu iRekreacji w Solcu Kujawskim w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93b76da3-8d17-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 340-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej mienia i obsługi recepcji
hotelowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim w obiekcie hali i hotelu Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Gen.
Stefana Roweckiego „GROTA” 3 oraz krytej pływalni Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Gen. Stefana Roweckiego
„GROTA” 3.
2. Czynności związane z realizacją Przedmiotu umowy polegać będą na:
1. wykonaniu usługi całodobowej ochrony obiektów OSiR wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej w
Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim,
2. wykonanie usługi prowadzenia recepcji hotelowej w godz. 6.30 – 22.30 w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79992000-4 - Usługi recepcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta najkorzystniejsza nie podlegająca odrzuceniu przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.