eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giera³towice › ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Giera³towice w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2023-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Giera³towice w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GIERA£TOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257848

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ksiêdza Roboty 48

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Giera³towice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-186

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 30 11 340; 32 30 11 350

1.5.8.) Numer faksu: 32 30 11 341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gieraltowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gieraltowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Giera³towice w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-870bdcbf-9367-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00533048

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00016834/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.13 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Giera³towice w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. Ofertê, o¶wiadczenia, podm. ¶rodki dowod,, pe³nomocnictwa, zobow. podmiotu udost. zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozd. X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:3.1. drog± elektroniczn±: zp@gieraltowice.pl; lub3.2. poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga: posiadania konta na Marketplanet OnePlace. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Giera³towice, https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl lub https.://oneplace.marketplanet.pl.5. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy podaje wymagania techn. zwi±zane z korzystaniem z Platformy:6.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; a. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;b. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±c± TLS 1.2, ;c. W³±czona obs³uga JavaScript;d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf. 6.2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a. dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdeS,b. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi do 2 GB. Zamawiaj±cy zaleca w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przesy³anych danych: pdf, doc, docx, zip, 7z . Dopuszcza siê nastêpuj±ce formaty przesy³anych danych: xml, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,tar, gz, gzip, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdeS, CAdeS, ASIC, XMLenc.6.4. Kodowanie okre¶lono w SWZ6.5. Zam. inf., i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Giera³towice tel. +48 22 257 22 23) e-mail:oneplace@marketplanet.pl.6.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace. Regulamin znajduje siê na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy.6. W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania. 7. Wyk. mo¿e zwróciæ siê do zam. o wyja¶nienie SWZ.Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej e-mail: zp@gieraltowice.pl lub na Platformie Zakupowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy Pzp., w zwi±zku z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Giera³towice z siedzib±
w Giera³towicach przy ul. Ks. Roboty 48, e-mail: urzadgminy@gieraltowice.pl;
1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gieraltowice.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
1.3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny sformalizowania procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy
na Zamawiaj±cym;
1.4. Odbiorcami danych osobowych jw. Bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r.- Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼niejszymi zmianami),
dalej „ustawa Pzp”; podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie
danych osobowych w tym spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A z siedzib± w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiego 49, w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Urz±d
prowadzi postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem:
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl;
1.5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
(art. 78 ust. 4 Pzp.);
1.6. Po spe³nieniu celu, dla którego dane zosta³y zebrane, mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
1.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.8. W odniesieniu do udostêpnionych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.9. Osoba udostêpniaj±ca dane ma prawo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych *;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.10. Osobie udostêpniaj±cej dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/20/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 206695,08 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, paczek pocztowych na rzecz gminy Giera³towice w 2024 roku oraz dorêczania zamawiaj±cemu zwrotnych potwierdzeñ odbioru po skutecznym dorêczeniu, a tak¿e na zwrocie do Zamawiaj±ce przesy³ek pocztowych niedorêczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania zgodnie z za³±cznikiem 1a do SWZ formularz cenowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.)
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz. 1465 z pó¼n.zm.).
4. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy (za³±cznik nr 6 do SWZ) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (za³±cznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
• cena oferty (brutto) – waga 60 %
• nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych
w obrocie krajowym i zagranicznym – waga 40 %

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wy¿ej kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane bêd± punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad:

3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
3.1. KRYTERIUM - Cena (C) - waga 60 %
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a. Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie ilo¶æ 60 punktów.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

3.2. KRYTERIUM – nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym -waga 40 %

Punkty przyznane za kryterium nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym – bêd± liczone wg poni¿szych zasad:
• Wykonawca, który zapewni w ramach realizacji zamówienia mo¿liwo¶æ bezp³atnego elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych uzyska 40 pkt;
• Brak takiej mo¿liwo¶ci = 0 pkt.

Zamawiaj±cy w kryterium "nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowych" przyzna 40 punktów w przypadku, gdy Wykonawca zapewni w ramach realizacji niniejszego zamówienia mo¿liwo¶æ bezp³atnego elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych. Brak takiej mo¿liwo¶ci lub brak informacji, oznacza nieprzyznanie punktów w ramach tego kryterium (0 pkt).
Oferta mo¿e uzyskaæ w zakresie kryterium nieodp³atnej mo¿liwo¶ci elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym maksymaln± ilo¶æ 40 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek , je¶li wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
2.4.1. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: minimum 1 us³ugê w zakresie ¶wiadczenia us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³. wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane. Je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie w oparciu o z³o¿one podmiotowe ¶rodki dowodowe wg metody „spe³nia/ nie spe³nia”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, (o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O¶wiadczenie wykonawcy ( oraz Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli wystêpuje), w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 10 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
4.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, (ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, (oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu) niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ, (o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, (o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2.1. Wykaz us³ug wykonanych (okre¶lonych w SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 5 do SWZ;
2.2. Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ wraz
z Formularzem Cenowym, za³±cznik nr 1a do SWZ.

Wraz z formularzem oferty nale¿y z³o¿yæ:
3.1. O¶wiadczenie wstêpne na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp. o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania ( za³±cznik nr 2 do SWZ oraz w sytuacji opisanej w SWZ równie¿ za³±cznik 2a, 2b, 3 do SWZ),
3.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2 do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji.
3.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2a do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji ( je¿eli dotyczy).
3.4. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2 b do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji (je¿eli dotyczy).
3.5. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG).
3.6. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, dotycz±ce Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Podwykonawcy, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania –zgodnie z zapisami SWZ.
3.7. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3.8. Zobowi±zanie podmiotów udostêpniaj±cych zasoby i/lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, wymagane postanowieniami Rozdzia³u XI SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3.9. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie okre¶lonym w Rozdz. XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3.10. Ewentualne zastrze¿one informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - wraz z uzasadnieniem – zgodnie z Rozdz. 10 ust. 2 pkt 3) SWZ. (Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 PZP).
3.11. O¶wiadczenie wykonawcy/Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli wystêpuje), w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik
nr 10 do SWZ.
Oferta wraz z za³. powinna byæ podpisana elektronicznie przez osobê upowa¿n.do reprezent.Wyk.,zgod.z form± reprez.Wyk.okre¶l.w rejestrze lub innym dokumencie,w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wyk.albo przez upe³n.przedst.Wyk.W celupotwierdzenia,¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wyk.jest umocowana do jego reprezentowania,zam.¿±da od wyk.odpisu lub inf.z KRS,CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru.5.Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê zgod.z zapisami w SWZ w rozdz.XVIII.6.Oterminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie.System nie zaakceptuje oferty z³o¿onej po terminie sk³adania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w wyodrêbnionym pliku. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenie zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ mocodawca ( osoba/ osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo ) lub notariusz.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 8 do SWZ).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. (o¶wiadczenie i dokumenty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
5. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada wraz z ofert±: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 10 do SWZ (sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie
1.Wszelkie zmiany do nin Um. wymagaj± f. pisj w postaci aneksu pod ryg niew, z wyj±tzmian do Um okre¶l w § 3 ust. 1 pkt k i n, oraz § 4 ust. 3 Umowy.2.Zam. przewiduje istotne zmiany post.zawartej um w stos do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk.3. Zam. okre¶la nast. war.i, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dok zmian zawartej um:1) Zam. dopuszcza zmianê postanowieñ um w zakresie cen jednostkowych wy³±cznie w przyp. zmiany zwi±zanej z wymogami wynik z uregulowañ prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne us³ugi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, a tak¿e okoliczno¶ci powod, i¿ zmiana ww. cen le¿y w interesie publicznym;2) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zwiêkszenia ilo¶ci realizowanych przesy³ek ponad warto¶æ umowy okre¶lon± ww. postanowieniem, przy czym zmiana ta nie mo¿e przekroczyæ 20% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy;3) zmiana wynagrodzenia lub ca³kowitej warto¶ci umowy w przypadku zmiany stawki VAT, wys. min. wynagrodz. za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dn10 pa¼dziernika 2002 r. o min wynagrodz za pracê, zasad podlegania ubezpiecz spo³. lub ubezp. zdrowotn. lub wys stawki sk³adki na ubezp spo³ lub zdrow, zasad gromadzenia i wys wp³at do PPK, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o prac plan kapit– je¿eli zm te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zam przez Wyk. oraz w przyp. zmiany stawki VAT maj±cej wp³yw na ca³kowit± warto¶æ umowy. 4.Wyk. jest zobow powiadomiæ pis Zam o okoliczn, o których mowa w ust. 3 pkt 1 i 3 powy¿ej. Wyk. zobowi±zany jest wyst±piæ do Zam. z wnioskiem zawieraj±cym wyczerpuj±ce uzasadn prawne i faktyczne, a tak¿e jest zob przedstawiæ niezbêdne dok, w tym kalkulacje, potwierdzaj±ce zasadno¶æ i bezpo¶redni wp³yw zmian na koszty wyk um. 5. W przyp. zaakceptowania przez Zam. wniosku Wyk. o zmianê cen jednostk za ¶wiadczenie us³ug stanowi±cych przedmiot um z uwagi na okoli okre¶l w ust. 3, zmiana cen jednosth nast±pi od dnia: 1) wej¶cia w ¿ycie okoliczn / przepisów uzasadn zmianê, je¿eli Wyk z³o¿y wniosek w terminie do 30 dni, licz±c od dnia wej¶cia w ¿ycie tych okoliczno¶ci / przepisów; 2) od nastêpnego okresu rozliczeniowego licz±c od dnia wp³yniêcia wniosku, je¿eli wniosek wp³ynie do Zam po up³ywie terminu okre¶l pow w pkt 1. 6. Niezale¿nie od zm o których mowa powj wprowadza siê zasady dokonyw zmian wysok wynagrodz nale¿nego Wyk, zg z art. 439 Pzp: 1) zm. wynagrodz zostanie okre¶lona w oparciu o mies „Wska¼nik cen tow i us³ug konsumpc” publik w Kom Preze GUS w spr wska¼ cen towarów i us³ug okre¶l zmianê ceny towarów i us³ug w por z anal mies roku poprzedn, podanego dla pierwszego mie kalend przyp po up³ywie 6 mies od daty zawarcia Umowy; 2) warto¶æ publikowanego wska¼nika przekraczaj±ca 10,00% uprawnia Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, przy czym pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada po up³ywie 6 mies od daty zawarcia Umowy;
3)zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dotyczy tylko tej czê¶ci wynagrodzenia, która przys³uguje Wykonawcy za wykonanie tej czê¶ci Przedmiotu umowy, której realizacja przypad³a po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia Umowy; 4) sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamó-wienia nast±pi na podstawie wniosku Wykonawcy i dokumentów do³±czonych do tego wniosku potwierdzaj±cych m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materia-³ów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a tak¿e na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 1 powy¿ej. Zmiana wynagro-dzenia mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony Umowy;5) maksymaln± warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy w efekcie za-stosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wy-nosi 10%.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy prowadzonego postêpowania. adres: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-11

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Uzupe³n.do Sekcji VII Proj. Postan. umowy:
7. Je¿eli zmiana wynagrodzenia wymaga zmiany bud¿etu i/lub WPF, wówczas aneks zostanie zawarty po zmianach wprowadzonych w tych dokumentach przez w³a¶ciwy organ.8. Zam. przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stos.u do tre¶ci oferty w przyp. konieczno¶ci wprowadzenia zmian nieistotnych nie maj±cych wp³ywu na realizacjê niniejszej umowy np. zwi±zanych ze sposobem finansowania w zakresie bud¿etowym Zam, zmian numerów kont, wprowadzenia zmian organizacyjnych Zam. i Wyk. 9. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:1.1. w zakresie proceduralnym:
Danuta Kozik, tel. (032) 30-11-340; zp@gieraltowice.pl1.2. w zakresie merytorycznym: Celina Nokert-Stêpieñ, tel. (032) 30-11-357.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.