Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00463603/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00463938/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00473298/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/G/S/62/23 Usługa 24 h. fiz. ochrony osób i mienia oraz dozoru w Łukasiewicz- IMN w Gliwicach od 01.12.2023 r. do 30.11.2025 r; oraz w Łukasiewicz – IMN O. w Skawinie od 28.12.2023 do 30.11.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT METALI NIEŻELAZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Sowińskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@imn.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/imn_gliwice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/G/S/62/23 Usługa 24 h. fiz. ochrony osób i mienia oraz dozoru w Łukasiewicz- IMN w Gliwicach od 01.12.2023 r. do 30.11.2025 r; oraz w Łukasiewicz – IMN O. w Skawinie od 28.12.2023 do 30.11.20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9e79cb3-73df-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/G/S/62/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. „Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia oraz dozoru obszaru zlokalizowanego przy ul. Sowińskiego 5 w Gliwicach w okresie od 01 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2025 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 1635244,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia w Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Skawinie przy ul. Piłsudskiego 19 w okresie od 28 grudnia 2023 do 30 listopada 2025 wraz z pracami dodatkowymi polegającymi na: obsłudze centrali telefonicznej, utrzymaniu na bieżąco czystości schodów i korytarza w przypadku niekorzystnej aury, zamiatanie w razie potrzeby suchych liści z chodników znajdujących się wzdłuż Instytutu oraz odśnieżaniu placu i chodników.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 497945,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1684316,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1877176,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1684316,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe TOMBOR Celina Toman, Jerzy Toman Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340253861
7.3.3) Ulica: Zbożowa 38
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-657
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1684316,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600394,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824632,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600394,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowa Spółdzielnia Inwalidów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750004910
7.3.3) Ulica: Torowa 33
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600394,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych - podziały geodezyjne nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, terenu i obiektów
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A oraz ZKSS w obiekcie przy ul. Owsiana 12 w Warszawie.
- "Ochrona fizyczna osób i mienia zespołu obiektów "Dworku Białoprądnickiego" przy ul. Papierniczej 2 oraz budynku Zajazdu Kościuszkowskiego przy ul. Białoprądnickiej 3, przez pracowników dozoru."
- Stała ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem Grupy Interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
- "OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.