eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › "Przebudowa drogi ul. Garażowej w Jelczu - Laskowicach wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi ul. Garażowej w Jelczu – Laskowicach wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JELCZ-LASKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi ul. Garażowej w Jelczu – Laskowicach wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b44bdc31-9349-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056555/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Przebudowa ul. Garażowej w Jelczu-Laskowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i było przewidziane
w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego pn. „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej ul. Tymienieckiego w Jelczu-Laskowicach (na odcinku od ul. Świętochowskiego do ul. Oleśnickiej)”

Zamówienie podobne jest zgodne z jego przedmiotem a jego wartość została uwzględniona przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 359300,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi ul. Garażowej w Jelczu – Laskowicach wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia”
2. Zakres inwestycji obejmuje:
3. Orientacyjna długość przebudowywanej drogi ul. Garażowej wynosi ok 0,12 km.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
a) przebudowę pasa drogowego ul. Garażowej, na odcinku około 117 m polegająca na wymianie starej uszkodzonej nawierzchni jezdni asfaltowej i tłuczniowej na nawierzchnię z kostki betonowej i przebudowie wraz z budową nawierzchni chodników z kostki betonowej,
b) zagospodarowanie pasów zieleni,
c) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej,
d) budowa oświetlenia drogowego,
e) Zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego – rury osłonowe na istniejących kablach energetycznych i teletechnicznych,
f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie
z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i organizacją ruchu tymczasowego.
5. g) uzyskanie zezwolenie na użytkowanie obiektu (uzyskać decyzje administracyjne o dopuszczeniu obiektów do użytkowania bądź uzyskać zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami).Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie
z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i organizacją ruchu tymczasowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: L.J. KAREN sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471893030

7.3.3) Ulica: Łukowice Brzeskie 34

7.3.4) Miejscowość: Skarbimierz

7.3.5) Kod pocztowy: 49-318

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.